Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інфузійні розчини
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-05-19-002114-c f6293a691feb424faa11a2aca698b88c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Дмитрович Осадчук

+380509071058 fart.12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398888
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А
Контактна особа: Євген Дмитрович Осадчук
+380509071058
fart.12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:02
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 штуки
Натрію хлорид розчин д/інф. 0.9 % по 200 мл у пляшках зі скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Стефаника, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: B05XA03
2400 штуки
Глюкоза розчин д/інф. 5 % по 200 мл у пляшках зі скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Стефаника, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: B05CX01

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо форми випуску товару
Дата подання: 19 травня 2020 12:58
Дата відповіді: 19 травня 2020 14:38
Шановний замовник! Чому Ви прописуєте у найменуванні товару форму випуску лише "у пляшках зі скла". Це значно зменшує коло потенційних учасників, які можуть запропонувати аналогічний товар в інших видах упаковки, який може бути економічніше вигідним. Тим саме Ви водите дискримінаційні умови. Просимо Вас надати чітке обгрунтувати надання пропозиції на товар лише у скляних пляшках. Просимо видалити п.1.1.6. Додатку 3, так як дані препарати ви плануєте закуповувати на нагальну потребу до кінця року, Ви маєте створювати перехідний запас для надання невідкладної допомоги як мініум на 3 дня. Ця норма також вважаємо дискримінаційною, тим самим надаєте перевагу тим учасникам які знаходяться територіально близько до Замовника. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний участник!
Найменування форми випуску товару лише "у пляшках зі скла" прописано тому, що пластикова тара з під інфузійних флаконів не приймається на утилізацію жодним підприємством. По причині не стабільного фінансування ми не в змозі створювати необхідні запаси ліків та виробів медичного призначення і вважаємо, що на доставку товару в межах України автомобільним транспортом цілком достатньо двох днів. Отже передбачені нами вимоги не можуть вважатись дискримінаційними.
Дякуємо.
Вимога щодо форми випуску товару
Дата подання: 19 травня 2020 15:16
Дата відповіді: 20 травня 2020 10:28
Дякую за відповідь. Ваше пояснення ніяк не може бути підставою для обмеження кола потенційних учасників. Інформація про те, що пластикова тара не приймається на утилізацію жодним підприємством не є достовірною. Варто тільки задатись відповідном пошуковим запитом в інтернеті, де буде маса інформацію про переробку та/або утилізацію. Ми готові Вам надати контакти підприємства, які готові здійснювати даний вид діяльності. Що стосується терміну поставки, і ви погодились у своїй відповіді, що 2 днів достатньо - тому необхідно венсти зміни. Ми Вас просимо внести зміни у тендерну документацію, де прийняти дискримінаційну вимогу щодо визначення форми випуску виключно у скляних флаконах та термін поставки за п.1.1.6 - 1 день. У разі отримання відмови, ми залишаємо право за собою подату відповідну скаргу. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаю Вашу увагу, що згідно вимог нашої тендерної документації "Учасник зобов’язаний протягом 30 календарних днів від дня поставки забрати від Замовника звільнену з під інфузійних розчинів скляну тару". Якщо Ваша установа готова надати нам гарантійний лист з зобов*язанням протягом 30 календарних днів забирати звільнену з під інфузійних розчинів пластикову тару, ми готові внести зміни в тендерну документацію - видалити так звані "дискримінаційні умови" - "у пляшках зі шкла".
Дякую.
Підпис довідки щодо аналогічних договорів
Дата подання: 25 травня 2020 01:33
Дата відповіді: 26 травня 2020 16:56
Добрий день! Прошу, будь-ласка, уточнити вимоги щодо підписанта "Довідки з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2018 або 2019 роках, разом із копіями таких договорів (не менше 2-х)." У тендерній документації вказано, що довідка має бути надана за підписом керівника, але якщо керівник надав доручення на підписання тендерної пропозиції уповноваженій особі, чи не буде помилкою підписати дану довідку саме уповноваженою особою, а не керівником? Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання керівником таких повноважень, оформлених відповідно до законодавства.У Вашому випадку це Доручення. Просимо надати скан-копію Доручення на підписання довідок та інших документів Вами, як уповноваженою особою.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" 144 000,00
UAH з ПДВ
130 967,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 159 216,00
UAH з ПДВ
130 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 140 184,00
UAH з ПДВ
140 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2020 15:39
Електронний підпис
14 червня 2020 15:36
8. ДФС.pdf
14 червня 2020 15:36
4. МВС, Яременко О.О..pdf
14 червня 2020 15:36
2. МВС, Кеда Ю.М..pdf
03 червня 2020 17:14
Електронний підпис
03 червня 2020 17:13
Технічна частина.pdf
03 червня 2020 17:13
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:13
Листи-згоди.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 11:01
Електронний підпис
04 червня 2020 11:01
Пропозиція МТК ВОГВВ.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 09:33
Електронний підпис
04 червня 2020 09:22
ТЧ_p066-130.pdf
04 червня 2020 09:22
ТЧ_p001-065.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p521-528.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p481-520.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p441-480.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p401-440.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p361-400.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p321-360.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p281-320.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p241-280.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p201-240.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p161-200.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p121-160_p21-40.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p121-160_p01-20.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p081-120.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p041-080.pdf
04 червня 2020 09:22
КЧ_p001-040.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ"

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ"
#31287944
Переможець 130 967,99
UAH з ПДВ
10 червня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ"
#31287944
130 967,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 08:51
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:29
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:27
Додаткова угода 2 пролонгація.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:01
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 11:17
Договір.pdf укладений
25 червня 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 130 967,99
UAH