Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (борошно пшеничне, крупа вівсяна, рис, крупа кукурудзяна, крупа пшенична, пшоно, крупа гречана, крупа ячмінна
Очікувана вартість
373 900,00 UAH
UA-2020-05-19-003716-c 87ea7589ee4b42e094434a79811a84c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління освіти Коломийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143442
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10
Контактна особа: Леся Паньків
+380343326647,+380955398191
tender-lesya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 14:17
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 14:17
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:57
Очікувана вартість: 373 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 739,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20250 кілограми
борошно пшеничне- 12000 кг, крупа вівсяна – 500 кг, рис - 2200 кг, крупа кукурудзяна – 1600 кг, крупа пшенична – 300 кг , пшоно –500 кг , крупа гречана - 3000 кг, крупа ячмінна – 150 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товарів здійснюється на протязі 7 робочих днів або по мірі надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 травня 2020 14:22
Електронний цифровий підпис
19 травня 2020 14:22
Оголошення крупи.docx
19 травня 2020 14:22
Додаток_3_крупи (1).docx
19 травня 2020 14:22
Додаток_1_крупи.docx
19 травня 2020 14:22
Додаток_2_крупи.docx
19 травня 2020 14:22
Тендерна_документацiя крупи.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-02-000009 ● e49b551b780a4b649d2513f8d4281ef8
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-02 11:09:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
02.07.2020 № 35

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.07.2020 №35

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-05-19-003716-c 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-07 12:59:23

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне, крупа вівсяна, рис, крупа кукурудзяна, крупа пшенична, пшоно, крупа гречана, крупа ячмінна» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-19-003716-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Які саме документи у складі своєї тендерної пропозиції надав учасник ПП «Степан Мельничук» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам зазначеним в додатку 1 до тендерної документації, а саме - наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
2. Яку інформацію учасник ПП «Степан Мельничук» надав в файлі «аналог договір крупи.pdf», який він визначив як конфіденційну інформацію і обмежив доступ до її читання у складі своєї тендерної пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович 349 127,00
UAH з ПДВ
324 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Степан Мельничук" 369 000,00
UAH з ПДВ
324 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 08:37
sign.p7s
03 червня 2020 21:36
Д-ТИ.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 11:36
sign.p7s
15 червня 2020 11:35
006.jpg
15 червня 2020 11:35
002.jpg
15 червня 2020 11:34
003.jpg
15 червня 2020 11:34
001.jpg
15 червня 2020 11:34
005.jpg
15 червня 2020 11:34
004.jpg
15 червня 2020 11:34
007.jpg
02 червня 2020 16:37
sign.p7s
02 червня 2020 16:36
проект договору.pdf
02 червня 2020 16:36
Лист-гарантія 2 001.jpg
02 червня 2020 16:36
Лист-гарантія 1 001.jpg
02 червня 2020 16:36
Гарантійний лист 001.jpg
02 червня 2020 16:36
Лист-гарантія 3 001.jpg
02 червня 2020 16:36
Лист 001.jpg
02 червня 2020 16:36
Довідка 001.jpg
02 червня 2020 16:36
Довідка (інформація) 001.jpg
02 червня 2020 16:36
Тендерна пропозиція 001.jpg

Конфіденційні документи

02 червня 2020 16:36
документи підтв відповідність_removed.pdf

Обгрунтування конфіденційності

особисті дані підприємства, що містять конфіденційну інформацію

02 червня 2020 16:36
сертифікати крупи.pdf

Обгрунтування конфіденційності

особисті дані підприємства, що містять конфіденційну інформацію

02 червня 2020 16:36
статут ПП.pdf

Обгрунтування конфіденційності

особисті дані підприємства, що містять конфіденційну інформацію

02 червня 2020 16:36
Паспорт 2.jpg

Обгрунтування конфіденційності

приватні дані директора підприємства

02 червня 2020 16:36
Паспорт 1.jpg

Обгрунтування конфіденційності

приватні дані директора підприємства

02 червня 2020 16:36
ІПН.jpg

Обгрунтування конфіденційності

приватні дані директора підприємства

02 червня 2020 16:36
Паспорт 3.jpg

Обгрунтування конфіденційності

приватні дані директора підприємства

02 червня 2020 16:36
Довідка.pdf

Обгрунтування конфіденційності

приватна інформація підприємства

02 червня 2020 16:36
Довідка (2).pdf

Обгрунтування конфіденційності

приватна інформація підприємства

02 червня 2020 16:36
pdf довідка банкруцтво.pdf

Обгрунтування конфіденційності

інформація що містить особисту інформацію підприємства та працівників

02 червня 2020 16:36
обладнання крупи_removed.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Особисті дані підприємства та працівників

02 червня 2020 16:36
працівники крупи_removed.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Особисті дані підприємства та працівників

02 червня 2020 16:36
аналог договір крупи.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Інформація, що відкриває дані іншої організації

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович
#2891511617
Відхилено 324 200,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 12:22
Приватне підприємство "Степан Мельничук"
#37042753
Переможець 324 300,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 13:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Степан Мельничук"
#37042753
324 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 червня 2020 16:33
договір 165.pdf укладений
22 червня 2020 16:32

Актуальні тендери

До пошуку