Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби домашнього текстилю (рулонні штори), ДК 021:2015 – 39510000-0
Очікувана вартість
7 120,00 UAH
UA-2020-05-20-005361-c e33313d942f9407c8bd3a024f9c7a4e1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:36
Очікувана вартість: 7 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Джерело фінансування - бюджет участі (проект №312)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
рулонні штори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КПНЗ «Центр позашкільної роботи № 2», ж/м Сокіл-2, вул. Космодромна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:54
Додаток 2 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.docx
20 травня 2020 15:54
Додаток 4 - Проект договору.docx
20 травня 2020 15:54
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 6 750,00
UAH з ПДВ
6 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 7 100,00
UAH з ПДВ
7 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 23:40
Електронний підпис
10 червня 2020 23:38
ВІДГУК
10 червня 2020 23:38
гарант лист
10 червня 2020 23:38
декларація податок
10 червня 2020 23:38
податок
10 червня 2020 23:38
дов працівників
10 червня 2020 23:38
згода обр перс даних
06 червня 2020 22:57
цп Дніпро.pdf
06 червня 2020 22:57
ст 16_ 17 Кутенкова ОО.pdf
06 червня 2020 22:57
санкции(7).pdf
06 червня 2020 22:57
Захист довкілля(9).pdf
06 червня 2020 22:57
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
06 червня 2020 22:57
ИНН Кутенкова ОО.jpg
06 червня 2020 22:57
довідка корупціі.pdf
06 червня 2020 22:57
Витяг платника.jpg
06 червня 2020 22:57
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 21:03
Електронний підпис
12 червня 2020 21:01
garant.pdf
12 червня 2020 21:01
Згода на обробку ПД..pdf
12 червня 2020 21:01
Analog_dogovir.pdf
12 червня 2020 21:01
Vidomosti pro u4asnyka.pdf
12 червня 2020 21:01
upovn.pdf
12 червня 2020 21:01
persnl.pdf
12 червня 2020 21:01
MTB.pdf
06 червня 2020 22:33
propos.pdf
06 червня 2020 22:33
Oeko-Tex D07-0710 2020_en.pdf
06 червня 2020 22:33
VysnRol.pdf
06 червня 2020 22:33
Vypysk_USR_2020.pdf
06 червня 2020 22:33
svid.pdf
06 червня 2020 22:33
Ed podat.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

ФОП "ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 6 750,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 13:52
ФОП "ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2626713093
Відхилено 7 100,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 12:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 09:47

Вимога про усунення невідповідностей

1. Лист-згода на обробку персональних даних не містить обов'язкового реквізиту, а саме: назви учасника (вимога п.1 р.ІІІ тендерної документації) 2. Відсутня довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання договору відповідно до предмета закупівлі (вимога п.5 р.ІІІ тендерної документації). 3. Відсутня копія листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору (вимога п.5 р.ІІІ тендерної документації). 4. Відсутня інформація у довільній формі про форму оподаткування Учасника (вимога п.5 р.ІІІ). 5. Відсутній гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник погоджується поставляти товар/надавати послуги/виконувати роботи з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту підписання видаткової (-их) накладної (-их)/акту (ів) наданих послуг/виконаних робіт (вимога п.2 р.V тендерної документації).

Документи

11 червня 2020 16:20
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника не надано у складі пропозиції: - Довідка на фірмову бланку (в разі наявності), складена у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (вимога п. 5 р.ІІІ тендерної документації); - Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання договору відповідно до предмета закупівлі (вимога п.5 р.ІІІ); - Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) (вимога п.5 р.ІІІ). На підтвердження виконання аналогічного договору необхідно надати: - не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору - видаткову (-ві) накладну (-ні) щодо виконання договору у повному обсязі. Для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції не надано наступні документи: - Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. до вищезазначеної довідки необхідно надати: копію паспорту, сторінки 1 – 6 та місце проживання (сторінки 5-6 надаються у разі наявності інформації/фото); - Довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. - Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник погоджується поставляти товар/надавати послуги/виконувати роботи з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту підписання видаткової (-их) накладної (-их)/акту (ів) наданих послуг/виконаних робіт.

Інформація про відміну

Дата відміни
15 червня 2020 12:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі