Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт території ботанічного саду Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, вул. От. Яроша, 24, а саме: облаштування еколого-освітньої стежки вздовж канатної дороги від вул. От. Яроша до річки Саржинка (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
12 300 000,00 UAH
UA-2020-05-19-005152-c 76304b9ae50140a3a171b016d358c642
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Номеровченко

+380577075017 nomerovchenko@karazin.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Код ЄДРПОУ: 02071205
Вебсайт: http://www.univer.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., м. Харьков, майдан Свободи, 4
Контактна особа: Микола Номеровченко
+380577075017
nomerovchenko@karazin.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 08:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 13:35
Очікувана вартість: 12 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт території ботанічного саду Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, вул. От. Яроша, 24, а саме: облаштування еколого-освітньої стежки вздовж канатної дороги від вул. От. Яроша до річки Саржинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Отакара Яроша,24, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 проміжними платежами в міру виконання робіт. При цьому Замовник підписує акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 в 5-денний термін після надання йому їх Підрядником. На підставі погоджених і підписаних актів Замовник оплачує фактично виконані роботи протягом 14 календарних днів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:01
Додаток № 2 до ТД.docx
19 травня 2020 16:01
Дод. 3.4.3. до ТД Урна.pdf
19 травня 2020 16:01
Дод. 3.4.2. до ТД Велопарковка.pdf
19 травня 2020 16:01
Дод. 3.4.1 до ТД Вулик.pdf
19 травня 2020 16:01
Дод. 3.3. до ТД Констр-ціїї дор-го одягу.pdf
19 травня 2020 16:01
Дод. 3.2. до ТД Відомість озеленення.pdf
19 травня 2020 16:01
Дод 3 4 4 до ТД Альтанка.pdf
19 травня 2020 16:01
Дод 3 1 до ТД Відомість обсягів робіт.pdf
19 травня 2020 16:01
Додаток № 1 до ТД.doc
19 травня 2020 16:01
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п. 12 частина 1 статті 17
Дата подання: 22 травня 2020 10:37
Дата відповіді: 26 травня 2020 09:49
Замовником висунута вимога до переможця відкритих торгів: надати " - довідку (станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) надану уповноваженим органом МВС України про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не була притягнута згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми". На сайті МВС не має жодної інформації щодо отримання цього Документу. 1. Чи можна Переможцю торгів надати цю інформацію в довільній формі аби не допустити відхиленя тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено:
"Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель."
Тобто, якщо інформація, про яку йдеться у запитанні не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах або не являється публічною, Переможець, аби не допустити відхиленя тендерної пропозиції, повинен виконати вимоги, визначені в ч. 5 р. 3 тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000038 ● 77590d8ea58f4000b64912e5cfd5d018
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 20:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2020 №143
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.07.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 143

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-05-19-005152-c 19.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-05 14:15:32

Заперечення

Замовник заперечує вищезазначений висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби України з огляду на таке.
Відповідно до п.1 частини 2 статті 16 Закону України «Про державні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Пунктом 1 Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції.
Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати довідку.
Пунктом 1.2. Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) до Тендерної документації Замовник вимагає, щоб серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання, машин та механізмів обов’язково була наявність наступного:
- Автотранспорт вантажний (один або кілька) для перевезення матеріалів (марка, вантажопідйомністю не менш ніж 0,5 т);
- Підіймальний (ні) механізм (и) (марка, вантажопідйомністю не менш 0,1 т);
- Викопачна (ні) машина (ни) (діаметром кореневої кулі від 500 мм до 800 мм);
- Машина (ни) для викопування та пересадки дерев (ширина 500-1000 мм, ширина дна 700 мм, висота 500-1500 мм).
Так, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ «ДОРОЖНЬО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ» містяться документи (вих. № 25/05-01 від 25 травня 2020 р.), які підтверджують наявність обладнання і матеріально-технічної бази, які дають можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції, серед яких є:
- Автотранспорт вантажний (один або кілька) для перевезення матеріалів (марка, вантажопідйомністю не менш ніж 0,5 т);
- Підіймальний (ні) механізм (и) (марка, вантажопідйомністю не менш 0,1 т);
- Викопачна (ні) машина (ни) (діаметром кореневої кулі від 500 мм до 800 мм);
- Машина (ни) для викопування та пересадки дерев (ширина 500-1000 мм, ширина дна 700 мм, висота 500-1500 мм), а також асфальтоукладальник універсальний «Vogele Super 1600».
В тендерній документації відсутня окрема вимога Замовника від учасників торгів обов’язкового підтвердження учасником наявності у нього всього обладнання і матеріально-технічної бази відповідно до договірної ціни та відомості ресурсів до договірної ціни.
Крім того, згідно умов договору на виконання робіт з капітального ремонту, а саме п.6.4.2. Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників для виконання будь - яких робіт, пов'язаних з цим Договором. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами, достатні матеріальні, технічні, фінансові, ресурси для виконання робіт, досвід виконання аналогічних робіт. Тобто, якщо Підряднику знадобиться виконувати роботи з використанням обладнання, машин та механізмів не наданих в документі (вих. №25/05-01 від 25 травня 2020р.) він може укласти договір сібпідряду і залучити до виконання робіт субпідрядника.
Таким чином, Замовник не мав правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ» або визнання її такою, що не відповідає умовам тендерної документації, посилаючись на відсутність інформації щодо наявності у нього всього обладнання, яке зазначено у відомості ресурсів до договірної ціни.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник заперечує вищезазначений висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до п.1 частини 2 статті 16 Закону України «Про державні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Пунктом 1 Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати довідку. Пунктом 1.2. Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) до Тендерної документації Замовник вимагає, щоб серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання, машин та механізмів обов’язково була наявність наступного: - Автотранспорт вантажний (один або кілька) для перевезення матеріалів (марка, вантажопідйомністю не менш ніж 0,5 т); - Підіймальний (ні) механізм (и) (марка, вантажопідйомністю не менш 0,1 т); - Викопачна (ні) машина (ни) (діаметром кореневої кулі від 500 мм до 800 мм); - Машина (ни) для викопування та пересадки дерев (ширина 500-1000 мм, ширина дна 700 мм, висота 500-1500 мм). Так, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ «ДОРОЖНЬО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ» містяться документи (вих. № 25/05-01 від 25 травня 2020 р.), які підтверджують наявність обладнання і матеріально-технічної бази, які дають можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції, серед яких є: - Автотранспорт вантажний (один або кілька) для перевезення матеріалів (марка, вантажопідйомністю не менш ніж 0,5 т); - Підіймальний (ні) механізм (и) (марка, вантажопідйомністю не менш 0,1 т); - Викопачна (ні) машина (ни) (діаметром кореневої кулі від 500 мм до 800 мм); - Машина (ни) для викопування та пересадки дерев (ширина 500-1000 мм, ширина дна 700 мм, висота 500-1500 мм), а також асфальтоукладальник універсальний «Vogele Super 1600». В тендерній документації відсутня окрема вимога Замовника від учасників торгів обов’язкового підтвердження учасником наявності у нього всього обладнання і матеріально-технічної бази відповідно до договірної ціни та відомості ресурсів до договірної ціни. Крім того, згідно умов договору на виконання робіт з капітального ремонту, а саме п.6.4.2. Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників для виконання будь - яких робіт, пов'язаних з цим Договором. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами, достатні матеріальні, технічні, фінансові, ресурси для виконання робіт, досвід виконання аналогічних робіт. Тобто, якщо Підряднику знадобиться виконувати роботи з використанням обладнання, машин та механізмів не наданих в документі (вих. №25/05-01 від 25 травня 2020р.) він може укласти договір сібпідряду і залучити до виконання робіт субпідрядника. Таким чином, Замовник не мав правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ» або визнання її такою, що не відповідає умовам тендерної документації, посилаючись на відсутність інформації щодо наявності у нього всього обладнання, яке зазначено у відомості ресурсів до договірної ціни.

2020-08-05 14:16:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ" 12 184 843,20
UAH з ПДВ
12 184 843,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" 12 300 000,00
UAH з ПДВ
12 238 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 18:03
Електронний підпис
12 червня 2020 18:02
Електронний підпис
12 червня 2020 18:01
Довідка МВД.pdf
03 червня 2020 18:51
Електронний підпис
03 червня 2020 18:50
ліцензія Банку.pdf
03 червня 2020 18:50
довіреність Мороз.pdf
03 червня 2020 18:50
ДБК ПРОФІТ 19079 p7s.7z
03 червня 2020 18:50
витяг з наказу Мороз.pdf
03 червня 2020 18:50
9 Копія договору № 1298.pdf
03 червня 2020 18:50
6 Приказ кошторисник.pdf
03 червня 2020 18:50
5 Приказ виконроб.PDF
03 червня 2020 18:50
28 Статут.pdf
03 червня 2020 18:50
27 Проект договору.PDF
03 червня 2020 18:50
26 лицензия Паритет.pdf
03 червня 2020 18:50
24 Ліцензія.PDF
03 червня 2020 18:50
23 Договірна ціна.PDF
03 червня 2020 18:49
21 Довідка із довкілля.PDF
03 червня 2020 18:49
13 НАКАЗ 2.pdf
03 червня 2020 18:49
10 Копія Договору № 7-11.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 15:03
Електронний підпис
03 червня 2020 15:01
S1499201 Квитанція №2.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
S1499201 Квитанція №2.pdf
03 червня 2020 15:01
Якісні матеріали.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
Якісні матеріали.pdf
03 червня 2020 15:01
Субпідряд.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
Субпідряд.pdf
03 червня 2020 15:01
Статут.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
Статут.pdf
03 червня 2020 15:01
ст. 17.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
ст. 17.pdf
03 червня 2020 15:01
Рішення.PDF.p7s
03 червня 2020 15:01
Рішення.PDF
03 червня 2020 15:01
проект договору.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
проект договору.pdf
03 червня 2020 15:01
Працівники.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
Працівники.pdf
03 червня 2020 15:01
Паспорт, ідент. код.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
Паспорт, ідент. код.pdf
03 червня 2020 15:01
Матер.-техн. база.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
Матер.-техн. база.pdf
03 червня 2020 15:01
Ліцензія та дозвіл.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
Ліцензія та дозвіл.pdf
03 червня 2020 15:01
Захист довкілля.pdf.p7s
03 червня 2020 15:01
Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"
#41442772
Переможець 12 184 843,20
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"
#41442772
12 184 843,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 15:49
Додаткова угода № 2 до Договору № 60-ОКС.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:46
Календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 09:37
Додаткова угода № 1 до Договору № 60-ОКС.PDF зміни до договору
13 липня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 13:53
Додаток № 2 до договору № 60-ОКС.pdf укладений
03 липня 2020 13:49
Додаток № 1 до договору № 60-ОКС частина 2.pdf укладений
03 липня 2020 13:49
Додаток № 1 до договору № 60-ОКС частина 1.pdf укладений
03 липня 2020 13:49
Договір № 60-ОКС.pdf укладений
03 липня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення данних про субпідрядника.
Номер договору про закупівлю: 60/ОКС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у наслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 60/ОКС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 704 300,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 450 716,80 UAH)