Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з улаштування систем протипожежного захисту (автоматичної протипожежної сигналізації, керування евакуюванням людей, модульна система локального пожежогасіння, передача тривожних сповіщень) Верхньорогачицької опорної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Верхньорогачицької районної ради Херсонської області
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-05-19-003081-c f726fb7d34564b448c5f3a836dace54a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколащенко Олена Анатоліївна

+380682907416 kyvrc.yuryst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 38417861
Місцезнаходження: 74402, Україна , Херсонська обл., смт Верхній Рогачик, вул. Центральна, 64
Контактна особа: Ніколащенко Олена Анатоліївна
+380682907416
kyvrc.yuryst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 14:09
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт з улаштування систем протипожежного захисту (автоматичної протипожежної сигналізації, керування евакуюванням людей, модульна система локального пожежогасіння, передача тривожних сповіщень) Верхньорогачицької опорної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Верхньорогачицької районної ради Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, вул.Центральна, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:13
Експертний звіт.pdf
20 травня 2020 15:03
Зміни до оголошення.docx
20 травня 2020 15:03
Нова редакція Оголошення пож.сигналізація.docx
19 травня 2020 15:28
Робочий проект Том 3.pdf
19 травня 2020 15:28
Рабочий проект Том 2.rar
19 травня 2020 15:28
Робочий проект Том 1.pdf
19 травня 2020 13:29
Оголошення пож.сигналізація.docx
21 травня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:13
Експертний звіт.pdf
20 травня 2020 15:03
Зміни до оголошення.docx
20 травня 2020 15:03
Нова редакція Оголошення пож.сигналізація.docx
19 травня 2020 15:28
Робочий проект Том 3.pdf
19 травня 2020 15:28
Рабочий проект Том 2.rar
19 травня 2020 15:28
Робочий проект Том 1.pdf
19 травня 2020 13:29
Оголошення пож.сигналізація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи в паперовому вигляді
Дата подання: 19 травня 2020 17:32
Дата відповіді: 20 травня 2020 15:01
В документації вказано "Документи в паперовому вигляді, завірені відповідним чином, які підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю." Дана вимога прямо суперечить частині 8 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Нова редакція). де вказано "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі." Тобто вимога надання перемежцем документів в паперовому вигляді є незаконною, даною вимогою Замовник порушує ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу: "Документи в паперовому вигляді, завірені відповідним чином, які підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю" виключено з оголошення
авторизований лист від офіційного постачальника.
Дата подання: 19 травня 2020 17:35
Дата відповіді: 20 травня 2020 15:00
В документації вказано "авторизований лист від офіційного постачальника." Що мається на увазі під даним документом? Яка повинна міститися інформація в даному документі?
Відповідь: Вимогу щодо надання "авторизованого листа від офіційного постачальника" виключино з оголошення.
Кваліфіковані консультанти
Дата подання: 19 травня 2020 17:43
Дата відповіді: 20 травня 2020 14:58
В документації вказано "кваліфікованих консультантів (на підтвердження надати копії сертифікатів спеціалістів), які можуть бути задіяні при наданні послуг" Про яких консультантів йдеться мова, Для здійснення даних робіт передбачених умовами закупівлі жодні консультанти не не потрібні. Для монтажу сигналізації потрібен Електромонтер та Налагоджувальник КВПіА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу щодо надання довідки про "кваліфікованих консультантів (на підтвердження надати копії сертифікатів спеціалістів), які можуть бути задіяні при наданні послуг" виключено з оголошення
Експертиза проекта
Дата подання: 21 травня 2020 11:20
Дата відповіді: 21 травня 2020 14:11
Відповідно до частини четвертої статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів СС2 та ССЗ. На вашу документацію відсутні: 1. розрахунок класу наслідків СС2/CC3; 2. експертний звіт на проектні рішення. Чи правомірно надати свою пропозицію без узгодження з експертизою, так як цей об’єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів та відповідає класу наслідків СС2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У робочому проекті Том1, Розділ 13 - Розрахунок класу наслідків.
Експертний звіт додано до оголошення про проведення спрощеної процедури
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ 329 999,00
UAH з ПДВ
249 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 362 425,60
UAH з ПДВ
249 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Охоронні системи 395 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 322 600,00
UAH з ПДВ
299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛЄДА" 400 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 390 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 09:07
сетриф ISO 9001.PDF
28 травня 2020 09:07
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 травня 2020 09:07
Наказ на керівника.pdf
28 травня 2020 09:07
Ліцензія.pdf
28 травня 2020 09:07
Довідка МТБ.pdf
28 травня 2020 09:07
Довідка ЄДРПОУ.PDF
28 травня 2020 09:07
Довідка гарантії.pdf
28 травня 2020 09:07
Витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2020 09:07
Витяг єдиний податок.pdf
28 травня 2020 09:07
Аналогічний договір 2.pdf
28 травня 2020 09:07
Аналогічний договір 1.pdf
28 травня 2020 09:07
4 ОПП.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 12:12
Електронний підпис
28 травня 2020 12:07
пропозиція.pdf
28 травня 2020 12:07
проект договору.pdf
28 травня 2020 12:07
Повноваження.pdf
28 травня 2020 12:07
кошторис.pdf
28 травня 2020 12:07
Копія-Ліцензії ПС.pdf
28 травня 2020 12:07
ІСО 9001.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 16:18
Електронний підпис
26 травня 2020 15:43
Сертифікати.pdf
26 травня 2020 15:43
Пропозиція учасника.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 15:12
Електронний підпис
28 травня 2020 15:00
Цiнова_пропозицiя.pdf
28 травня 2020 15:00
Сертифiкати_ISO.pdf
28 травня 2020 15:00
паспорт директор.pdf
28 травня 2020 15:00
Лист_щодо_зобов_язан_.pdf
28 травня 2020 15:00
Лiцензiя_ДСНС.pdf
28 травня 2020 15:00
Гарантiйний_лист.pdf
28 травня 2020 15:00
копія ліцензії ДАБІ.pdf
28 травня 2020 15:00
відоміст з ЄДРПОУ.pdf
28 травня 2020 15:00
копiя_статуту.pdf
28 травня 2020 15:00
Витяг платника ПДВ.PDF
28 травня 2020 15:00
витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2020 15:00
Виписка_з_протоколу__11.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 11:05
Електронний підпис
28 травня 2020 11:04
Протоколи нові.pdf
28 травня 2020 11:04
Протокол ПТА.pdf
28 травня 2020 11:04
Опис.pdf
28 травня 2020 11:04
Нові посвідчення.pdf
28 травня 2020 11:04
Наказ про призначення.pdf
28 травня 2020 11:04
Наказ про Ліцензію.pdf
28 травня 2020 11:04
Довідки.pdf
28 травня 2020 11:04
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП Охоронні системи

ТОВ Укртехнобез

ПП "ЛЄДА"

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Відхилено 249 995,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 14:57
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 249 996,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:07

Документи

05 червня 2020 14:57
Протокол

Документи

05 червня 2020 15:07
протокол 46-2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
249 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 15:07
протокол 46-2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 13:14
Додаткова угода 2 до договору 90-2020.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 13:13
Додаткова угода до Договору 90-2020.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:21
Договір 90-2020.pdf укладений
23 червня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, а саме: зменшення суми Договору на 8311,57 грн. у зв"язку з видаленням з вартості Договору вартості технічного огляду.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Приватного підприємства «Охорона-004»
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML