Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна |
Код ЄДРПОУ: | 02071205 |
Вебсайт: | http://www.univer.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., м. Харьков, майдан Свободи, 4 |
Контактна особа: |
Микола Номеровченко +380577075017 nomerovchenko@karazin.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 12 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 61500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 проміжними платежами в міру виконання робіт. При цьому Замовник підписує акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 в 5-денний термін після надання йому їх Підрядником. На підставі погоджених і підписаних актів Замовник оплачує фактично виконані роботи протягом 14 календарних днів. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2020 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2020 16:01 |
Додаток № 2 до ТД.docx | |
19 травня 2020 16:01 |
Дод. 3.4.3. до ТД Урна.pdf | |
19 травня 2020 16:01 |
Дод. 3.4.2. до ТД Велопарковка.pdf | |
19 травня 2020 16:01 |
Дод. 3.4.1 до ТД Вулик.pdf | |
19 травня 2020 16:01 |
Дод. 3.3. до ТД Констр-ціїї дор-го одягу.pdf | |
19 травня 2020 16:01 |
Дод. 3.2. до ТД Відомість озеленення.pdf | |
19 травня 2020 16:01 |
Дод 3 4 4 до ТД Альтанка.pdf | |
19 травня 2020 16:01 |
Дод 3 1 до ТД Відомість обсягів робіт.pdf | |
19 травня 2020 16:01 |
Додаток № 1 до ТД.doc | |
19 травня 2020 16:01 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
"Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель."
Тобто, якщо інформація, про яку йдеться у запитанні не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах або не являється публічною, Переможець, аби не допустити відхиленя тендерної пропозиції, повинен виконати вимоги, визначені в ч. 5 р. 3 тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-16-000038 ● 77590d8ea58f4000b64912e5cfd5d018
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 20:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2020 №143
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 143
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-05-19-005152-c 19.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-05 14:15:32
Заперечення
Замовник заперечує вищезазначений висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби України з огляду на таке.
Відповідно до п.1 частини 2 статті 16 Закону України «Про державні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Пунктом 1 Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції.
Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати довідку.
Пунктом 1.2. Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) до Тендерної документації Замовник вимагає, щоб серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання, машин та механізмів обов’язково була наявність наступного:
- Автотранспорт вантажний (один або кілька) для перевезення матеріалів (марка, вантажопідйомністю не менш ніж 0,5 т);
- Підіймальний (ні) механізм (и) (марка, вантажопідйомністю не менш 0,1 т);
- Викопачна (ні) машина (ни) (діаметром кореневої кулі від 500 мм до 800 мм);
- Машина (ни) для викопування та пересадки дерев (ширина 500-1000 мм, ширина дна 700 мм, висота 500-1500 мм).
Так, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ «ДОРОЖНЬО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ» містяться документи (вих. № 25/05-01 від 25 травня 2020 р.), які підтверджують наявність обладнання і матеріально-технічної бази, які дають можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції, серед яких є:
- Автотранспорт вантажний (один або кілька) для перевезення матеріалів (марка, вантажопідйомністю не менш ніж 0,5 т);
- Підіймальний (ні) механізм (и) (марка, вантажопідйомністю не менш 0,1 т);
- Викопачна (ні) машина (ни) (діаметром кореневої кулі від 500 мм до 800 мм);
- Машина (ни) для викопування та пересадки дерев (ширина 500-1000 мм, ширина дна 700 мм, висота 500-1500 мм), а також асфальтоукладальник універсальний «Vogele Super 1600».
В тендерній документації відсутня окрема вимога Замовника від учасників торгів обов’язкового підтвердження учасником наявності у нього всього обладнання і матеріально-технічної бази відповідно до договірної ціни та відомості ресурсів до договірної ціни.
Крім того, згідно умов договору на виконання робіт з капітального ремонту, а саме п.6.4.2. Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників для виконання будь - яких робіт, пов'язаних з цим Договором. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами, достатні матеріальні, технічні, фінансові, ресурси для виконання робіт, досвід виконання аналогічних робіт. Тобто, якщо Підряднику знадобиться виконувати роботи з використанням обладнання, машин та механізмів не наданих в документі (вих. №25/05-01 від 25 травня 2020р.) він може укласти договір сібпідряду і залучити до виконання робіт субпідрядника.
Таким чином, Замовник не мав правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ» або визнання її такою, що не відповідає умовам тендерної документації, посилаючись на відсутність інформації щодо наявності у нього всього обладнання, яке зазначено у відомості ресурсів до договірної ціни.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник заперечує вищезазначений висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до п.1 частини 2 статті 16 Закону України «Про державні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Пунктом 1 Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати довідку. Пунктом 1.2. Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) до Тендерної документації Замовник вимагає, щоб серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання, машин та механізмів обов’язково була наявність наступного: - Автотранспорт вантажний (один або кілька) для перевезення матеріалів (марка, вантажопідйомністю не менш ніж 0,5 т); - Підіймальний (ні) механізм (и) (марка, вантажопідйомністю не менш 0,1 т); - Викопачна (ні) машина (ни) (діаметром кореневої кулі від 500 мм до 800 мм); - Машина (ни) для викопування та пересадки дерев (ширина 500-1000 мм, ширина дна 700 мм, висота 500-1500 мм). Так, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ «ДОРОЖНЬО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ» містяться документи (вих. № 25/05-01 від 25 травня 2020 р.), які підтверджують наявність обладнання і матеріально-технічної бази, які дають можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції, серед яких є: - Автотранспорт вантажний (один або кілька) для перевезення матеріалів (марка, вантажопідйомністю не менш ніж 0,5 т); - Підіймальний (ні) механізм (и) (марка, вантажопідйомністю не менш 0,1 т); - Викопачна (ні) машина (ни) (діаметром кореневої кулі від 500 мм до 800 мм); - Машина (ни) для викопування та пересадки дерев (ширина 500-1000 мм, ширина дна 700 мм, висота 500-1500 мм), а також асфальтоукладальник універсальний «Vogele Super 1600». В тендерній документації відсутня окрема вимога Замовника від учасників торгів обов’язкового підтвердження учасником наявності у нього всього обладнання і матеріально-технічної бази відповідно до договірної ціни та відомості ресурсів до договірної ціни. Крім того, згідно умов договору на виконання робіт з капітального ремонту, а саме п.6.4.2. Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників для виконання будь - яких робіт, пов'язаних з цим Договором. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами, достатні матеріальні, технічні, фінансові, ресурси для виконання робіт, досвід виконання аналогічних робіт. Тобто, якщо Підряднику знадобиться виконувати роботи з використанням обладнання, машин та механізмів не наданих в документі (вих. №25/05-01 від 25 травня 2020р.) він може укласти договір сібпідряду і залучити до виконання робіт субпідрядника. Таким чином, Замовник не мав правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ» або визнання її такою, що не відповідає умовам тендерної документації, посилаючись на відсутність інформації щодо наявності у нього всього обладнання, яке зазначено у відомості ресурсів до договірної ціни.
2020-08-05 14:16:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ" |
12 184 843,20
UAH з ПДВ
|
12 184 843,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" |
12 300 000,00
UAH з ПДВ
|
12 238 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ" #41442772 |
Переможець |
12 184 843,20
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 15:49
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 60-ОКС.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 15:46
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2020 09:37
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 60-ОКС.PDF | зміни до договору |
13 липня 2020 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 13:53
|
Додаток № 2 до договору № 60-ОКС.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:49
|
Додаток № 1 до договору № 60-ОКС частина 2.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:49
|
Додаток № 1 до договору № 60-ОКС частина 1.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:49
|
Договір № 60-ОКС.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення данних про субпідрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 60/ОКС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у наслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 60/ОКС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |