Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення працівників секретаріату Київської міської ради (60140000-1 – нерегулярні пасажирські перевезення)
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2020-05-20-003581-a 642d1fec5f9e4353b78aa66b462aa663
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Шаповалов

+380442027099 sshapov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Сергій Шаповалов
+380442027099
sshapov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


послуги з перевезення працівників секретаріату Київської міської ради (60140000-1 – нерегулярні пасажирські перевезення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 Робочі дні
послуги з перевезення працівників секретаріату Київської міської ради (60140000-1 – нерегулярні пасажирські перевезення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг щомісячно відповідно до фактичної кількості наданих послуг на підставі оформленого рахунку та підписаного акта наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 травня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 17:12
договор автобус 20.05.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВПАСТРАНС» «Автобусний парк № 8»
#03114230
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 17:17

Документи

20 травня 2020 17:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 14:44
Автобуси_27.05..pdf зміни до договору
29 травня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 17:17
договор автобус 20.05.2020.pdf укладений
20 травня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням обсягів надання послуг, керуючись пунктом 3.2 Договору, внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить: 36 000,00 гривень (тридцять шість тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) – 6 000,00 гривень (шість тисяч гривень 00 копійок). Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України.». 2. Внести зміни до п. 5.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 20 травня 2020 року і до 27 травня 2020 року (включно).». 3. Внести зміни до п. 10.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 27.05.2020 року включно, а в частині розрахунків за надані послуги до повного їх виконання.». 4. Додаток № 1 викласти у новій редакції, що додається. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 6. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін. 7. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 20/05/20-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/05/20-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 05 червня 2020
Сума оплати за договором: 36 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 000,00 UAH)