Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за будівництвом об"єкта:«Реконструкція комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №27 «Орлятко» Кам’янської міської ради за адресою: просп. Наддніпрянський, 5». Коригування
Очікувана вартість
364 811,85 UAH
UA-2020-05-20-005917-c 237da54033f541c98bdac0ffd953c9cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Інформація про технічні та якісні характеристики послуг визначена технічним завданням (ТЗ)

Категорія Замовника: орган державної влади, визначений у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»

Закупівля технічного нагляду оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ. Закупівля технічного нагляду для субпроектів в рамках "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" проводиться лише відповідно до розділу 4 Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду за будівництвом об"єкта:«Реконструкція комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №27 «Орлятко» Кам’янської міської ради за адресою: просп. Наддніпрянський, 5». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51937, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Наддніпрянський, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточні розрахунки з оплати наданих послуг виконуються згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та листа Держбуду України від 04.10.2000 № 7/7-1010 протягом двадцяти банківських днів після підписання Підрядником актів виконаних робіт за формою КБ-2в і довідки за формою КБ-3 та з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний період. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

20 травня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#1696909493
Переможець 364 811,85
UAH
20 травня 2020 16:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2023 11:01
Додаткова угода №9.pdf укладений
13 вересня 2023 11:01
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 12:45
ДУ №8.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 12:43
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 09:59
ДУ №6.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 14:28
ДУ №5 до дог. №121-ТН20.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:09
ДУ№2 Орлятко.pdf зміни до договору
31 березня 2021 10:08
договір 121.pdf укладений
20 травня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 121-ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 121-ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 121-ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 121-ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 08 вересня 2023
Сума оплати за договором: 202 871,15
UAH
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.