Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Придбання меблів для облаштування освітнього середовища в ОЗ «Бродівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4 Бродівської районної ради Львівської області)
Очікувана вартість
74 500,00 UAH
UA-2020-05-19-001473-c 2f1e35fa022742b180754d909d9c209b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимович Інна Василівна

+380326625011 tenderbrody1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38456570
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, вул. В. Стуса 22
Контактна особа: Максимович Інна Василівна
+380326625011
tenderbrody1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 11:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 11:05
Очікувана вартість: 74 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 372,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект крісел : 1. Крісло Фотель - 10 шт. 2. Крісло Груша – 2 шт. 3. Крісло Фотель – 23 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, м.Броди, вул.Старобрідська,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок між сторонами проводиться в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця з дати отримання накладної покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних) протягом 15-ти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника. Постачальник здійснює поставку та встановлення обладнання лише за письмовою заявкою Замовника (протягом 3-х днів з дати її отримання) та лише при наявності коштів- виконанні обласного та районного бюджетів. Сторони поінформовані та погоджуються на дані умови у зв’язку з пандемією коронавірусу (COVID-19) та оголошеним карантин на всій території України. Зобов'язання Замовника за даним Договором виникають виключно при наявності відповідного фінансового призначення. Замовник не зобов'язаний купити заявлену кількість товару та не несе відповідальність за зменшення фінансування та/або його відсутність. Джерело фінансування - кошти обласного, районного бюджету та спонсорські кошти. Видатки на проведення закупівлі здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків бюджету 3110 Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 11:01
проект договору _ Додаток4.docx
19 травня 2020 11:01
ОГОЛОШЕННЯ 4 школа меблі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 11:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Павлюк Володимир Кузьмич 72 700,00
UAH з ПДВ
72 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 09:50
Електронний підпис
27 травня 2020 09:49
Проект договору.pdf
26 травня 2020 22:46
Електронний підпис
26 травня 2020 22:43
Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2020 22:43
Проект договору.pdf
26 травня 2020 22:43
Порівняльна таблиця.pdf
26 травня 2020 22:43
Паспорти виробів.pdf
26 травня 2020 22:43
Інформація про мову.pdf
26 травня 2020 22:43
Інформація про валюту.pdf
26 травня 2020 22:43
Документи ФОП Павлюк.pdf
26 травня 2020 22:42
Довідка про МТБ Павлюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Павлюк Володимир Кузьмич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Павлюк Володимир Кузьмич
#1852000210
Переможець 72 700,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 11:15

Документи

29 травня 2020 11:15
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Павлюк Володимир Кузьмич
#1852000210
72 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2020 11:15
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 11:47
договір укладений
09 червня 2020 11:46