Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний робочий одяг
Special workwear
Очікувана вартість
8 208 000,00 UAH
UA-2020-05-19-001791-b f6d8a735464c454d9e6e11a26e1ac6e1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Магляк Сергій Вікторович
+38(097)286-73-75
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Maglyak Sergey Viktorovich
+38(097)286-73-75

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 травня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 14:03
Очікувана вартість: 8 208 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 246240 UAH
Publication date: 19 травня 2020 17:14
Enquiries until: 12 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 18 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 8 208 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 82 080 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації . Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.06.2020 18:00 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 19.06.2020 18:00 Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2020 (till 31.12.2020)
10. Deadline for submission of tender proposals: 19.06.2020 18:00
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee or insurance guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 шт
Спеціальний робочий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Special workwear
CPV: 18130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата: здійснюється протягом – 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:28
ТД нова редакція 1.doc
10 червня 2020 16:28
Перелік змін.doc
19 травня 2020 17:11
ADVERTISEMENT.docx
19 травня 2020 17:11
проект договору.docx
19 травня 2020 17:11
Оголошенння.doc
19 травня 2020 17:11
ТД Спеціальний робочий одяг.doc
10 червня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:28
ТД нова редакція 1.doc
10 червня 2020 16:28
Перелік змін.doc
19 травня 2020 17:11
ADVERTISEMENT.docx
19 травня 2020 17:11
проект договору.docx
19 травня 2020 17:11
Оголошенння.doc
19 травня 2020 17:11
ТД Спеціальний робочий одяг.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оплати товару
Дата подання: 20 травня 2020 17:39
Дата відповіді: 21 травня 2020 18:59
Доброго дня. Пунктом 7.1 проекту Договору визначено, що оплата товару здійснюється у термін відстрочки платежу не менше _______(______) банківських днів з дати поставки/реєстрації податкової накладної. Додаток 3 передбачає наступні умови: Оплата: здійснюється протягом – 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Тобто, належним строком оплати буде будь-який строк, що перевищує 30 банківських днів з дати поставки/реєстрації податкової накладної??????? і 50, і 75, 365 днів???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється. Даний пункт проекту договору буде заповнено при підписанні договору відповідно наданої «ІНФОРМАЦІЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ З ЦІНОЮ» за формою додатку 5.1 та буде зазначено 30 банківських днів, а саме:
- Замовник здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору ( акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок фактура тощо), що підтверджують отримання товару у термін відстрочки платежу 30 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Із контрагентами, які не є платниками ПДВ:
- Замовник здійснює розрахунок за поставлений товар у термін відстрочки платежу 30 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо).
.
Дякуємо за звернення!
технічні характеристики
Дата подання: 05 червня 2020 10:17
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:26
Хочемо зауважити, що тканини за такими технічними характеристиками не існує - "Тканина – саржа – 100% бавовна МБС просочення. - Щільність – не менше 255 г/м2 - стійкість до стирання - не менше 50 000 циклів, - розривні навантаження не менше за основою 1500 Н/ за утком 900Н , - зміна розмірів після мокрої обробки та після 5 - ти разового прання +/- 1,5%, - повітропроникність- не менше 50 дм3/м2 c, - гігроскопічність не менш 14%", такі параметри по розривним навантаженням можно досягти за умови, якщо тканина буде змішана хб + поліестер. Просимо внести зміни в технічні характеристики тканини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши уважно ваше запитання, повідомляємо, що:
Зазначені характеристики відповідають вимогам замовника щодо якості та додатково повідомляємо, що тканини з зазначеними параметрами широко представлені на ринку. Додатково повідомляємо про коригування деяких показників про що буде оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-001791-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ", Код ЄДРПОУ:37164716
Дата подання: 07 липня 2020 16:29
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ» вважає, що Замовником порушено норми законодавства, зокрема ст.ст. 1, 5, 17, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивного розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій та порушення, таким чином, принципів закупівель.
Вимагаємо розглянути цю вимогу та усунути порушення і прийняти рішення, яким відхилити тендерні пропозиції ТОВ «УМТК ТРЕЙД», як такі, що не відповідають встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001791-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ", Код ЄДРПОУ:37164716
Дата подання: 07 липня 2020 16:25
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ» вважає, що Замовником порушено норми законодавства, зокрема ст.ст. 1, 5, 17, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивного розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій та порушення, таким чином, принципів закупівель.

Вимагаємо розглянути цю вимогу та усунути порушення і прийняти рішення, яким відхилити тендерні пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», як такі, що не відповідають встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001791-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ", Код ЄДРПОУ:37164716
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ» (далі – Скаржник), вважає, що Замовником порушено норми законодавства, зокрема ст.ст. 1, 5, 17, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині об’єктивного розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій та порушення, таким чином, принципів закупівель.

Вимогаємо усунути порушення та прийняти рішення, яким відхилити тендерні пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» і ТОВ «УМТК ТРЕЙД», як такі, що не відповідають встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 липня 2020 16:12
Причина: помилково

Документи подані скаржником

07 липня 2020 16:27
вимога.PDF

Документи подані скаржником

07 липня 2020 16:24
вимога.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-19-001791-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ", Код ЄДРПОУ:37164716
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника внаслідок рішень та дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000045 ● 24bba486be444f88a11506129dc87930
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ


Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-05-19-001791-b 19.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку, інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ наказом від 27.07.2020 № 215 розпочала моніторинг закупівлі 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг), UA-2020-05-19-001791-b Орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель оприлюднив висновок про результати моніторингу закупівлі 07 серпня 2020, а саме: «Висновок про результати моніторингу закупівлі Дата публікації: 07 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020 І. Вступна частина Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 41022900, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А Інформація про предмет закупівлі: Спеціальний робочий одяг, 8208000UAH, 18130000-9, ДК021, 9500, шт Інформація про оприлюднення: f6d8a735464c454d9e6e11a26e1ac6e1, 2020-05-19 Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків Дата початку моніторингу: 27 липня 2020 ІІ. Констатуюча частина Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, обґрунтування учасником аномально низької ціни. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 10.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРСАХЕМ» (далі – ТОВ «ВЕРСАХЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр стратегічних рішень» (далі – ТОВ «Український центр стратегічних рішень»), приватне акціонерне товариство «Швейна фабрика «НІНА» (далі – ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ» (далі – ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД»), протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 02.07.2020, обґрунтування аномально низької ціни, протокол визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 21.07.2020 № 59-10/07/20, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-14-1 – не підтверджено. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВЕРСАХЕМ», ТОВ “Український центр стратегічних рішень», ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА», ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ», ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», обґрунтування учасником аномально низької ціни,– порушень не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених пунктом 2 частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Порушення виявлено Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону)». Аргументовані заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону». Надаємо аргументовані заперечення до висновку викладених у висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…». По закупівлі, оголошення UA-2020-05-19-001791-b, Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 червня 2020 18:00. Вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4 не відносяться до тендерної документації та подані після розгляду тендерних пропозицій. Зважаючи на викладене зазначені у висновку вимоги не відповідають та не підпадають під ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим порушення в цій частині відсутні. Також надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень: Додатково слід зазначити наступне: Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено 02.07.2020. Абз. 10 п. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.» у відповідності до даної норми система призначила аукціон 08 липня 2020 14:03. Вимоги № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4 оприлюднені 07.07.2020 16:29 Замовник в свою чергу 08.07.2020 протоколом № 55/1-1/07/20 опрацював вимогу та надав відповідь, а саме: «Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. Порядок оскарження процедур закупівлі передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги не відповідає ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що по тендерним пропозиціям ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД", ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" підстави відхилення відсутні в наслідок чого вони правомірно допущені до аукціону.». 08.07.2020 відповідь відповідно протоколу № 55/1-1/07/20 надавав 08.07.2020 о 13:48 та отримав повідомлення про помилку системи та неможливість оприлюднити таку відповідь та протокол, посилання: file:///Z:/%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%94%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%99/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%20%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B6%20%D1%80%D1%96%D1%88/2020/08.07/smarttender.biz.html та «print screen» помилки системи в доказ неможливості оприлюднити файл з протоколом № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 додається. Незважаючи на те що вказані вище вимоги про усунення порушень (від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4) фактично за змістом не відповідають ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим не підлягають обов’язковому опрацюванню, замовник все одно зробив все можливе для надання відповіді учаснику. Зокрема замовник крім вищевикладених дій направив 08.07.2020 вимогу № ПК-7/1565 від 08.07.2020 на майданчик SmartTender ТОВ "СМАРТТЕНДЕР" та ДП "ПРОЗОРРО", наступного змісту: «Вимога На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та з метою оприлюднення відповіді замовника не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель у відповідності до ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі» вимагаємо оприлюднити протокол № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 за вимогами UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3, оголошення UA-2020-05-19-001791-b, зазначений протокол додається. Додатково вимагаємо надати пояснення стосовно відсутності технічної можливості у замовника (філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» виконати) оприлюднити відповіді замовника на вимоги UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3 від 07.07.2020 станом на 08.07.2020 у відповідності до ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі» адже термін п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Додаємо «print screen» помилки системи в доказ неможливості оприлюднити файл з протоколом № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020.». 14.07.2020 замовник отримав відповідь від SmartTender ТОВ "СМАРТТЕНДЕР" лист № 548/1 від 14.07.2020 (копія додається) про те що вимоги подані 07.07.2020 на стадії 1.2 пре-кваліфікація, а 08.07.2020 00:00 було закінчено період оскарження та процедура автоматично перейшла на стадію 2. Аукціон. Відповідно до технічного завдання ДП "ПРОЗОРРО" при наявності вимоги, поданої на стадії 1.2 пре-кваліфікація, замовник має технічну можливість оприлюднити відповідь лише на стадії 1.2 пре-кваліфікація. Таким чином технічна можливість оприлюднити відповідь при переході на наступну стадію у замовника зникає. Зважаючи на викладене електронна система налаштована таким чином, що у замовника відсутні 5 днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель, як то передбачено . 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі». Але не зважаючи на всі обставини описані замовником, замовник надав у належний строк через електронну систему закупівель відповідь на вимоги UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3 від 07.07.2020 шляхом оприлюднення відповіді на відгук UCSS Marketing07.07.2020 16:35, який є ідентичний зазначеним вимогам https://dozorro.org/tender/UA-2020-05-19-001791-b. Враховуючи що перехід на https://dozorro.org/tender/UA-2020-05-19-001791-b відбувається безпосередньо з https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-001791-b тобто оголошення про відкриті торги такий перехід є частиною електронної системи закупівель. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення ч. 1. ст. 24 ЗУ «про публічні закупівлі» та відсутні порушення ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі», крім того надана вичерпна інформація «про причини неможливості усунення виявлених порушень». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. Додатки: 1) протокол № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 2) «print screen» помилки системи 3) вимогу № ПК-7/1565 від 08.07.2020 4) лист № 548/1 від 14.07.2020

2020-08-12 14:06:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 липня 2020
UA-2020-05-19-001791-bf6d8a735464c454d9e6e11a26e1ac6e1
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ВЕРСАХЕМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ "Швейна фабрика НІНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 14:43
Електронний підпис
22 червня 2020 14:26
гарантія+302.47251.7z
22 червня 2020 13:45
Інф до Тен.pdf
22 червня 2020 13:45
дов від підстав.pdf
22 червня 2020 13:45
дов юр ос.pdf
22 червня 2020 13:45
Маркування.pdf
22 червня 2020 13:45
Протокол блискавка 1.pdf
22 червня 2020 13:45
БЛИСКАВКА ПРОТОКОЛ 2.pdf
22 червня 2020 13:45
Серифікат якості 001.jpg
22 червня 2020 13:45
Sertyfikat yakosti.pdf
22 червня 2020 13:45
Epic Datasheet.pdf
22 червня 2020 13:45
CRO Oeko Tex Certificate 2020.pdf
22 червня 2020 13:45
3.jpg
22 червня 2020 13:45
2.jpg
22 червня 2020 13:45
1.jpg
22 червня 2020 13:45
Протокол гудзик.pdf
22 червня 2020 13:45
Протокол гудзик 3.pdf
22 червня 2020 13:45
Протокол гудзик 2.pdf
22 червня 2020 13:45
Протокол гудзик 1.pdf
22 червня 2020 13:45
Паспорт Якості.pdf
22 червня 2020 13:45
Витяг ПДВ.TIF
22 червня 2020 13:45
протокол виріб.PDF
22 червня 2020 13:45
висновок виріб.pdf
22 червня 2020 13:45
висновок виріб 1.pdf
22 червня 2020 13:45
Лист -відгук Окко 160620.pdf
22 червня 2020 13:45
дог storm.pdf
22 червня 2020 13:45
Лист -відгук Storm _2.pdf
22 червня 2020 13:45
дов про анл дог.pdf
22 червня 2020 13:45
сер мод в кос.pdf
22 червня 2020 13:45
Дек про від.pdf
22 червня 2020 13:45
ISO 9001.pdf
22 червня 2020 13:45
80001_Атестат 21 08 2019 Veritas.pdf
22 червня 2020 13:45
80001_sfera 21.08.2019 Veritas.pdf
22 червня 2020 13:45
Статут.PDF
22 червня 2020 13:45
протокол від 2016 р.PDF
22 червня 2020 13:45
Виписка ЄДР_нова.PDF

Документи

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 15:46
Електронний підпис
22 червня 2020 15:46
Електронний підпис
22 червня 2020 15:45
цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 15:45
Рейтинг_(2020).zip
22 червня 2020 15:45
Лiцензiя.zip
22 червня 2020 15:45
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
22 червня 2020 15:45
Гарантия_3943.zip
22 червня 2020 15:45
ТО.pdf
22 червня 2020 15:45
тканина.pdf
22 червня 2020 15:45
свп.гудзики.застібка.pdf
22 червня 2020 15:45
протокол свп.pdf
22 червня 2020 15:45
протокол нитки.pdf
22 червня 2020 15:45
протокол на виріб.pdf
22 червня 2020 15:45
ДСТУ.pdf
22 червня 2020 15:45
дсту гост.pdf
22 червня 2020 15:45
Довкілля.pdf
22 червня 2020 15:45
декл+серт+сес на виріб.pdf

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:56
SCAN0000.PDF
22 червня 2020 17:56
SCAN0002.PDF
22 червня 2020 17:11
Звіт СЕС тканина .PDF
22 червня 2020 17:11
Висновок СЕС тканина .PDF
22 червня 2020 17:11
висновок СЕС нитки 2.PDF
22 червня 2020 17:11
Висновок СЕС гудзики.PDF
22 червня 2020 17:11
Висновок СЕС нитки .PDF
22 червня 2020 17:11
статут.PDF
22 червня 2020 17:11
Додаток 6. договір docx.PDF
22 червня 2020 17:11
Договір УЦСТ.pdf
22 червня 2020 17:11
наказ про призначення.PDF
22 червня 2020 17:11
Банківська гарантія.7z
22 червня 2020 17:11
Лист-відгук.pdf
22 червня 2020 17:10
довідка досвід .PDF
22 червня 2020 17:10
ЗВІТ про закупівлю.pdf

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:44
Електронний підпис
22 червня 2020 17:42
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
22 червня 2020 17:42
Dovirenist_Savchenko.zip
22 червня 2020 17:42
Dovidka pro nazvu.zip
22 червня 2020 17:42
Bankivska Licenzia.zip
22 червня 2020 17:42
202960_ГР_1736_246 240.zip
22 червня 2020 17:42
2.7. Довідка ст. 17.pdf
22 червня 2020 17:42
2.5. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:49
Електронний підпис
22 червня 2020 17:46
9. Довідка лабораторія.pdf
22 червня 2020 17:46
8. Інформація до ТП.pdf
22 червня 2020 17:46
4. Інформація Ст.17.pdf
22 червня 2020 17:46
3. Згода на обробку.pdf
22 червня 2020 17:46
2. Повноваження. pdf.pdf
22 червня 2020 17:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 червня 2020 17:46
19.Документи на стрічку.pdf
22 червня 2020 17:46
18. Документи на нитки.pdf
22 червня 2020 17:46
16. Протокол на виріб.pdf
22 червня 2020 17:46
15. Паспорт якості.pdf
22 червня 2020 17:46
14. Копія ДСТУ EN ISO 13688 2016.pdf
22 червня 2020 17:46
13.2. Декларація.pdf
22 червня 2020 17:46
13.1. Сертифікат ЕТ.pdf
22 червня 2020 17:46
12. Технічний опис.pdf

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:55
Електронний підпис
22 червня 2020 17:46
Тип_договір.pdf
22 червня 2020 17:46
Паспорт якості.pdf
22 червня 2020 17:46
Лист-відгук Укрпочта.pdf
22 червня 2020 17:46
Інформація до тендеру.pdf
22 червня 2020 17:46
ДСТУ EN ISO 13688.pdf
22 червня 2020 17:46
Договор Антонов.pdf
22 червня 2020 17:46
Договір Укрпошта_2.pdf
22 червня 2020 17:46
Договір Укрпошта_1.pdf
22 червня 2020 17:46
Дог Ощадний банк.pdf
22 червня 2020 17:46
Довідка ст 17.pdf
22 червня 2020 17:46
Видаткові.pdf
22 червня 2020 17:46
G7685.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕРСАХЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ"

ПрАТ "Швейна фабрика НІНА"

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" 5 301 000,00
UAH з ПДВ
5 301 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 8 151 000,00
UAH з ПДВ
8 151 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 15:46
Електронний підпис
22 червня 2020 15:46
Електронний підпис
22 червня 2020 15:45
цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 15:45
Рейтинг_(2020).zip
22 червня 2020 15:45
Лiцензiя.zip
22 червня 2020 15:45
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
22 червня 2020 15:45
Гарантия_3943.zip
22 червня 2020 15:45
ТО.pdf
22 червня 2020 15:45
тканина.pdf
22 червня 2020 15:45
свп.гудзики.застібка.pdf
22 червня 2020 15:45
протокол свп.pdf
22 червня 2020 15:45
протокол нитки.pdf
22 червня 2020 15:45
протокол на виріб.pdf
22 червня 2020 15:45
ДСТУ.pdf
22 червня 2020 15:45
дсту гост.pdf
22 червня 2020 15:45
Довкілля.pdf
22 червня 2020 15:45
декл+серт+сес на виріб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
#42657940
Переможець
5 301 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 19:47
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 липня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 19:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
#42657940
5 301 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:51
Спецодяг дог.pdf укладений
11 серпня 2020 16:48