Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in different types of repair and maintenance (services of the current planned preventive repair and preparation for the heating season 2020-2021 of the heating, water and electricity supply systems)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department humancare policy |
National ID: | 40506248 |
Contact point: |
Zimenko Ludmula +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 7 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 20 травня 2020 17:02 |
Enquiries until: | 24 червня 2020 22:00 |
Complaints submission until: | до 30 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 липня 2020 22:00 |
Information
Estimated total value: | 7 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50800000-3: Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 14:10 |
Перелік змін від 26.06.2020FR12.docx | |
26 червня 2020 14:10 |
Тендерна документація Нова редакція від 26.06.2020.docx | |
17 червня 2020 15:40 |
Додаток 6 - Дислокація Нова редакція від 17.06.2020.xlsx | |
17 червня 2020 15:40 |
Перелік змін від 17.06.2020.doc | |
16 червня 2020 12:27 |
Додаток 4- Проект договору Нова редакція від 16.06.2020.docx | |
16 червня 2020 12:27 |
Перелік змін від 16.06.2020.docx | |
27 травня 2020 16:24 |
Перелік змін від 27.05.2020.docx | |
20 травня 2020 17:02 |
Додаток 3 - Дефектний акт - Технічні,якісні та кількісні вимоги.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-27-000014 ● 0b47dbb9e8734319b9c9f2b655a1f052
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 15:52 |
27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17
UA-2020-05-20-006274-c
20.05.2020 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-30 15:44:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2020-2021 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання) очікуваною вартістю 7 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-20-006274- c), яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі ЗАМОВНИК) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. Чому опубліковане ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006274-c не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
2. Пунктом 21 статті 1 Закону визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454), який діяв на момент проведення закупівлі UA-2020-05-20-006274- c визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Але, Замовником на порушення пункту 3 Порядку № 708 у Річному плані закупівель на 2020 рік UA-P-2020-05-20-005906-c та у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006274-c визначено предмет закупівлі за ДК 021-2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
З приводу вищезазначеного прошу надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-05 18:15:58
у відповідь на запит повідомляємо наступне.
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-30 15:48:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2020-2021 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання) очікуваною вартістю 7 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-20-006274- c), яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі ЗАМОВНИК) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. Чому опубліковане ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006274-c не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
2. Пунктом 21 статті 1 Закону визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок № 454), який діяв на момент проведення закупівлі UA-2020-05-20-006274- c визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Але, Замовником на порушення абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454 у Річному плані закупівель на 2020 рік UA-P-2020-05-20-005906-c та у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006274-c визначено предмет закупівлі за ДК 021-2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
З приводу вищезазначеного прошу надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-05 18:16:25
у відповідь на запит повідомляємо наступне.
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-23 17:41:47
Замовник не погоджується з зазначеними в висновку зауваженнями
Замовник не погоджується з зазначеними в висновку зауваженнями, тому офіційно оформлено звернення до ДП Прозоро, щодо порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». щодо зауваження порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, вимог щодо визначення предмету закупівель оформлено офіційне звернення в МЕРТУ, перевірити інформацію можливо за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=6df255d6-8d5d-44d1-b03d-45d86941aea0&lang=uk-UA
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-11-27 10:29:57
Про надання відповіді
Східним офісом Держаудитслужби (далі Східний офіс) розглянуто звернення Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради за роз'ясненням щодо висновку, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 23.11.2020 та повідомляємо про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Частиною другою статті 21 Закону установлена імперативна норма щодо інформації, яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів, а саме:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Таким чином, оголошення про проведення відкритих торгів має містити інформацію, яка викладена у частині другій статті 21 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
7 610 892,44
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 08:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:15
|
договір №90 від 11.08.2020.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:15
|
Протокол технічна помилка.docx | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 00:02
|
договір №90 від 11.08.2020.pdf | укладений |
12 серпня 2020 00:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднено Договір № 90 від 11.08.2020 року без зазначення прізвища, ім’я та по-батькові підписанта з боку Замовника. Прийнято рішення оприлюднити договір виправлений, з зазначенням ПІБ підписанта Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | актуальний Договір |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |