Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2020-05-20-001060-a 0fbdd15c19c04ddf8f68bee93d7bbef5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Юрій Петрович

380986660600 kosmachazpsm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька амбулаторія загальної практики-сімейної медицини "Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 42165308
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, Степана Бандери,3
Контактна особа: Костюк Юрій Петрович
380986660600
kosmachazpsm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


вказано в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (заправка картриджа лазерного принтера )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78640, Україна, Івано-Франківська область, КОСМАЧ, Степана Бандери,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 2.1.оплата всіх послуг які надаються Замовнику здійснюється: -за конкретний об'єм виконаної роботи на суму зазначену в п.1.3. цієї угоди. -періодично протягом терміну надання послуг, за мінімальний період на суму зазначену в п.1.3. -послуги оплачуються згідно акту виконаних робіт(надання послуг), і не пізніше терміну вказаного Виконавцем а акті. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

20 травня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Климович Михайло Васильович
#3201814959
Переможець 500,00
UAH
20 травня 2020 11:48

Документи

20 травня 2020 11:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:21
договір Климович.pdf укладений
20 травня 2020 14:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (заправка картриджа лазерного принтера ) 5 штуки 100,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 500,00
UAH