Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Special workwear
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Магляк Сергій Вікторович +38(097)286-73-75 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Maglyak Sergey Viktorovich +38(097)286-73-75 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2020 14:03 |
Очікувана вартість: | 8 208 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 246240 UAH |
Publication date: | 19 травня 2020 17:14 |
Enquiries until: | 12 червня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 8 208 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 82 080 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2020 (till 31.12.2020)
10. Deadline for submission of tender proposals: 19.06.2020 18:00
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee or insurance guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата: здійснюється протягом – 30 банківських днів відповідно до умов Договору. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 16:28 |
ТД нова редакція 1.doc | |
10 червня 2020 16:28 |
Перелік змін.doc | |
19 травня 2020 17:11 |
ADVERTISEMENT.docx | |
19 травня 2020 17:11 |
проект договору.docx | |
19 травня 2020 17:11 |
Оголошенння.doc | |
19 травня 2020 17:11 |
ТД Спеціальний робочий одяг.doc |
10 червня 2020 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2020 16:28 |
ТД нова редакція 1.doc
|
|||
10 червня 2020 16:28 |
Перелік змін.doc
|
|||
19 травня 2020 17:11 |
ADVERTISEMENT.docx
|
|||
19 травня 2020 17:11 |
проект договору.docx
|
|||
19 травня 2020 17:11 |
Оголошенння.doc
|
|||
19 травня 2020 17:11 |
ТД Спеціальний робочий одяг.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Замовник здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору ( акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок фактура тощо), що підтверджують отримання товару у термін відстрочки платежу 30 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Із контрагентами, які не є платниками ПДВ:
- Замовник здійснює розрахунок за поставлений товар у термін відстрочки платежу 30 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо).
.
Дякуємо за звернення!
Зазначені характеристики відповідають вимогам замовника щодо якості та додатково повідомляємо, що тканини з зазначеними параметрами широко представлені на ринку. Додатково повідомляємо про коригування деяких показників про що буде оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо розглянути цю вимогу та усунути порушення і прийняти рішення, яким відхилити тендерні пропозиції ТОВ «УМТК ТРЕЙД», як такі, що не відповідають встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вимагаємо розглянути цю вимогу та усунути порушення і прийняти рішення, яким відхилити тендерні пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», як такі, що не відповідають встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вимогаємо усунути порушення та прийняти рішення, яким відхилити тендерні пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» і ТОВ «УМТК ТРЕЙД», як такі, що не відповідають встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-22-000045 ● 24bba486be444f88a11506129dc87930
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-05-19-001791-b 19.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку, інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ наказом від 27.07.2020 № 215 розпочала моніторинг закупівлі 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг), UA-2020-05-19-001791-b Орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель оприлюднив висновок про результати моніторингу закупівлі 07 серпня 2020, а саме: «Висновок про результати моніторингу закупівлі Дата публікації: 07 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020 І. Вступна частина Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 41022900, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А Інформація про предмет закупівлі: Спеціальний робочий одяг, 8208000UAH, 18130000-9, ДК021, 9500, шт Інформація про оприлюднення: f6d8a735464c454d9e6e11a26e1ac6e1, 2020-05-19 Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків Дата початку моніторингу: 27 липня 2020 ІІ. Констатуюча частина Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, обґрунтування учасником аномально низької ціни. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 10.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРСАХЕМ» (далі – ТОВ «ВЕРСАХЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр стратегічних рішень» (далі – ТОВ «Український центр стратегічних рішень»), приватне акціонерне товариство «Швейна фабрика «НІНА» (далі – ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ» (далі – ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД»), протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 02.07.2020, обґрунтування аномально низької ціни, протокол визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 21.07.2020 № 59-10/07/20, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-14-1 – не підтверджено. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВЕРСАХЕМ», ТОВ “Український центр стратегічних рішень», ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА», ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ», ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», обґрунтування учасником аномально низької ціни,– порушень не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених пунктом 2 частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Порушення виявлено Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону)». Аргументовані заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону». Надаємо аргументовані заперечення до висновку викладених у висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…». По закупівлі, оголошення UA-2020-05-19-001791-b, Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 червня 2020 18:00. Вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4 не відносяться до тендерної документації та подані після розгляду тендерних пропозицій. Зважаючи на викладене зазначені у висновку вимоги не відповідають та не підпадають під ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим порушення в цій частині відсутні. Також надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень: Додатково слід зазначити наступне: Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено 02.07.2020. Абз. 10 п. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.» у відповідності до даної норми система призначила аукціон 08 липня 2020 14:03. Вимоги № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4 оприлюднені 07.07.2020 16:29 Замовник в свою чергу 08.07.2020 протоколом № 55/1-1/07/20 опрацював вимогу та надав відповідь, а саме: «Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. Порядок оскарження процедур закупівлі передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги не відповідає ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що по тендерним пропозиціям ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД", ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" підстави відхилення відсутні в наслідок чого вони правомірно допущені до аукціону.». 08.07.2020 відповідь відповідно протоколу № 55/1-1/07/20 надавав 08.07.2020 о 13:48 та отримав повідомлення про помилку системи та неможливість оприлюднити таку відповідь та протокол, посилання: file:///Z:/%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%94%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%99/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%20%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B6%20%D1%80%D1%96%D1%88/2020/08.07/smarttender.biz.html та «print screen» помилки системи в доказ неможливості оприлюднити файл з протоколом № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 додається. Незважаючи на те що вказані вище вимоги про усунення порушень (від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4) фактично за змістом не відповідають ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим не підлягають обов’язковому опрацюванню, замовник все одно зробив все можливе для надання відповіді учаснику. Зокрема замовник крім вищевикладених дій направив 08.07.2020 вимогу № ПК-7/1565 від 08.07.2020 на майданчик SmartTender ТОВ "СМАРТТЕНДЕР" та ДП "ПРОЗОРРО", наступного змісту: «Вимога На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та з метою оприлюднення відповіді замовника не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель у відповідності до ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі» вимагаємо оприлюднити протокол № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 за вимогами UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3, оголошення UA-2020-05-19-001791-b, зазначений протокол додається. Додатково вимагаємо надати пояснення стосовно відсутності технічної можливості у замовника (філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» виконати) оприлюднити відповіді замовника на вимоги UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3 від 07.07.2020 станом на 08.07.2020 у відповідності до ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі» адже термін п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Додаємо «print screen» помилки системи в доказ неможливості оприлюднити файл з протоколом № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020.». 14.07.2020 замовник отримав відповідь від SmartTender ТОВ "СМАРТТЕНДЕР" лист № 548/1 від 14.07.2020 (копія додається) про те що вимоги подані 07.07.2020 на стадії 1.2 пре-кваліфікація, а 08.07.2020 00:00 було закінчено період оскарження та процедура автоматично перейшла на стадію 2. Аукціон. Відповідно до технічного завдання ДП "ПРОЗОРРО" при наявності вимоги, поданої на стадії 1.2 пре-кваліфікація, замовник має технічну можливість оприлюднити відповідь лише на стадії 1.2 пре-кваліфікація. Таким чином технічна можливість оприлюднити відповідь при переході на наступну стадію у замовника зникає. Зважаючи на викладене електронна система налаштована таким чином, що у замовника відсутні 5 днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель, як то передбачено . 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі». Але не зважаючи на всі обставини описані замовником, замовник надав у належний строк через електронну систему закупівель відповідь на вимоги UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3 від 07.07.2020 шляхом оприлюднення відповіді на відгук UCSS Marketing07.07.2020 16:35, який є ідентичний зазначеним вимогам https://dozorro.org/tender/UA-2020-05-19-001791-b. Враховуючи що перехід на https://dozorro.org/tender/UA-2020-05-19-001791-b відбувається безпосередньо з https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-001791-b тобто оголошення про відкриті торги такий перехід є частиною електронної системи закупівель. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення ч. 1. ст. 24 ЗУ «про публічні закупівлі» та відсутні порушення ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі», крім того надана вичерпна інформація «про причини неможливості усунення виявлених порушень». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. Додатки: 1) протокол № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 2) «print screen» помилки системи 3) вимогу № ПК-7/1565 від 08.07.2020 4) лист № 548/1 від 14.07.2020
2020-08-12 14:06:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону)
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ВЕРСАХЕМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ "Швейна фабрика НІНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
5 301 000,00
UAH з ПДВ
|
5 301 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
8 151 000,00
UAH з ПДВ
|
8 151 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Переможець |
5 301 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 19:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 липня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 16:51
|
Спецодяг дог.pdf | укладений |
11 серпня 2020 16:48
|