Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2020-2021 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання)
Services in different types of repair and maintenance (services of the current planned preventive repair and preparation for the heating season 2020-2021 of the heating, water and electricity supply systems)
Очікувана вартість
7 700 000,00 UAH
UA-2020-05-20-006274-c fd9cbc3ec72f42e9adddd1864f01be5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Zimenko Ludmula
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 травня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:17
Очікувана вартість: 7 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 20 травня 2020 17:02
Enquiries until: 24 червня 2020 22:00
Complaints submission until: до 30 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 липня 2020 22:00

Information

Estimated total value: 7 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 38 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50800000-3: Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування


Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
339 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2020-2021 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади підпорядковані Замовнику
ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування

services of the current planned preventive repair and preparation for the heating season 2020-2021 of the heating, water and electricity supply systems
CPV: 50800000-3
Період постачання: по 10 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:10
Перелік змін від 26.06.2020FR12.docx
26 червня 2020 14:10
Тендерна документація Нова редакція від 26.06.2020.docx
17 червня 2020 15:40
Тендерна документація Нова редакція від 17.06.2020.docx
16 червня 2020 12:27
Тендерна документація Нова редакція від 16.06.2020.docx
27 травня 2020 16:24
Тендерна документація Нова редакція.docx
20 травня 2020 17:02
Тендерна документація.docx
17 червня 2020 15:40
Додаток 6 - Дислокація Нова редакція від 17.06.2020.xlsx
20 травня 2020 17:02
Додаток 6 - Дислокація.xlsx
17 червня 2020 15:40
Перелік змін від 17.06.2020.doc
16 червня 2020 12:27
Додаток 4- Проект договору Нова редакція від 16.06.2020.docx
20 травня 2020 17:02
Додаток 4- Проект договору.docx
16 червня 2020 12:27
Перелік змін від 16.06.2020.docx
27 травня 2020 16:24
Перелік змін від 27.05.2020.docx
20 травня 2020 17:02
Додаток 3 - Дефектний акт - Технічні,якісні та кількісні вимоги.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000014 ● 0b47dbb9e8734319b9c9f2b655a1f052
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

17
UA-2020-05-20-006274-c
20.05.2020 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-30 15:44:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2020-2021 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання) очікуваною вартістю 7 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-20-006274- c), яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі ЗАМОВНИК) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.

1. Чому опубліковане ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006274-c не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).

2. Пунктом 21 статті 1 Закону визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454), який діяв на момент проведення закупівлі UA-2020-05-20-006274- c визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Але, Замовником на порушення пункту 3 Порядку № 708 у Річному плані закупівель на 2020 рік UA-P-2020-05-20-005906-c та у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006274-c визначено предмет закупівлі за ДК 021-2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.

З приводу вищезазначеного прошу надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-05 18:15:58

у відповідь на запит повідомляємо наступне.

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-30 15:48:49

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2020-2021 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання) очікуваною вартістю 7 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-20-006274- c), яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі ЗАМОВНИК) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.

1. Чому опубліковане ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006274-c не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).

2. Пунктом 21 статті 1 Закону визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок № 454), який діяв на момент проведення закупівлі UA-2020-05-20-006274- c визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Але, Замовником на порушення абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454 у Річному плані закупівель на 2020 рік UA-P-2020-05-20-005906-c та у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006274-c визначено предмет закупівлі за ДК 021-2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.

З приводу вищезазначеного прошу надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-05 18:16:25

у відповідь на запит повідомляємо наступне.

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-23 17:41:47

Замовник не погоджується з зазначеними в висновку зауваженнями

Замовник не погоджується з зазначеними в висновку зауваженнями, тому офіційно оформлено звернення до ДП Прозоро, щодо порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». щодо зауваження порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, вимог щодо визначення предмету закупівель оформлено офіційне звернення в МЕРТУ, перевірити інформацію можливо за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=6df255d6-8d5d-44d1-b03d-45d86941aea0&lang=uk-UA

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-11-27 10:29:57

Про надання відповіді

Східним офісом Держаудитслужби (далі Східний офіс) розглянуто звернення Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради за роз'ясненням щодо висновку, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 23.11.2020 та повідомляємо про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Частиною другою статті 21 Закону установлена імперативна норма щодо інформації, яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів, а саме:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Таким чином, оголошення про проведення відкритих торгів має містити інформацію, яка викладена у частині другій статті 21 Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 липня 2020
UA-2020-05-20-006274-cfd9cbc3ec72f42e9adddd1864f01be5f
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 7 610 892,44
UAH з ПДВ
7 610 892,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 7 699 998,56
UAH з ПДВ
7 699 998,56
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 7 610 892,44
UAH з ПДВ
22 липня 2020 08:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 08:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
7 610 892,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 16:15
договір №90 від 11.08.2020.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:15
Протокол технічна помилка.docx зміни до договору
12 серпня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 00:02
договір №90 від 11.08.2020.pdf укладений
12 серпня 2020 00:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднено Договір № 90 від 11.08.2020 року без зазначення прізвища, ім’я та по-батькові підписанта з боку Замовника. Прийнято рішення оприлюднити договір виправлений, з зазначенням ПІБ підписанта Замовника.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: актуальний Договір
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 363 337,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 227 222,83 UAH)