Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2020-05-19-003431-a ● add338f488254a979666fb3329a345d7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бохоницька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04329754 |
Місцезнаходження: | 23233, Україна , Вінницька обл., с.Бохоники, вул.Гагаріна 43 |
Контактна особа: |
Савчук Ігор Григорович 380971601909 boxonuku.sil-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 12:48 |
Очікувана вартість: | 192 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
лот№1 та лот№2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23233, Україна, Вінницька область, с.Бохоники, гагаріна,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
—
30 червня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
ДК003:2010: 522 — Продавці в магазинах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | контейнери | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2020 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2020 16:56 |
Д П З_контейнери.docx |
19 травня 2020 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 травня 2020 16:56 |
Д П З_контейнери.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Очікувана вартість з ПДВ чи без ПДВ
Дата подання: 22 травня 2020 12:27
Дата відповіді: 22 травня 2020 12:43
Шановний замовник прохання уточнити щодо очікуваної вартості закупівлі.
В системі зазначено, що очікувана вартість: 192 000 грн без ПДВ.
Можливо допущено технічну помилку і очікувана вартість закупівлі становить 192 000 грн з ПДВ.
Прохання внести зміни до оголошення.
Відповідь: дякуємо, допущена помилка
Розбіжності у плані закупівель та у документації
Дата подання: 25 травня 2020 14:10
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:08
Просимо Замовника відкорегувати тендерну документацію відповідно до планів закупівель. Оскільки наявні розбіжності щодо кількості контейнерів.
Відповідь: згідно річного плану закупівель кількість 22 та 3 штуки, що дає в сумі кількість 25 штук, В даній закупівлі по 1 лоту 20 штук по лоту №2 - 5 штук, що в сумі дає 25 штук
Щодо спіральної пружини
Дата подання: 25 травня 2020 14:11
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:01
Вимога (щодо контейнера металевого) щодо використання спіральної пружини є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Пружина
Дата подання: 25 травня 2020 14:11
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:59
Просимо Замовника зазначити, чи може Учасник запропонувати контейнер із іншим видом пружини ніж спіральна? Чи не буде відхилена пропозиція такого Учасника?
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, викладена норма не містить обовязку Замовника дотримуватись принципу еквівалентності, тобто Замовник вправі закуповувати саме те, що ним визначено. Тому, всі питання віднесенні по технічним та якісним харакетристикам предмета закупівлі викладені в оголшенні спрощеної процедури закупівлі. Будь-які відхилення від встановлених вимог буде протлумачено в якості не відповідності запрпонованого товару до встановлених вимог Замовником. Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Важелі кріплення кришки
Дата подання: 25 травня 2020 14:12
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:00
Вимога щодо металевих контейнерів, що «Важелі кріплення кришки цільно металеві, виготовленні шляхом штампування, без поперечного шва з металу товщиною 2 мм., які кріпляться до кришки болтовим з’єднанням.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та призводить до обмеження конкуренції у даній закупівлі. Учасники які пропонують якісні контейнери важелі кріплення кришки яких виготовлені з металу товщиною меншою за 2 мм. не мають змоги прийняти участь у даній закупівлі. Пояснюємо, що товщина деталі не впливає на її якість та довго тривалість використання. А дана вимога порушує наші права на участь у закупівлі. Тому просимо внести зміни та виключити вимогу щодо товщини металу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, викладена норма не містить обовязку Замовника дотримуватись принципу еквівалентності, тобто Замовник вправі закуповувати саме те, що ним визначено. Тому, всі питання віднесенні по технічним та якісним харакетристикам предмета закупівлі викладені в оголшенні спрощеної процедури закупівлі. Будь-які відхилення від встановлених вимог буде протлумачено в якості не відповідності запрпонованого товару до встановлених вимог Замовником. Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Щодо болтового з’єднання
Дата подання: 25 травня 2020 14:12
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:00
Вимога Замовника щодо того, що вузол кронштейну захвату та підйому кріпиться за допомогою болтового з’єднання є дискримінаційною. Пояснюємо, що у даному випадку участь не можуть прийняти Учасники які виготовляють контейнери в яких вузол кронштейну захвату кріпиться за допомогою зварного з’єднання. Крім того при використанні зварного з’єднання необхідності у заміні вузла кронштейну захвату не виникає. З метою уникнення порушень норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, викладена норма не містить обовязку Замовника дотримуватись принципу еквівалентності, тобто Замовник вправі закуповувати саме те, що ним визначено. Тому, всі питання віднесенні по технічним та якісним харакетристикам предмета закупівлі викладені в оголшенні спрощеної процедури закупівлі. Будь-які відхилення від встановлених вимог буде протлумачено в якості не відповідності запрпонованого товару до встановлених вимог Замовником. Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 25 травня 2020 14:12
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:00
Вимога Замовника щодо того, що «…вузол кронштейну захвату не менше 2 мм.» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини з тендерної документації
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, викладена норма не містить обовязку Замовника дотримуватись принципу еквівалентності, тобто Замовник вправі закуповувати саме те, що ним визначено. Тому, всі питання віднесенні по технічним та якісним харакетристикам предмета закупівлі викладені в оголшенні спрощеної процедури закупівлі. Будь-які відхилення від встановлених вимог буде протлумачено в якості не відповідності запрпонованого товару до встановлених вимог Замовником. Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Товщина металу
Дата подання: 25 травня 2020 14:13
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:00
Пояснюємо що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на його якість та міцність, а є вимогою яка обмежує конкуренцію між Учасниками та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, викладена норма не містить обовязку Замовника дотримуватись принципу еквівалентності, тобто Замовник вправі закуповувати саме те, що ним визначено. Тому, всі питання віднесенні по технічним та якісним харакетристикам предмета закупівлі викладені в оголшенні спрощеної процедури закупівлі. Будь-які відхилення від встановлених вимог буде протлумачено в якості не відповідності запрпонованого товару до встановлених вимог Замовником. Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Щодо привареної трубки
Дата подання: 25 травня 2020 14:13
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:00
Умова щодо того, що « Контейнер обладнаний кронштейнами захвату та відкриття кришки який виготовлено методом глибокого штампування до якої приварена труба 45х8» є посиланням на конструкцію конкретного виробника. Що є порушенням норм ст.23 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, викладена норма не містить обовязку Замовника дотримуватись принципу еквівалентності, тобто Замовник вправі закуповувати саме те, що ним визначено. Тому, всі питання віднесенні по технічним та якісним харакетристикам предмета закупівлі викладені в оголшенні спрощеної процедури закупівлі. Будь-які відхилення від встановлених вимог буде протлумачено в якості не відповідності запрпонованого товару до встановлених вимог Замовником. Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Щодо розмірів металевої трубки
Дата подання: 25 травня 2020 14:13
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:00
Вимога, «До верхньої частини боковини приварена труба металева 21,3х2 , поверху передньої та задньої стінки приварена металева труба 20х30 що забезпечує високу жорсткість та міцність конструкції, як комбінований посилений мехінізм.» є чітким посиланням на конструкцію конкретного виробника. Дана вимога не може бути виконана, оскільки вона є дискримінаційною по відношенню до Учасників які дотримуються іншої технології виробництва при виготовленні контейнерів. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, викладена норма не містить обовязку Замовника дотримуватись принципу еквівалентності, тобто Замовник вправі закуповувати саме те, що ним визначено. Тому, всі питання віднесенні по технічним та якісним харакетристикам предмета закупівлі викладені в оголшенні спрощеної процедури закупівлі. Будь-які відхилення від встановлених вимог буде протлумачено в якості не відповідності запрпонованого товару до встановлених вимог Замовником. Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 25 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:59
Технічні вимоги підготовлені Замовником таким чином, що Участь у закупівлі матиме змогу прийняти обмежене коло осіб. В даному випадку порушуються основоположні принципи здійснення закупівель передбачені ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі, та порушуються норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника внести зміни до технічного завдання та передбачити такі умови які призведуть до добросовісної конкуренції у закупівлі, та до закупівлі якісного товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, викладена норма не містить обовязку Замовника дотримуватись принципу еквівалентності, тобто Замовник вправі закуповувати саме те, що ним визначено. Тому, всі питання віднесенні по технічним та якісним харакетристикам предмета закупівлі викладені в оголшенні спрощеної процедури закупівлі. Будь-які відхилення від встановлених вимог буде протлумачено в якості не відповідності запрпонованого товару до встановлених вимог Замовником. Тому, Ваше звернення не містить підстав для задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
165 800,00
UAH з ПДВ
|
149 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИНДИКАТ КОМПАНІ" |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
151 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Переможець |
149 900,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 13:00
|
зображення_viber_2020-06-15_12-55-29.jpg | укладений |
15 червня 2020 13:00
|
зображення_viber_2020-06-15_12-55-30.jpg | укладений |
15 червня 2020 12:58
|