Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція покрівлі будинку районної ради по вул. Шевченка, 7, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область. Коригування» (ДК 021:2015 - 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 723 720,00 UAH
UA-2020-05-19-005771-c 0fc93e8bc1ce421abc564e1e523530d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Морозова Галина Павловна

+380569373060 novmrrada@dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новомосковська районна рада
Код ЄДРПОУ: 25722065
Вебсайт: http://www.novomosk-rn.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковськ, вул. Шевченка, 7, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область, Україна
Контактна особа: Морозова Галина Павловна
+380569373060
novmrrada@dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 13:40
Очікувана вартість: 2 723 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 618,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації).

Джерело фінансування - місцевий бюджет
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Реконструкція покрівлі будинку районної ради по вул. Шевченка, 7, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область. Коригування» (ДК 021:2015 - 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, Шевченка 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:55
додаток 3-7.pdf
19 травня 2020 16:55
додаток2 до ТД.pdf
19 травня 2020 16:55
додаток 1до ТД.pdf
19 травня 2020 16:55
тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000035 ● 98394e06796a4db9ba89ff3b4873a855
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6 UA-2020-05-19-005771-с 19.05.2020 Новомосковська районна рада
(код за ЄДРПОУ 25722065) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-03 13:04:39

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт код згідно ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-19-005771-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Відповідно до частини 2 статті 4 Закону №922 у річному плані
закупівель на 2020 рік повинна міститися інформація про місцезнаходження замовника.
Чому річний план закупівель на 2020 рік UA-P-2020-01-17-013214-b не містить вищевказану інформацію?
2. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону №922 строк дії
тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, визначений у тендерній документації не відповідає вимогам Закону №922?
3. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону №922 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» замовником встановлена невідповідність наданих актів виконаних робіт, як підтвердження виконання аналогічних договорів, які складені іншою мовою, аніж українська мова, що вимагалось тендерною документацією.
Чому замовником не надано учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-06 10:30:30

Про надання пояснення на запит оприлюднений в електронній системі публічних закупівель "Prozorro" 2020-11-03 13:04:39

Новомосковська районна рада розглянувши ваш запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі робіт код згідно ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-19-005771-c) повідомляємо наступне.
1. В річному плані закупівель на 2020 рік (UA-2020-01-17-013214-b) назву предмета закупівлі було сформульовано не в повному обсязі. Протоколом засідання тендерного комітету № 11 від 06.08.2020 затверджено зміни до плану закупівель на поточний рік в частині коригування назви предмета закупівлі (копія додається).
2. У пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до цієї закупівлі зазначено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», що повністю відповідає вимогам п.11 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон №922).
3. Під час розгляду документів, наданих учасником ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» було виявлено відсутність в складі тендерної пропозиції українського перекладу актів виконаних робіт, які були викладені іншою мовою на підтвердження виконання аналогічних договорів. В протоколі засідання тендерного комітету №8 від 8 липня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» зазначено наступне: «у складі тендерної пропозиції учасником, на виконання вимог пп.5.3.2, п.5, розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності відповідного досвіду, надано документи, які не відповідають вимогам п.7, розділу І тендерної документації, а саме: акти виконаних робіт викладені іншою мовою без надання перекладу». В даному випадку замовником припущено неточність у формулюванні рішення, а логіка рішення полягала саме у відсутності необхідного документу, а не у невідповідності наданого. Пункт 7, розділу І тендерної документації містить наступне: «Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу», тож наявність у складі тендерної пропозиції документу, складеного іншою мовою, не є невідповідністю, адже така можливість передбачена умовами тендерної документації. Враховуючи фактичну відсутність на момент проведення кваліфікації публічної практики трактування терміну «невідповідність» у розумінні частини 16 статті 29 Закону № 922, та з урахуванням фактичної неможливості встановлення відповідності чи невідповідності ненаданого документу, а також враховуючи можливе порушення прав інших учасників закупівлі (з подальшим оскарженням), чиї тендерні пропозиції не мали аналогічних порушень умов тендерної документації замовником було прийнято рішення трактувати відсутність документів (перекладу), як порушення вимог п.7, розділу І тендерної документації з подальшим відхиленням тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання складання річного плану закупівель на 2020 рік установлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» установлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 1 757 553,46
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельно-монтажне управління №6 2 417 634,00
UAH з ПДВ
1 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Теплоенергоефект" 2 209 557,00
UAH з ПДВ
2 117 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОГАРТ БУД" 2 633 357,93
UAH з ПДВ
2 633 357,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙМАР" 2 713 000,00
UAH з ПДВ
2 713 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 20:02
Електронний підпис
03 червня 2020 20:01
Електронний підпис
03 червня 2020 19:47
банківська гарантія.rar
03 червня 2020 19:47
програмний файл АВК5.imd
03 червня 2020 19:47
проект договору.PDF
03 червня 2020 19:47
календарний графік.PDF
03 червня 2020 19:47
згода з ТЗ.PDF
03 червня 2020 19:47
баланс.rar
03 червня 2020 19:46
Відгук Амбулаторії.PDF
03 червня 2020 19:46
договора оренти до МТБ.rar
03 червня 2020 19:46
витяг_НДС.PDF
03 червня 2020 19:46
статут_Віртум_Строй.PDF
03 червня 2020 19:46
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

03 червня 2020 18:52
Електронний підпис
03 червня 2020 18:44
Працівники нова нова.pdf
03 червня 2020 18:38
Лист пояснення нова.pdf
03 червня 2020 18:31
Цінова (додаток 1).pdf
03 червня 2020 18:31
Підтвердження згоди.pdf
03 червня 2020 18:31
Календарний графік.pdf
03 червня 2020 18:31
Інші документи.pdf
03 червня 2020 18:30
Банківська гарантія.rar
03 червня 2020 18:30
Баланс 2019.pdf
03 червня 2020 18:30
Довідка про рух коштів.pdf
03 червня 2020 18:30
Баланс 2018.pdf
03 червня 2020 18:30
Баланс 2017.pdf
03 червня 2020 18:30
Гарантійні листи.pdf
03 червня 2020 18:30
Баланс 2016.pdf
03 червня 2020 18:30
Баланс 2015.pdf
03 червня 2020 18:30
Баланс 1 кв.2020.pdf
03 червня 2020 18:30
Відгук.pdf
03 червня 2020 18:30
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:24
Електронний підпис
03 червня 2020 17:09
фін. звіт 2016-2019.pdf
03 червня 2020 17:09
технічне завдання.pdf
03 червня 2020 17:09
тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:09
проект договору.pdf
03 червня 2020 17:09
Підписаний_Лицензия.pdf
03 червня 2020 17:09
Підписаний_G0620-7635-GL_tender.pdf
03 червня 2020 17:09
Кошторис.pdf
03 червня 2020 17:09
Договір УГІ.pdf
03 червня 2020 17:09
Договір Газпромсервіс.pdf
03 червня 2020 17:09
довідки.pdf
03 червня 2020 17:09
графік.pdf
03 червня 2020 17:09
Відгук УГІ.pdf
03 червня 2020 17:09
Відгук ГазПромСервис.pdf
03 червня 2020 17:09
Акти УГІ.pdf
03 червня 2020 17:09
Акти УГІ 2.pdf
03 червня 2020 17:09
Акти Газпромсервіс3.pdf
03 червня 2020 17:09
Акти Газпромсервіс2.pdf
03 червня 2020 17:09
Акти Газпромсервіс.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 11:32
Електронний підпис
31 липня 2020 11:30
Dovidka_20210573960380033118.pdf
31 липня 2020 11:30
Довидка.pdf
31 липня 2020 11:30
Довідка.pdf
31 липня 2020 11:30
Довідка.pdf
30 липня 2020 17:27
Електронний підпис
30 липня 2020 17:15
Довідка.pdf.p7s
30 липня 2020 17:15
Довідка.pdf
29 липня 2020 16:03
Електронний підпис
29 липня 2020 15:31
Dovidka_20210573960380033118.pdf.p7s
29 липня 2020 15:31
Dovidka_20210573960380033118.pdf
29 липня 2020 15:31
Довидка.pdf
29 липня 2020 15:31
Довідка.pdf.p7s
29 липня 2020 15:31
Довідка.pdf
03 червня 2020 17:38
Електронний підпис
03 червня 2020 17:36
Фінансова звітність.pdf
03 червня 2020 17:36
Статут БОГАРТ БУД 2019.pdf
03 червня 2020 17:36
Рішення засновника.pdf
03 червня 2020 17:36
Наказ директор.pdf
03 червня 2020 17:36
Ліцензія та дозвіл.pdf
03 червня 2020 17:36
Додаток 5. Довідка МТБ.pdf
03 червня 2020 17:36
Додаток 4. Субпідряд.pdf
03 червня 2020 17:36
Додаток 3. ПВР 213.pdf
03 червня 2020 17:36
Додаток 3. ПВР 212.pdf
03 червня 2020 17:36
Додаток 3. ПВР 211.pdf
03 червня 2020 17:36
Додаток 3. Догов.ціна.pdf
03 червня 2020 17:36
Довідка антикор.прогр..pdf
03 червня 2020 17:36
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:50
Електронний підпис
03 червня 2020 17:49
Фін спорможність.rar
03 червня 2020 17:49
СТРОЙМАР.pdf
03 червня 2020 17:49
Кошторис.rar
03 червня 2020 17:49
Квал критерії.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВ Будівельно-монтажне управління №6

ПП "Теплоенергоефект"

ТОВ "БОГАРТ БУД"

ТОВ "СТРОЙМАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 1 700 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Будівельно-монтажне управління №6
#33010707
Відхилено 1 720 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 13:47
ПП "Теплоенергоефект"
#34895058
Відхилено 2 117 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 13:40
ТОВ "БОГАРТ БУД"
#35987296
Переможець 2 633 357,93
UAH з ПДВ
21 липня 2020 10:04

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 липня 2020 11:46
Електронний підпис
12 червня 2020 09:05
Електронний підпис

Документи

09 липня 2020 13:47
Електронний підпис
09 липня 2020 13:46
протокол 8.pdf

Документи

15 липня 2020 13:39
Електронний підпис
15 липня 2020 13:38
протокол 9 від14.07.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОГАРТ БУД"
#35987296
2 633 357,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 17:02
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 16:24
додаткова угода 9 001 (1).jpg зміни до договору
15 квітня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 08:54
додаткова уг 8 від 23.02.21 (1).pdf зміни до договору
25 лютого 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:15
додакова угода 7 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:51
додаткова угода 6 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 09:06
додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 09:05
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 15:21
ду 4 від 24.11.2020 001 (1).jpg зміни до договору
26 листопада 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 10:36
дод.угода №3 від 16.11.2020 (1).pdf зміни до договору
16 листопада 2020 10:36
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 16:07
дод.уг №2 (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 15:31
дод.угода №1 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 14:51
Договір Богарт.pdf укладений
12 серпня 2020 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт, в зв'язку із необхідністю отримання в ДАБІ України дозволу на виконання будівельних робіт.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення періоду здійснення післяоплати.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено до п.15.2 розділу XIV відповідно до яких план фінансування будівництва (Додаток 4 до Договору) викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до розділу "Юридичні адреси сторін": реквізити Підрядника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з тим, що дозвіл на виконання будівельних робіт по об'єкту будівництва отримано 21.09.20, строки виконання робіт змістилися, а отже, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.2.1. розділу ІІ договору та викласти його в новій редакції. Також внески зміни до п.24.1. розділу XXIV виклавши в новій редакції Додаток №2.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.5 п.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" в зв'язку із вивленням неточностей при формуванні договірної ціни та з метою їх усунення Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 282127,02 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.4 п.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, враховуючи ряд факторів, в тому числі кліматичний, що спричинили уповільнення процесу виконання будівельних робіт по об’єкту “Реконструкція покрівлі будинку районної ради по вул. Шевченка,7 м. Новомосковськ, Дніпропетровська область”. Коригування.(надалі – об’єкт будівництва), що призвело до відтермінування дати закінчення робіт з реконструкції та здачі об’єкта будівництва в раніше обумовлені строки; з метою якісного виконання будівельних робіт по завершенню об’єкта будівництва, відповідно до проектно-кошторисної документації, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ “Договірна ціна” виклавши його у новій редакції: “Ціна цього Договору становить 2351230,91 грн. (Два мільйони триста п’ятдесят одна тисяча двісті тридцять гривень дев’яносто одна копійка) з ПДВ, з них: на 2020 рік - 790000,00 грн (Сімсот дев’яносто тисяч гривень)”, на 2021 рік - 1561230,91 грн. (Один мільйон п'ятсот шістдесят одна тисяча двісті тридцять гривень дев'яносто одна копійка)”.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.4 п.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, враховуючи ряд факторів, в тому числі кліматичний, що спричинили уповільнення процесу виконання будівельних робіт по об’єкту “Реконструкція покрівлі будинку районної ради по вул. Шевченка,7 м. Новомосковськ, Дніпропетровська область”. Коригування.(надалі – об’єкт будівництва), що призвело до відтермінування дати закінчення робіт з реконструкції та здачі об’єкта будівництва в раніше обумовлені строки; з метою якісного виконання будівельних робіт по завершенню об’єкта будівництва, відповідно до проектно-кошторисної документації, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ “Договірна ціна” виклавши його у новій редакції: “Ціна цього Договору на 2021 рік становить 1561230,91 грн. (Один мільйон п'ятсот шістдесят одна тисяча двісті тридцять гривень дев'яносто одна копійка)”. 2. Викласти в новій редакції п.22.1. розділу XXI “Строк дії договору”: “Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 10.04.2021 року або до передачі об'єкта будівництва Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов'язань, передбачених Договором – діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань”. 3. Внести зміни до п. 24.1. розділу XXIІІ виклавши в новій редакції: Додаток №1 “Договірна ціна”, Додаток № 2 “Календарний графік виконання робіт”, Додаток №3 “Протокол погодження договірної ціни”. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ч.4 п.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, враховуючи підстави, перелічені в листі Підрядника від 02.04.2021 №69, а також ряд факторів, в тому числі кліматичний, що спричинили уповільнення процесу виконання будівельних робіт по об’єкту “Реконструкція покрівлі будинку районної ради по вул. Шевченка,7 м. Новомосковськ, Дніпропетровська область”. Коригування.(надалі – об’єкт будівництва), що призвело до відтермінування дати закінчення робіт з реконструкції та здачі об’єкта будівництва в раніше обумовлені строки; з метою якісного виконання будівельних робіт по завершенню об’єкта будівництва, відповідно до проектно-кошторисної документації, Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції п.22.1. розділу XXI “Строк дії договору”: “22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 30.04.2021 року або до передачі об'єкта будівництва Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов'язань, передбачених Договором – діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань”.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 633 357,93
UAH (в тому числі ПДВ 438 892,99 UAH)