Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення внутрішньоквартально по просп. Людвіга Свободи, 58, 60, 60А, 60Б, вул. Архітекторів, 20, 22 та просп. Перемоги, 61, 61А, 61В, 61Ж, 65 в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 190 925,00 UAH
UA-2020-05-20-001689-b 87df95eca224418bbcebb68f91a64620
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:21
Очікувана вартість: 2 190 925,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 954,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення внутрішньоквартально по просп. Людвіга Свободи, 58, 60, 60А, 60Б, вул. Архітекторів, 20, 22 та просп. Перемоги, 61, 61А, 61В, 61Ж, 65 в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61174, Україна, Харківська область, Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:46
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 15:46
Зміни до тендерної документації.doc
01 червня 2020 15:46
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 15:46
Додаток № 2.docx
01 червня 2020 15:46
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 15:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 червня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:46
Додаток № 4.doc
25 травня 2020 17:23
Додаток № 4.doc
20 травня 2020 18:27
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 15:46
Зміни до тендерної документації.doc
25 травня 2020 17:23
Зміни до тендерної документації.doc
01 червня 2020 15:46
Додаток № 1.doc
25 травня 2020 17:23
Додаток № 1.doc
20 травня 2020 18:27
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 15:46
Додаток № 2.docx
25 травня 2020 17:23
Додаток № 2.docx
20 травня 2020 18:27
Додаток № 2.docx
01 червня 2020 15:46
Додаток № 3.docx
25 травня 2020 17:23
Додаток № 3.docx
20 травня 2020 18:27
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 15:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
25 травня 2020 17:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
20 травня 2020 18:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 21 травня 2020 10:18
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:47
У технічній специфікації у Вас зазначено тільки роботи які будуть проводитись, але не вказано які матеріали потрібно використовувати. Надайте чіткий перелік матеріалів по обєкту
Відповідь: Ознайомившись з Вашим зверненням повідомляємо наступне.
Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ремтехналадка 2 103 240,00
UAH з ПДВ
2 028 590,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО" 2 152 410,00
UAH з ПДВ
2 028 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ 2 185 455,00
UAH з ПДВ
2 061 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 15:08
Електронний підпис
23 червня 2020 13:33
Електронний підпис
23 червня 2020 12:42
public_doc.p7s
23 червня 2020 12:42
Довідка ДФС.pdf
23 червня 2020 12:42
Довідка МВС.pdf
09 червня 2020 09:32
Електронний підпис
09 червня 2020 08:55
Банківська Гарантія(2).7z
09 червня 2020 08:55
22 Довідка про санкції.pdf
09 червня 2020 08:55
21 Копiя Свiдоцтва ПДВ.pdf
09 червня 2020 08:54
11 Технiчна специфiкацiя.pdf
09 червня 2020 08:54
9 Опис до Статуту.pdf
09 червня 2020 08:54
8 Копiя Статуту КВТ.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 14:39
Електронний підпис
09 червня 2020 14:38
Довідка.pdf
05 червня 2020 14:28
Електронний підпис
05 червня 2020 14:25
Банківсь Гарантия.zip
05 червня 2020 14:25
4.Техніч. спец..zip
05 червня 2020 14:25
3. Довідки та інш..zip
05 червня 2020 14:25
2 Статут 16 стр.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ремтехналадка

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"

ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ремтехналадка
#25155206
Відхилено 2 028 590,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"
#34754360
Переможець 2 028 594,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"
#34754360
2 028 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 15:43
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 16:55
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
03 липня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:30
Договір.pdf укладений
03 липня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 571
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 1 999 984 грн. 80 коп. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 333 330 грн. 80 коп.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 14.09.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р. – вересень 2020р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 14.09.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 5). 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 571
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 14 вересня 2020
Сума оплати за договором: 1 999 984,80
UAH (в тому числі ПДВ 333 330,80 UAH)