Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

82. Послуги з обслуговування в Залі офіційних делегацій міжнародного аеропорту «Бориспіль».
Очікувана вартість
435 900,00 UAH
UA-2020-05-20-006226-c e4766809023e4547946b65af8f6baac5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Положенням про Державне управління справами, затверджене Указом Президента України від 17 грудня 2002 р. № 1180, передбачено, що матеріально-технічне, соціально-побутове, транспортне та інше забезпечення діяльності Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та інших державних органів здійснюється Державним управлінням справами в межах наданих йому бюджетних призначень, передбачених законом про Державний бюджет України на такі цілі. В іншому випадку забезпечення діяльності зазначених органів здійснюється підприємствами, установами і організаціями, що перебувають в управлінні Державного управління справами, в установленому порядку на договірних засадах.
Державне підприємство «Зал офіційних делегацій» діє на підставі Статуту, затвердженого Розпорядженням Керівника Державного управління справами від 25.11.2003 р. № 641 та зареєстрованого виконкомом Бориспільської міської ради 1 грудня 2003 р. № 485.
Зазначене підприємство розташоване у міжнародному аеропорту «Бориспіль», створене з метою надання послуг з обслуговування офіційних делегацій України та інших держав, а також окремих категорій пасажирів, що прямують через аеропорт літерними або іншими спеціальними рейсами, а також звичайними рейсами, з дотриманням вимог і правил, передбачених відповідними актами, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1993 р. № 243 «Про заходи щодо впорядкування діяльності пункту пропуску через державний контроль України в Державному міжнародному аеропорті «Бориспіль».
Державне підприємство «Зал офіційних делегацій» є єдиним спеціально уповноваженим підприємством на території міжнародного аеропорту «Бориспіль», яке надає на належному рівні послуги з обслуговування керівництва Уряду та його Секретаріату, офіційних делегацій та окремих осіб.
Підприємство входить до переліку об’єктів Державного управління справами, за якими санітарно-епідеміологічна служба здійснює постійний санітарно-епідемічний нагляд, що забезпечує контроль усіх процесів виробництва, регулярно проводить гігієнічну підготовку персоналу зі складанням залікових іспитів за встановленою програмою, контролює дотримання строків проходження обов’язкових медичних оглядів і обстежень у відомчому закладі охорони здоров’я.
Підприємство має багаторічний досвід роботи у сфері з надання послуг з обслуговування офіційних делегацій України та інших держав, а також окремих категорій пасажирів що прямують через аеропорт літерними або іншими спеціальними рейсами, а також звичайними рейсами та укомплектоване висококваліфікованими спеціалістами, які дотримуються всіх вимог стосовно гарантованої реалізації державної політики в галузі забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя осіб, щодо яких здійснюється державна охорона, і мають відповідний допуск до роботи на об’єктах, щодо яких здійснюється державна охорона (Адміністрація Президента України, Кабінет Міністрів України, Рада національної безпеки і оборони України тощо).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 17:01
Оскарження наміру укласти договір: 31 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту другого частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: "якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутності конкуренції з технічних причин."
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування в Залі офіційних делегацій міжнародного аеропорту «Бориспіль».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08307, Україна, Київська область, місто Бориспіль, АЕРОПОРТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛ ОФІЦІЙНИХ ДЕЛЕГАЦІЙ"
#26191463
Переможець 435 900,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 17:01

Документи

20 травня 2020 17:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛ ОФІЦІЙНИХ ДЕЛЕГАЦІЙ"
#26191463
435 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2020 17:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 16:32
Додатковий договір № 24-16 від 01.02.2021 р..pdf зміни до договору
01 лютого 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:41
Додатковий договір № 24-186 від 21. 12.2020 р..pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 11:24
Додатковий договір № 24-126 від 27.07.2020.pdf зміни до договору
28 липня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 14:00
Договір № 24-98 від 02.06.2020 р..pdf укладений
02 червня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до розділу 13 Договору, виклавши його у такій редакції: ЗАМОВНИК: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України Україна, 01008, м. Київ, вул. Грушевського 12/2 код за ЄДРПОУ 00019442 IBAN UA938201720343180001000018577 в Державній казначейській службі України, м. Київ тел.: (044) 256-70-63 ВИКОНАВЕЦЬ: Державне підприємство «Зал офіційних делегацій» Україна, 08307, Київська область, м. Бориспіль-7, Аеропорт Код ЄДРПОУ 26191463 ІПН 261914610042 IBAN UA463204780000026005924874977 в АБ «УКРГАЗБАНК» Свідоцтво платника ПДВ 13583402 тел: (044) 235-22-41 2. Інші умови Договору, залишаються чинними, без змін. 3. Цей Додатковий договір є невід’ємною частиною Договору. 4. Цей Додатковий договір укладений та підписаний у 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 24-98
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-126
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Дію Договору продовжити до 31 березня 2021 р. включно. У зв’язку з цим внести зміни у пункти 5.1 і 10.1, виклавши їх у новій редакції: «5.1. Строк надання Послуг з моменту підписання Договору до 31 березня 2021 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2021 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Загальна вартість послуг (сума в договорі), що будуть закуплені в період з 1 січня по 31 березня 2021 р. та їх обсяг визначається окремим додатковим договором, що укладається після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. При цьому, вартість послуг (сума в договорі) не може перевищувати 20 % суми, визначеної в Договорі, тобто 87 180,00 грн. (вісімдесят сім тисяч сто вісімдесят гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24-98
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-186
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавець зобов’язується надавати Замовникові послуги в порядку та на умовах, визначених в Договорі. 2. Вартість послуг, зазначених у пункті 1 цього Додаткового договору, становить 87 180,00 грн. (вісімдесят сім тисяч сто вісімдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 14 530,00 грн. (чотирнадцять тисяч п’ятсот тридцять гривень 00 копійок), що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24-98
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 63 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 600,00 UAH)