Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення різні - 7 найменувань
Очікувана вартість
131 943,00 UAH
UA-2020-05-20-000148-c 413f293292454533ace061c5782b4d08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковтун

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19402, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь-Шевченковский, вул. Ярослава Мудрого, 120
Контактна особа: Тетяна Ковтун
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 08:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 13:01
Очікувана вартість: 131 943,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 659,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Вироби медичного призначення різні - 7 найменувань – 20520 одиниць.
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 штуки
Маска медична н/стерильна на прогумованих петлях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35177 — Маска хірургічна, одноразового застосування
5000 штуки
Шапочка- берет, нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32297 — Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна
5000 пара
Бахіли поліетиленові короткі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні
20 упаковка
Комплект одягу «Анти-СНІД» №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61938 — Набір одягу хірургічний / оглядовий
1500 штуки
Халат стерильний хірургічний на зав’язках L=140 см р. XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35091 — Халат операційний, одноразового застосування
700 штуки
Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
5000 штуки
Пристрій для вливання ін фузійних розчинів та кровозамінників типу «ПР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані вироби медичного призначення здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 08:39
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
20 травня 2020 08:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
20 травня 2020 08:39
ТД _ МЕД ВИРОБИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

РОЗДІЛ на ЛОТИ
Дата подання: 20 травня 2020 10:52
Дата відповіді: 21 травня 2020 17:26
Вважаємо за доцільне тендер розділити на декілька лотів, що дало б змогу здійснювати поставки окремих позицій різними підприємствами, що не порушує прав інших підприємств.
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовник, під час визначення предмета закупівлі керувався виключно нормами законодавства України, а саме:
- Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.»
- Відповідно до пункту 39 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.»
- Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону (редакція від 19.04.2020 року) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно, можна зробити чіткий висновок, що за замовченням товари йдуть єдиним предметом, за умови, що товари підпадають під єдиний код Єдиного закупівельного словника. Окремо потрібно зазначити, що виділення окремих лотів є правом, а не обов’язком Замовника.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (асортименту) товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, а також не надано доказів що дану умову не можуть виконати 2 та більше Учасників.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВНА МЕДТАЙМ" 130 915,00
UAH з ПДВ
105 915,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 116 485,72
UAH з ПДВ
116 485,72
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 129 060,26
UAH з ПДВ
120 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гупало Григорій Олександрович 131 905,00
UAH з ПДВ
131 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 14:37
Довідка МВС 16.06.20р.
22 червня 2020 14:27
Довідка МВС на 22.06.20р.
11 червня 2020 12:26
Документи переможця 2
11 червня 2020 12:25
Документи переможця
04 червня 2020 12:58
Електронний підпис
04 червня 2020 12:55
Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2020 12:55
Лист про ліцензування.pdf
04 червня 2020 12:55
Довідки банк.pdf
04 червня 2020 12:55
Довідка ст.17.pdf
04 червня 2020 12:55
Довідка МВС на 03.06.20р..pdf
04 червня 2020 12:55
Відгук Чехівський ПНІ.pdf
04 червня 2020 12:55
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 09:51
Електронний підпис
04 червня 2020 09:09
Тех_p241-244.pdf
04 червня 2020 09:09
Тех_p181-240.pdf
04 червня 2020 09:09
Тех_p121-180_p31-60.pdf
04 червня 2020 09:09
Тех_p121-180_p01-30.pdf
04 червня 2020 09:09
Тех_p061-120.pdf
04 червня 2020 09:09
Тех_p001-060.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p351-373.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p281-350.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p211-280.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p141-210_p61-70.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p141-210_p41-60.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p141-210_p21-40.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p141-210_p01-20.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p071-140.pdf
04 червня 2020 09:09
Ком_p001-070.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 21:32
Електронний підпис
04 червня 2020 21:29
щодо вимог ст.17.pdf
04 червня 2020 21:29
ценовое.pdf
04 червня 2020 21:29
выписка из ЕДРПО (2).jpg
04 червня 2020 21:29
выписка из ЕДРПО (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВНА МЕДТАЙМ"

ТОВ "БАДМ-Б"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ФОП Гупало Григорій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВНА МЕДТАЙМ"
#43149879
Переможець 105 915,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВНА МЕДТАЙМ"
#43149879
105 915,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 17:22
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 13:02
Додаткова угода №7.JPG зміни до договору
09 квітня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 09:55
Д.у. №6.JPG зміни до договору
31 березня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:45
Д.у. №5.docx зміни до договору
30 березня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:47
Д.у. №4.docx зміни до договору
25 лютого 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:43
Д.у. №3.docx зміни до договору
25 лютого 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:35
Д.у. №3.docx зміни до договору
25 лютого 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 08:15
Д.у. №4.docx зміни до договору
16 лютого 2021 08:13
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 08:13
Д.у. № 3.docx зміни до договору
16 лютого 2021 08:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:18
Д,_у.__ТОВ_СЛАВНА_МЕДТАЙМ_д._55.JPG зміни до договору
31 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 12:02
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
16 вересня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 11:47
Договір.docx укладений
26 червня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 15.09.2020 року (зміна реквізитів "Постачальника"). Істотні умови договору - без змін.
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 30.12.2020 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 12.02.2021 року (зміна реквізитів Замовника). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 4 від 15.02.2021 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 12.02.2021 року (зміна реквізитів Замовника). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 24.02.2021 року (зміна реквізитів Замовника). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесенння змін: без змін
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №4 від 25.02.2021 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 5 від 30.03.2021 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 6 від 31.03.2021 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 7 від 09.04.2021 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 124 718,25
UAH