Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 – 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети та мішки для сміття в асортименті)
Очікувана вартість
118 202,14 UAH
UA-2020-05-20-003278-c ee5c4166953b441a9f98d69cf3bb602f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бичкова

+380675681214 bychkovaekateryna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Катерина Бичкова
+380675681214
bychkovaekateryna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 13:23
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:43
Очікувана вартість: 118 202,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 591,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23820 штуки
Пакети для сміття 120л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
500 штуки
Пакети для сміття 240л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
5900 штуки
Пакети для сміття 35л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
5994 штуки
Мішки поліпропіленові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 21 травня 2020 12:04
Дата відповіді: 21 травня 2020 12:35
Доброго дня! поставка единоразова?
Відповідь: Доброго дня! Так, передбачена одна поставка.
Дякуємо за звернення!
Поставки.
Дата подання: 24 травня 2020 11:56
Дата відповіді: 25 травня 2020 09:07
Здравствуйте! Ответе пожалуйста, как вы будите относится к предложениям от "ФОП" без "НДС"?
Відповідь: Доброго дня!
Оцінювання цінової пропозиції відбувається автоматично системою. Тобто, згідно існуючому алгоритму, якщо в редукціоні приймають участь платник ПДВ та фізична особа-підприємець, будуть порівнюватися виключно суми пропозицій. Той, хто дає мінімальну ціну без прив'зки до ПДВ, автоматично визнається системою переможцем та приймається до розгляду Замовником.
Дякуємо за звернення!
уточнення
Дата подання: 25 травня 2020 14:08
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:17
Доброго дня! Одиниця вимірювання в таблиці - шт - мається на увазі шт пакетів чи рулонів?
Відповідь: Доброго дня!
Одиниця вимірювання в закупівлі саме кількість пакетів.
Дякуємо за питання.
Поставки.
Дата подання: 25 травня 2020 16:46
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:00
Добрый день! Прошу Вас уточните адрес поставки, так как в тендерной документации "ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель" в пункте "3.2. Місце поставки товару", допущена неточность. Спасибо.
Відповідь: Доброго дня! Так, дійсно, просимо прийняти до уваги, що адресою поставки товару є місто Маріуполь, Запорізьке шосе, 3.
Дякуємо за пильність!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО" 71 748,00
UAH з ПДВ
69 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ" 76 887,96
UAH з ПДВ
69 981,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 91 645,14
UAH з ПДВ
91 645,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 15:36
Сертифікат 240лит.pdf
28 травня 2020 15:36
Сертифікат 120лит.pdf
28 травня 2020 15:36
Сертифікат 35лит.pdf
28 травня 2020 15:36
Договір проект.pdf
28 травня 2020 15:36
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 травня 2020 15:36
СТАТУТ(нова редакція).pdf
28 травня 2020 15:36
Витяг пласт энергоПДВ.pdf
28 травня 2020 15:36
Протокол про приз.дир..pdf
28 травня 2020 15:36
ІПН Ковалев.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 13:04
Електронний підпис
29 травня 2020 10:51
додаток3 пропозиція.pdf
29 травня 2020 10:28
сертифікат якості 240л.pdf
29 травня 2020 10:28
сертифікат якості 120л.pdf
29 травня 2020 09:54
сертифікат якості 240л.pdf
29 травня 2020 09:54
сертифікат якості 120л.pdf
29 травня 2020 09:54
сертифікат якості 35л.pdf
29 травня 2020 09:54
сертификаты ПП мешки-1.pdf
29 травня 2020 09:54
сертификация.pdf
29 травня 2020 09:54
лист згода.PDF
29 травня 2020 09:54
додаток3 пропозиція.pdf
29 травня 2020 09:54
відомості.pdf
29 травня 2020 09:54
Новый Устав УПЭ 05.12.19.pdf
29 травня 2020 09:54
витяг 06.05.rtf
29 травня 2020 09:54
СЭС пакеты для мусора.pdf
29 травня 2020 09:54
Справка Альфа банк.pdf
29 травня 2020 09:54
вытяг НДС.pdf
29 травня 2020 09:54
Виписка.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 12:53
Електронний підпис
29 травня 2020 12:47
пропозиція.pdf
29 травня 2020 12:47
порівнялна таблиця.pdf
29 травня 2020 12:47
довідка про учасника.pdf
29 травня 2020 12:47
документи якості1.zip
29 травня 2020 12:47
Статутні документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"

ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"
#39192881
Переможець 69 960,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"
#39192881
69 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 13:28
Додаткова угода № 2 від 13.07.2020р. до дог. № 212.pdf зміни до договору
13 липня 2020 13:26
Повідомлення про внесення змін до договору 212 від 13.07.2020 .docx.pdf зміни до договору
13 липня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 10:46
Додаткова угода №1 від 06.07.2020 до 212, пакети, Пласт-Енерго.pdf зміни до договору
07 липня 2020 10:46
Повідомлення про внесення змін до 212, Пласт-Енерго, пакети, доп.№1.pdf зміни до договору
07 липня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:55
212 від 12.06.2020, Пласт-Енерго, пакети мусорні, 69 960,00.pdf укладений
12 червня 2020 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строків постачання, додавання п. 5,6 ст. 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч.7 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», на підставі листа Постачальника від 25.06.2020р. вх.№ 839-18031-64.1, змінити строк поставки Товару з «03» липня 2020р. на строк поставки – протягом 14 робочих днів з моменту отримання письмової заявки Замовника та внести зміни до п.5 Додатку №1 Специфікації до Договору, який викласти у наступній редакції: «5. Строк поставки: поставка здійснюється партіями протягом 14 робочих днів з моменту отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 19.12.2020 року.».
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 660,00 UAH)