Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по об’єкту: «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування»
( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 964 277,00 UAH
UA-2020-05-20-001482-a ● c5b8524cfc524c3880b2c19a2ba4ef99
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет" |
Код ЄДРПОУ: | 02070832 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підгірна,46 |
Контактна особа: |
Країло Микола Вікторович 380312613360 dep-trade@uzhnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 11:27 |
Очікувана вартість: | 6 964 277,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 642,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34821.39 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, учасник подає переклад цього документа на українську мову, завірений власним підписом та (у разі використання) печаткою.
Розгорнути
Згорнути
Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, учасник подає переклад цього документа на українську мову, завірений власним підписом та (у разі використання) печаткою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту: «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування»
( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 15:29 |
зміни до тендерної докуметації від 02.06.2020 р..doc | |
02 червня 2020 15:29 |
тендерна документація медичний факультет протокол №21 від 02.06.2020р. нова редакція.doc | |
20 травня 2020 13:26 |
тендерна документація медичний факультет протокол №20 від 20.05.2020.doc | |
20 травня 2020 13:26 |
тендерна документація медичний факультет протокол №20 від 20.05.2020.doc |
02 червня 2020 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2020 15:29 |
зміни до тендерної докуметації від 02.06.2020 р..doc
|
|||
02 червня 2020 15:29 |
тендерна документація медичний факультет протокол №21 від 02.06.2020р. нова редакція.doc
|
|||
20 травня 2020 13:26 |
тендерна документація медичний факультет протокол №20 від 20.05.2020.doc
|
|||
20 травня 2020 13:26 |
тендерна документація медичний факультет протокол №20 від 20.05.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення п. 1. Додатку 2.
Дата подання: 27 травня 2020 09:56
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:38
Шановний замовнику поясніть будь ласка як розуміти зміст, (п.1 в Додатку №2 - наявність обладнання , матеріально-технічної бази та технологій), "Необхідним обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями вважається наявність транспорту, яким буде виконуватися поставка товару (не менше одного)" . В п. 1.1 вже зазначено, що потрібно надати довідку довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання роботи, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, його технічного стану, кількості. З вищесказаного виходить, що досить надати довіку про транспорт(не менше одного) і вже п. 1.1 буде виконано???
Згідно Вашого ТЗ треба заповнити віконні прорізи, (Розділ 2. Вікна, п. 15 "Блоки віконні з дерева, двокамерний склопакет") - 700,2186м.кв., та дверні прорізи (Розділ3 Двері, п.33, "Дверні блоки деревяні") - 67,732м.кв.
Поясніть будь ласка, як транспорт(не менше одного), може замінити матеріально-технічну базу, обладнання і технології та виконати таку об'ємну, високотехнологічну роботу (СС3) по виготовленню "блоків віконних дерев'яних", та "дверних блоків дерев'яних", він, транспорт(не менше одного), що принтер 3Д, чи це НОУ-ХАУ УжНУ-(продайте патент).
Поясніть з якого матеріалу мають виготовлятися вікна та двері, з досок, бруса масива чи клеєного бруса (євробруса). Різниця в цінах суттєва. Неменше суттєва різниця і в строках експлуатації. Для справки: віконні блоки виготовлені з бруса масива через 2-3 тижні після встановлення під дією ваги склопакетів потріскаються і покрутяться, вікна стануть непригодними для експлуатації.
Чекаємо на пояснення для формування конкурентноздатної ціни. З повагою до замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання!
1. Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Для виконання п. «1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 Тендерної документації - учасник має надати відповідні документи, передбачені як п. 1.1 так і п. 1.2.
Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає наступні документи:
«1.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання роботи, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, його технічного стану, кількості.
1.2. Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо).
Що стосується другого питання, повідомляємо: для детальнішої інформації Учасники мають можливість ознайомитись з проектом в Адміністративно-господарській частині ДВНЗ «УжНУ» за адресою: 88000, м. Ужгород, пр. Замкові сходи, 4 (відділ капітального будівництва, 2 поверх) з 09:00 до 15:00 години, в робочі дні без копіювання в присутності співробітника відділу кап. будівництва.
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
1. Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Для виконання п. «1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 Тендерної документації - учасник має надати відповідні документи, передбачені як п. 1.1 так і п. 1.2.
Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає наступні документи:
«1.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання роботи, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, його технічного стану, кількості.
1.2. Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо).
Що стосується другого питання, повідомляємо: для детальнішої інформації Учасники мають можливість ознайомитись з проектом в Адміністративно-господарській частині ДВНЗ «УжНУ» за адресою: 88000, м. Ужгород, пр. Замкові сходи, 4 (відділ капітального будівництва, 2 поверх) з 09:00 до 15:00 години, в робочі дні без копіювання в присутності співробітника відділу кап. будівництва.
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-20-001482-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ", Код ЄДРПОУ:41867600
Дата подання: 02 липня 2020 00:34
неправомірність визнання переможцем торгів ТОВ "Тінторетто"
Відповідно до вимог замовника учасники повинні були надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету, який входить до відповідного класу згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі), що містить: - назву (прізвище, ім’я, по-батькові) замовника, для якого виконувався (виконується) аналогічний договір, його код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код); - дату та номер укладення договору. 3.2. Аналогічний договір, вказаний у довідці.(не менше одного) 3.3. Позитивний лист-відгук від замовника, для якого виконувався договір, із зазначенням інформації щодо виконання такого договору
Інформуємо вас, що переможець торгів не надав жодного аналогічного договору, адже предметом закупівлі є «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), тоді як переможцем надано договори на капітальний ремонт гаража та капітальний ремонт покрівлі. Реставраційні роботи є значно складніші технологічно (підтвердження досвіду виконання реставраційних робіт переможцем не надано). Окрім того не надано відгук на виконання договору на замовлення департаменту патрульної поліції (не виконано вимогу тендерної документації ), а відгук Закарпатського апеляційного суду надано на роботи за ДК 021:2015 45260000-7, а не ДК 021:2015: 45453000-7.
Враховуючи наведене Замовником неправомірно визнано переможцем торгів TOB «Тінторетто». Просимо вжити заходів щодо усунення порушення тендерної процедури та скасувати неправомірне рішення щодо визначення переможцем торгів TOB «Тінторетто».
Розгорнути
Згорнути
Інформуємо вас, що переможець торгів не надав жодного аналогічного договору, адже предметом закупівлі є «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), тоді як переможцем надано договори на капітальний ремонт гаража та капітальний ремонт покрівлі. Реставраційні роботи є значно складніші технологічно (підтвердження досвіду виконання реставраційних робіт переможцем не надано). Окрім того не надано відгук на виконання договору на замовлення департаменту патрульної поліції (не виконано вимогу тендерної документації ), а відгук Закарпатського апеляційного суду надано на роботи за ДК 021:2015 45260000-7, а не ДК 021:2015: 45453000-7.
Враховуючи наведене Замовником неправомірно визнано переможцем торгів TOB «Тінторетто». Просимо вжити заходів щодо усунення порушення тендерної процедури та скасувати неправомірне рішення щодо визначення переможцем торгів TOB «Тінторетто».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 09:59
Згідно ч. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.»
Шановний Учасник на Вашу вимогу надаємо наступну відповідь:
В зв’язку із виявленням під час розгляду тендерної пропозиції в учасника невідповідностей в інформації та документах, що подані - ТОВ "ТІНТОРЕТТО" ЄДРПОУ 41358775 у тендерній пропозиції, яких вимагалось тендерною документацією, замовник 16-06-20 року – оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" ЄДРПОУ 41358775, УКРАЇНА, 01033, м. Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ ШОТА РУСТАВЕЛІ буд. 44-Б протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей їх виконало, надало обґрунтовану відповіді з підтверджувальними документами, ознайомитися з якими можна в електронній системі закупівель (розділ Документи).
Повідомляємо: Спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно регламентовано Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 .
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
Єдиний закупівельний словник складається з основного словника і додаткового словника.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (ХХ000000-У);
перші три цифри визначають групу (ХХХ00000-У);
перші чотири цифри визначають клас (ХХХХ0000-У);
перші п'ять цифр визначають категорію (ХХХХХ000-У).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев'ята цифра - контрольна.
Виходячи з відомостей Єдиного закупівельного словника та умов закупівлі «Ремонт- реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» предмет даної закупівлі відноситься до класу: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (за першими чотирма цифрами), який включає в себе:
45451000-3 Декорувальні роботи;
45451100-4 Оздоблювальні роботи;
45451200-5 Оббивальні / обшивальні роботи;
45451300-6 Улаштування зимових садів;
45452000-0 Очищення зовнішньої частини будівель;
45452100-1 Струминне очищення зовнішніх частин будівель;
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація;
45453100-8 Реставраційні роботи;
45454000-4 Реконструкція;
45454100-5 Відновлювальні роботи;
Враховуючи те, що умови тендерної документації прив’язують аналогічний договір до предмету, який входить до відповідного класу, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі, наявність досвіду виконання аналогічного договору учасником закупівлі може підтверджуватись шляхом надання договору про виконання будь-якого виду робіт в рамках класу 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (згідно зазначеного вище переліку робіт).
Звертаємо Вашу увагу, що до даного класу відносяться велика кількість різних будівельних робіт, в тому числі й капітальний ремонт та реставрація, які складають окрему категорію в рамках даного класу.
Саме стосовно виконання робіт з капітального ремонту TOB «ТІНТОРЕТТО» надало у своїй тендерній пропозиції два договори підряду, а саме:
- Договір підряду № 910 від 03.12.2019 року, укладеного між ТОВ «Тінторетто» та Департаментом патрульної поліції;
- Договір підряду № 157/19 від 20 грудня 2019 року, укладеного між ТОВ «Тінторетто» та Закарпатським апеляційним судом.
Просимо звернути увагу, що предметом даних договорів є виконання робіт з капітального ремонту, що відноситься до класу 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, за яким визначено предмет даної публічної закупівлі.
При цьому, тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме реставраційних робіт, як і не містить вимог щодо виконання будь - якого іншого конкретного виду робіт, а відсилає лише на відповідний клас таких робіт за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, а отже виконання робіт з капітального ремонту безумовно може підтверджувати досвід виконання аналогічного договору по даній закупівлі.
З урахуванням вищезазначеного, можна прийти до висновку, що ТОВ «ТІНТОРЕТТО» належним чином виконало вимоги тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Учасник на Вашу вимогу надаємо наступну відповідь:
В зв’язку із виявленням під час розгляду тендерної пропозиції в учасника невідповідностей в інформації та документах, що подані - ТОВ "ТІНТОРЕТТО" ЄДРПОУ 41358775 у тендерній пропозиції, яких вимагалось тендерною документацією, замовник 16-06-20 року – оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" ЄДРПОУ 41358775, УКРАЇНА, 01033, м. Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ ШОТА РУСТАВЕЛІ буд. 44-Б протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей їх виконало, надало обґрунтовану відповіді з підтверджувальними документами, ознайомитися з якими можна в електронній системі закупівель (розділ Документи).
Повідомляємо: Спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно регламентовано Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 .
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
Єдиний закупівельний словник складається з основного словника і додаткового словника.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (ХХ000000-У);
перші три цифри визначають групу (ХХХ00000-У);
перші чотири цифри визначають клас (ХХХХ0000-У);
перші п'ять цифр визначають категорію (ХХХХХ000-У).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев'ята цифра - контрольна.
Виходячи з відомостей Єдиного закупівельного словника та умов закупівлі «Ремонт- реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» предмет даної закупівлі відноситься до класу: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (за першими чотирма цифрами), який включає в себе:
45451000-3 Декорувальні роботи;
45451100-4 Оздоблювальні роботи;
45451200-5 Оббивальні / обшивальні роботи;
45451300-6 Улаштування зимових садів;
45452000-0 Очищення зовнішньої частини будівель;
45452100-1 Струминне очищення зовнішніх частин будівель;
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація;
45453100-8 Реставраційні роботи;
45454000-4 Реконструкція;
45454100-5 Відновлювальні роботи;
Враховуючи те, що умови тендерної документації прив’язують аналогічний договір до предмету, який входить до відповідного класу, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі, наявність досвіду виконання аналогічного договору учасником закупівлі може підтверджуватись шляхом надання договору про виконання будь-якого виду робіт в рамках класу 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (згідно зазначеного вище переліку робіт).
Звертаємо Вашу увагу, що до даного класу відносяться велика кількість різних будівельних робіт, в тому числі й капітальний ремонт та реставрація, які складають окрему категорію в рамках даного класу.
Саме стосовно виконання робіт з капітального ремонту TOB «ТІНТОРЕТТО» надало у своїй тендерній пропозиції два договори підряду, а саме:
- Договір підряду № 910 від 03.12.2019 року, укладеного між ТОВ «Тінторетто» та Департаментом патрульної поліції;
- Договір підряду № 157/19 від 20 грудня 2019 року, укладеного між ТОВ «Тінторетто» та Закарпатським апеляційним судом.
Просимо звернути увагу, що предметом даних договорів є виконання робіт з капітального ремонту, що відноситься до класу 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, за яким визначено предмет даної публічної закупівлі.
При цьому, тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме реставраційних робіт, як і не містить вимог щодо виконання будь - якого іншого конкретного виду робіт, а відсилає лише на відповідний клас таких робіт за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, а отже виконання робіт з капітального ремонту безумовно може підтверджувати досвід виконання аналогічного договору по даній закупівлі.
З урахуванням вищезазначеного, можна прийти до висновку, що ТОВ «ТІНТОРЕТТО» належним чином виконало вимоги тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Відповідь на подану вимогу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-20-001482-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ", Код ЄДРПОУ:41867600
щодо неправомірності визнання переможцем торгів ТОВ "Тінторетто"
Відповідно до вимог замовника учасники повинні були надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету, який входить до відповідного класу згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі), що містить: - назву (прізвище, ім’я, по-батькові) замовника, для якого виконувався (виконується) аналогічний договір, його код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код); - дату та номер укладення договору. 3.2. Аналогічний договір, вказаний у довідці.(не менше одного) 3.3. Позитивний лист-відгук від замовника, для якого виконувався договір, із зазначенням інформації щодо виконання такого договору
Інформуємо вас, що переможець торгів не надав жодного аналогічного договору, адже предметом закупівлі є «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), тоді як переможцем надано договори на капітальний ремонт гаража та капітальний ремонт покрівлі. Реставраційні роботи є значно складніші технологічно (підтвердження досвіду виконання реставраційних робіт переможцем не надано). Окрім того не надано відгук на виконання договору на замовлення департаменту патрульної поліції (не виконано вимогу тендерної документації ), а відгук Закарпатського апеляційного суду надано на роботи за ДК 021:2015 45260000-7, а не ДК 021:2015: 45453000-7.
Враховуючи наведене Замовником неправомірно визнано переможцем торгів TOB «Тінторетто». Просимо вжити заходів щодо усунення порушення тендерної процедури та скасувати неправомірне рішення щодо визначення переможцем торгів TOB «Тінторетто».
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" |
6 248 521,54
UAH з ПДВ
|
5 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ" |
6 250 000,00
UAH з ПДВ
|
5 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КБК" |
6 840 521,00
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВІНДЕКОР" |
6 956 160,00
UAH з ПДВ
|
5 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фортуна Закарпаття 2016" |
6 378 120,00
UAH з ПДВ
|
5 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
6 893 240,58
UAH з ПДВ
|
6 893 240,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" #41358775 |
Переможець |
5 799 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 17:16
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 10.1 Розділу 10 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції; Внесення змін до Додатку № 2 (Календарний план виконання робіт) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 10.1 Розділу 10 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції; Внесення змін до Додатку №1 (ДОГОВІРНА ЦІНА) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції. Внесення змін до Додатку № 2 (Календарний план виконання робіт) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 10.1 Розділу 10 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції; Внесення змін до Додатку № 2 (Календарний план виконання робіт) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 10.1 Розділу 10 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції; Внесення змін до Додатку № 2 (Календарний план виконання робіт) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |