Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір ксероксний А4 пл.80 (500л) для Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА.
Очікувана вартість
16 974,00 UAH
UA-2020-05-20-005142-c 9978e43e43d248b8b8fdee06f0bf50d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір ксероксний А4 пл.80 (500л)Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
184 пачка
Папір ксероксний А4 пл.80 (500л) для Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА ( місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м-н Вознесенський 7в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

20 травня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Переможець 16 974,00
UAH
20 травня 2020 15:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 974,00
UAH