Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 964 277,00 UAH
UA-2020-05-20-001482-a c5b8524cfc524c3880b2c19a2ba4ef99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Країло Микола Вікторович

380312613360 dep-trade@uzhnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070832
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підгірна,46
Контактна особа: Країло Микола Вікторович
380312613360
dep-trade@uzhnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 11:27
Очікувана вартість: 6 964 277,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 642,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34821.39 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, учасник подає переклад цього документа на українську мову, завірений власним підписом та (у разі використання) печаткою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту: «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування»
( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення п. 1. Додатку 2.
Дата подання: 27 травня 2020 09:56
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:38
Шановний замовнику поясніть будь ласка як розуміти зміст, (п.1 в Додатку №2 - наявність обладнання , матеріально-технічної бази та технологій), "Необхідним обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями вважається наявність транспорту, яким буде виконуватися поставка товару (не менше одного)" . В п. 1.1 вже зазначено, що потрібно надати довідку довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання роботи, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, його технічного стану, кількості. З вищесказаного виходить, що досить надати довіку про транспорт(не менше одного) і вже п. 1.1 буде виконано??? Згідно Вашого ТЗ треба заповнити віконні прорізи, (Розділ 2. Вікна, п. 15 "Блоки віконні з дерева, двокамерний склопакет") - 700,2186м.кв., та дверні прорізи (Розділ3 Двері, п.33, "Дверні блоки деревяні") - 67,732м.кв. Поясніть будь ласка, як транспорт(не менше одного), може замінити матеріально-технічну базу, обладнання і технології та виконати таку об'ємну, високотехнологічну роботу (СС3) по виготовленню "блоків віконних дерев'яних", та "дверних блоків дерев'яних", він, транспорт(не менше одного), що принтер 3Д, чи це НОУ-ХАУ УжНУ-(продайте патент). Поясніть з якого матеріалу мають виготовлятися вікна та двері, з досок, бруса масива чи клеєного бруса (євробруса). Різниця в цінах суттєва. Неменше суттєва різниця і в строках експлуатації. Для справки: віконні блоки виготовлені з бруса масива через 2-3 тижні після встановлення під дією ваги склопакетів потріскаються і покрутяться, вікна стануть непригодними для експлуатації. Чекаємо на пояснення для формування конкурентноздатної ціни. З повагою до замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання!
1. Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Для виконання п. «1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 Тендерної документації - учасник має надати відповідні документи, передбачені як п. 1.1 так і п. 1.2.
Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає наступні документи:
«1.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання роботи, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, його технічного стану, кількості.
1.2. Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо).
Що стосується другого питання, повідомляємо: для детальнішої інформації Учасники мають можливість ознайомитись з проектом в Адміністративно-господарській частині ДВНЗ «УжНУ» за адресою: 88000, м. Ужгород, пр. Замкові сходи, 4 (відділ капітального будівництва, 2 поверх) з 09:00 до 15:00 години, в робочі дні без копіювання в присутності співробітника відділу кап. будівництва.
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-001482-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ", Код ЄДРПОУ:41867600
Дата подання: 02 липня 2020 00:34
неправомірність визнання переможцем торгів ТОВ "Тінторетто"
Відповідно до вимог замовника учасники повинні були надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету, який входить до відповідного класу згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі), що містить: - назву (прізвище, ім’я, по-батькові) замовника, для якого виконувався (виконується) аналогічний договір, його код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код); - дату та номер укладення договору. 3.2. Аналогічний договір, вказаний у довідці.(не менше одного) 3.3. Позитивний лист-відгук від замовника, для якого виконувався договір, із зазначенням інформації щодо виконання такого договору
Інформуємо вас, що переможець торгів не надав жодного аналогічного договору, адже предметом закупівлі є «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), тоді як переможцем надано договори на капітальний ремонт гаража та капітальний ремонт покрівлі. Реставраційні роботи є значно складніші технологічно (підтвердження досвіду виконання реставраційних робіт переможцем не надано). Окрім того не надано відгук на виконання договору на замовлення департаменту патрульної поліції (не виконано вимогу тендерної документації ), а відгук Закарпатського апеляційного суду надано на роботи за ДК 021:2015 45260000-7, а не ДК 021:2015: 45453000-7.
Враховуючи наведене Замовником неправомірно визнано переможцем торгів TOB «Тінторетто». Просимо вжити заходів щодо усунення порушення тендерної процедури та скасувати неправомірне рішення щодо визначення переможцем торгів TOB «Тінторетто».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 09:59
Згідно ч. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.»
Шановний Учасник на Вашу вимогу надаємо наступну відповідь:
В зв’язку із виявленням під час розгляду тендерної пропозиції в учасника невідповідностей в інформації та документах, що подані - ТОВ "ТІНТОРЕТТО" ЄДРПОУ 41358775 у тендерній пропозиції, яких вимагалось тендерною документацією, замовник 16-06-20 року – оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" ЄДРПОУ 41358775, УКРАЇНА, 01033, м. Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ ШОТА РУСТАВЕЛІ буд. 44-Б протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей їх виконало, надало обґрунтовану відповіді з підтверджувальними документами, ознайомитися з якими можна в електронній системі закупівель (розділ Документи).
Повідомляємо: Спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно регламентовано Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 .
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
Єдиний закупівельний словник складається з основного словника і додаткового словника.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (ХХ000000-У);
перші три цифри визначають групу (ХХХ00000-У);
перші чотири цифри визначають клас (ХХХХ0000-У);
перші п'ять цифр визначають категорію (ХХХХХ000-У).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев'ята цифра - контрольна.
Виходячи з відомостей Єдиного закупівельного словника та умов закупівлі «Ремонт- реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» предмет даної закупівлі відноситься до класу: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (за першими чотирма цифрами), який включає в себе:
45451000-3 Декорувальні роботи;
45451100-4 Оздоблювальні роботи;
45451200-5 Оббивальні / обшивальні роботи;
45451300-6 Улаштування зимових садів;
45452000-0 Очищення зовнішньої частини будівель;
45452100-1 Струминне очищення зовнішніх частин будівель;
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація;
45453100-8 Реставраційні роботи;
45454000-4 Реконструкція;
45454100-5 Відновлювальні роботи;

Враховуючи те, що умови тендерної документації прив’язують аналогічний договір до предмету, який входить до відповідного класу, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі, наявність досвіду виконання аналогічного договору учасником закупівлі може підтверджуватись шляхом надання договору про виконання будь-якого виду робіт в рамках класу 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (згідно зазначеного вище переліку робіт).
Звертаємо Вашу увагу, що до даного класу відносяться велика кількість різних будівельних робіт, в тому числі й капітальний ремонт та реставрація, які складають окрему категорію в рамках даного класу.
Саме стосовно виконання робіт з капітального ремонту TOB «ТІНТОРЕТТО» надало у своїй тендерній пропозиції два договори підряду, а саме:
- Договір підряду № 910 від 03.12.2019 року, укладеного між ТОВ «Тінторетто» та Департаментом патрульної поліції;
- Договір підряду № 157/19 від 20 грудня 2019 року, укладеного між ТОВ «Тінторетто» та Закарпатським апеляційним судом.
Просимо звернути увагу, що предметом даних договорів є виконання робіт з капітального ремонту, що відноситься до класу 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, за яким визначено предмет даної публічної закупівлі.
При цьому, тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме реставраційних робіт, як і не містить вимог щодо виконання будь - якого іншого конкретного виду робіт, а відсилає лише на відповідний клас таких робіт за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, а отже виконання робіт з капітального ремонту безумовно може підтверджувати досвід виконання аналогічного договору по даній закупівлі.
З урахуванням вищезазначеного, можна прийти до висновку, що ТОВ «ТІНТОРЕТТО» належним чином виконало вимоги тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-20-001482-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ", Код ЄДРПОУ:41867600
щодо неправомірності визнання переможцем торгів ТОВ "Тінторетто"
Відповідно до вимог замовника учасники повинні були надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету, який входить до відповідного класу згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі), що містить: - назву (прізвище, ім’я, по-батькові) замовника, для якого виконувався (виконується) аналогічний договір, його код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код); - дату та номер укладення договору. 3.2. Аналогічний договір, вказаний у довідці.(не менше одного) 3.3. Позитивний лист-відгук від замовника, для якого виконувався договір, із зазначенням інформації щодо виконання такого договору Інформуємо вас, що переможець торгів не надав жодного аналогічного договору, адже предметом закупівлі є «Ремонт-реставраційний фасадів та заміна віконних та дверних конструкцій на пам’ятці архітектури місцевого значення (будівлі медичного факультету Ужгородського національного університету) на пл.. Народній, 1 в м. Ужгород. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), тоді як переможцем надано договори на капітальний ремонт гаража та капітальний ремонт покрівлі. Реставраційні роботи є значно складніші технологічно (підтвердження досвіду виконання реставраційних робіт переможцем не надано). Окрім того не надано відгук на виконання договору на замовлення департаменту патрульної поліції (не виконано вимогу тендерної документації ), а відгук Закарпатського апеляційного суду надано на роботи за ДК 021:2015 45260000-7, а не ДК 021:2015: 45453000-7. Враховуючи наведене Замовником неправомірно визнано переможцем торгів TOB «Тінторетто». Просимо вжити заходів щодо усунення порушення тендерної процедури та скасувати неправомірне рішення щодо визначення переможцем торгів TOB «Тінторетто».
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" 6 248 521,54
UAH з ПДВ
5 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ" 6 250 000,00
UAH з ПДВ
5 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КБК" 6 840 521,00
UAH з ПДВ
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІНДЕКОР" 6 956 160,00
UAH з ПДВ
5 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фортуна Закарпаття 2016" 6 378 120,00
UAH з ПДВ
5 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 6 893 240,58
UAH з ПДВ
6 893 240,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:41
Електронний підпис
03 липня 2020 15:41
смети 03.07.pdf
03 липня 2020 07:59
Електронний підпис
03 липня 2020 07:58
щодо співпраці.pdf
03 липня 2020 07:58
пропозиція.pdf
03 липня 2020 07:58
договор (2).pdf
03 липня 2020 07:58
довідка щодо ст 17.pdf
03 липня 2020 07:58
Довідка МВС.pdf
17 червня 2020 15:22
Електронний підпис
17 червня 2020 15:20
відповідь.pdf
10 червня 2020 09:59
Електронний підпис
10 червня 2020 09:58
Договір підряду.pdf
10 червня 2020 09:58
ЛИСТ ЩОДО ДЕКЛАРАЦІЙ.pdf
10 червня 2020 09:58
вектор.pdf
10 червня 2020 09:58
Image-2.png
10 червня 2020 09:58
Image-1-2.png
10 червня 2020 09:58
Підписаний_G0620-7803-GL_tender.pdf
10 червня 2020 09:58
Підписаний_Лицензия.pdf
10 червня 2020 09:58
п.9 лист.pdf
10 червня 2020 09:58
лист щодо ст.17.pdf
10 червня 2020 09:58
лист щодо підпису.pdf
10 червня 2020 09:58
лист щодо п1ч1ст 17.pdf
10 червня 2020 09:58
лист щодо п.7.ч.1.ст 17.pdf
10 червня 2020 09:58
лист щодо п 10ч1 ст 17.pdf
10 червня 2020 09:58
лист щодо додатку 6.pdf
10 червня 2020 09:58
скан.смети дц.pdf
10 червня 2020 09:58
сертификат рехау.pdf
10 червня 2020 09:58
серт.відповідності 1.pdf
10 червня 2020 09:58
серт.відп.2.pdf
10 червня 2020 09:58
протокол випр..pdf
10 червня 2020 09:58
договір оренди мех..pdf
10 червня 2020 09:58
устав тинторетто.pdf
10 червня 2020 09:58
паспорт Кириченко (4).jpg
10 червня 2020 09:58
паспорт Кириченко (3).jpg
10 червня 2020 09:58
паспорт Кириченко (2).jpg
10 червня 2020 09:58
паспорт Кириченко (1).jpg
10 червня 2020 09:58
Опис статут.pdf
10 червня 2020 09:58
код Кириченко.jpg
10 червня 2020 09:58
Витяг ПДВ ТІНТОРЕТТО.pdf
10 червня 2020 09:58
2019 рік Квитанція №2.pdf
10 червня 2020 09:58
дог. на технику.pdf
10 червня 2020 09:58
висновок.pdf
10 червня 2020 09:58
кб 3 до дог.157.PDF
10 червня 2020 09:58
договір підряду 910..pdf
10 червня 2020 09:58
договір підряду 157.pdf
10 червня 2020 09:58
довідка аналог.дог.pdf
10 червня 2020 09:58
відгук апел.суд.pdf
10 червня 2020 09:58
акт 1 КБ 2 дог. 910.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:51
лист відгук.jpg
10 червня 2020 09:51
рішення учасника 5.pdf
10 червня 2020 09:51
Наказ про призначення.pdf
10 червня 2020 09:51
довідка транспорт.pdf
10 червня 2020 09:51
паспорт10-11.pdf
10 червня 2020 09:51
паспорт4-5.pdf
10 червня 2020 09:51
паспорт2-3.pdf
10 червня 2020 09:51
паспорт1.pdf
10 червня 2020 09:51
витяг ЄДР.pdf
10 червня 2020 09:51
Ліцензія.pdf
10 червня 2020 09:51
опис.pdf
10 червня 2020 09:51
Статут.pdf
10 червня 2020 09:51
технічне завдання.pdf
10 червня 2020 09:51
довідка ст17.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 19:01
Електронний підпис
09 червня 2020 18:29
Фінансова звітність.pdf
09 червня 2020 18:29
Установчий документ.pdf
09 червня 2020 18:29
Технічне завдання.pdf
09 червня 2020 18:29
Проект Договору.pdf
09 червня 2020 18:29
Опис, паспорт.pdf
09 червня 2020 18:29
Довідки.pdf
09 червня 2020 18:29
Гарантія 1793-20.zip
09 червня 2020 18:29
Відгук оригінал.pdf
09 червня 2020 18:29
17 стаття.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 15:45
Електронний підпис
09 червня 2020 15:40
016-001-20692-2020.zip
09 червня 2020 15:40
локал кошт дог ціна.pdf
09 червня 2020 15:40
статья 17.PDF
09 червня 2020 15:40
фін звітність.pdf
09 червня 2020 15:40
5 опис і ПДВ.pdf
09 червня 2020 15:40
4 ліцензія.pdf
09 червня 2020 15:40
3 статут.pdf
09 червня 2020 15:40
3лист відгуг договір.pdf
09 червня 2020 15:40
2 лист відгуг договір.pdf
09 червня 2020 15:40
1 лист відгук договір.pdf
09 червня 2020 15:40
довідка працівників.PDF
09 червня 2020 15:40
довідкеа маттехбаза.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 16:38
Електронний підпис
09 червня 2020 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 16:36
Календарний план.pdf
09 червня 2020 14:54
Електронний підпис
09 червня 2020 14:51
Технічне завдання.pdf
09 червня 2020 14:51
Проект договору.pdf
09 червня 2020 14:51
Опис до Статуту.pdf
09 червня 2020 14:51
Довідка про МТБ.pdf
09 червня 2020 14:51
Гарантійний лист ст.17.pdf
09 червня 2020 14:51
Витяг з реєстру_ПДВ.pdf
09 червня 2020 14:51
Витяг з ЄДР_29.04.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІНТОРЕТТО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ"

ТОВ "КБК"

ПП "ВІНДЕКОР"

ТОВ "Фортуна Закарпаття 2016"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТІНТОРЕТТО"
#41358775
Переможець 5 799 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 13:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 17:16

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "Тенторетто" У локальному кошторисі 2-1-1 до договірної ціни тендерної пропозиції ТОВ "Теноретто" розділ 2 Вікна п. 15 зазначено "Блоки віконні двокамерний склопакет", натомість технічним завданням (додаток 6 тендерної документації) вимагається "Блоки вiконнi з дерева, двокамерний склопакет". Аналогічно у Розділі 3 локального кошторису Двері п.33. Окрім цього тендерною документацією вимагалося надання аналогічного договору, як підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. ТОВ "Тінтеретто" надано два договори на виконання капітального ремонту, що не є підвердженням наявності досвіду виконання реставраційних робіт. Просимо усунути не відповідність

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІНТОРЕТТО"
#41358775
5 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2023 16:25
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2023 14:13
ДОДАТКОВА УГОДА № 12 від 30 червня 2023 року ( продовждення терміну виконання робіт).pdf зміни до договору
03 липня 2023 13:57
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2023 10:19
ДОДАТКОВА УГОДА № 11 ВІД 28 КВІТНЯ 2023Р. (ТОВ ТІНТОРЕТТО) до Договору 28-07 від 15.07.2020.pdf зміни до договору
28 квітня 2023 10:18
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2023 10:58
ДОДАТКОВА УГОДА № 10 від 01 березня 2023року до ДОГОВОРУ № 28-07 від 15 липня 2020 року (ТОВ ТІНТОРЕТТО).pdf зміни до договору
01 березня 2023 10:55
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 14:54
ДОДАТКОВА УГОДА № 9 від 30 грудня 2022 року ( ТОВ ТІНТОРЕТТО) до ДОГОВОРУ № 28-07.pdf зміни до договору
03 січня 2023 14:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:16
Додаткова угода №8 від 29.12.2021 р. тінторето на 2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 16:14
додаткова угода №6 до дог.28-07 від 15.07.2020.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 14:51
ДОДАТКОВА УГОДА № 5 від 31 серпня 2021 року ( ТОВ ТІНТОРЕТТО).pdf зміни до договору
31 серпня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 14:14
ДОДАТКОВА УГОДА № 4 від 01 липня 2021 року ( ТОВ ТІНТОРЕТТО - основна угода).pdf зміни до договору
06 липня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 13:21
Додаткова угода № 3 ДО ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ від 15 червня 2021 року ( ТОВ ТІНТОРЕТТО).pdf зміни до договору
15 червня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 09:39
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 від 31 березня 2021 року ( ТОВ ТІНТОРЕТТО).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:30
Тітторето від 23.12.2020 р..pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 11:48
ДОГОВІР ПІДРЯДУ № 28-07 від 15 липня 2020 року ( ТОВ ТІНТОРЕТТО).pdf укладений
16 липня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 10.1 Розділу 10 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції; Внесення змін до Додатку № 2 (Календарний план виконання робіт) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 10.1 Розділу 10 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції; Внесення змін до Додатку №1 (ДОГОВІРНА ЦІНА) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції. Внесення змін до Додатку № 2 (Календарний план виконання робіт) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 10.1 Розділу 10 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції; Внесення змін до Додатку № 2 (Календарний план виконання робіт) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 10.1 Розділу 10 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ № 28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції; Внесення змін до Додатку № 2 (Календарний план виконання робіт) ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №28/07 від «15» липня 2020 року та викладення його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 серпня 2023
Сума оплати за договором: 5 747 129,48
UAH (в тому числі ПДВ 957 854,90 UAH)