Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення друкованих плат та монтаж компонентів на друковані плати
Очікувана вартість
595 000,00 UAH
UA-2020-05-19-000598-a 17634087d68b465aa7ebb859a79b7832
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вальчук Ірина Миколаївна

+380445286369 kv-rs_market@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Науково-дослідний інститут радіолокаційних систем "Квант-Радіолокація"
Код ЄДРПОУ: 24577572
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Ділова, 5
Контактна особа: Вальчук Ірина Миколаївна
+380445286369
kv-rs_market@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:34
Очікувана вартість: 595 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


26 шт. виготовлення друкованих плат та 24 шт. монтаж компонентів на друковані плати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Змонтовані друковані плати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14032, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Бєлова, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 31712310-6 — Змонтовані друковані плати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після поставки товару, впродовж 20 календарних днів Аванс 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:00
перелік змін новий.pdf
22 травня 2020 13:00
новий_Прим договір.docx
20 травня 2020 10:45
xk09.7z
20 травня 2020 10:45
xk08.7z
20 травня 2020 10:45
chk09.7z
20 травня 2020 10:45
chk08.7z
20 травня 2020 10:45
bp_077.7z
20 травня 2020 10:45
додаток 2.2 до договору.xls
20 травня 2020 10:45
конкурсна документація.docx
20 травня 2020 10:45
додаток 3.2 давальницька сировина.xls
19 травня 2020 10:24
додаток 2 до договору.xls
19 травня 2020 10:24
Виготовлення.xls
22 травня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:00
перелік змін новий.pdf
21 травня 2020 09:30
зміни до договору.pdf
20 травня 2020 10:45
перелік змін.pdf
22 травня 2020 13:00
новий_Прим договір.docx
20 травня 2020 10:45
новий_Прим договір.docx
19 травня 2020 10:24
200518_Прим договір.docx
20 травня 2020 10:45
xk09.7z
20 травня 2020 10:45
xk08.7z
20 травня 2020 10:45
chk09.7z
20 травня 2020 10:45
chk08.7z
20 травня 2020 10:45
bp_077.7z
20 травня 2020 10:45
додаток 2.2 до договору.xls
19 травня 2020 10:24
додаток 2 до договору (2).xls
20 травня 2020 10:45
конкурсна документація.docx
19 травня 2020 10:24
конкурсна документація.docx
20 травня 2020 10:45
додаток 3.2 давальницька сировина.xls
19 травня 2020 10:24
монтаж.xls
19 травня 2020 10:24
додаток 2 до договору.xls
19 травня 2020 10:24
Виготовлення.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Повний пакет документації
Дата подання: 20 травня 2020 09:41
Дата відповіді: 20 травня 2020 10:46
Доброго дня! Прошу вислати gerber-файли, для розрахунку вартості виготовлення плат, та збіркове креслення, для розрахунку вартості монтажу компонентів на плати.
Відповідь: Додали
Узгодження договору
Дата подання: 20 травня 2020 10:54
Дата відповіді: 21 травня 2020 09:06
Добрий день! Пунктом 5.3. Проекту Договору передбачено відповідальність Постачальника у разі порушення строків поставки або умов якості Товару. У свою чергу відповідальність Покупця за порушення термінів оплати за Товар чітко не встановлена. Пропонуємо добавити розділ 5 пунктом наступного змісту: «За порушення Покупцем строків оплати за Товар, встановлених у Специфікації до даного Договору, Покупець зобов’язаний сплатити Покупцю штрафні санкції в розмірі відповідно до статті 231 Господарського кодексу України.». Відповідно до пункту 6.2. Проекту Договору передбачено можливість розірвання Договору в односторонньому порядку. Пропонуємо виключити цей пункт або передбачити відшкодування затрат Постачальника, які мали місце до моменту розірвання Договору (виробництво ДП, транспортні витрати, логістика, сплата податків, тощо). Наприклад, доповнити поточну редакцію пункту 6.2 наступними положеннями: «У разі розірвання угоди Покупцем в односторонньому порядку, витрати Постачальника, які мали місце до дати припинення Договору, відшкодовуються Покупцем у повному обсязі. Відшкодування здійснюється на підставі рахунку Постачальника протягом 20 банківських днів з дати виставлення рахунку. За порушення строків оплати Покупець сплачує штрафні санкції відповідно до розділу 5 Договору.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Беручи до уваги, що Покупець розраховується з Постачальником за рахунок бюджетних коштів, то він не може самостійно гарантувати рітмічність виплат. У зв'язку з чим не використовується пункт щодо штрафних санкцій до Покупця.
Вказаний договір є примірний договір, наданому органом управління Замовника-ДК "Укроборонпром".
п.6.2. додамо "у разі припинення фінансування, яке надається з держбюджету."
Узгодження окремих пунктів договору
Дата подання: 21 травня 2020 11:44
Дата відповіді: 22 травня 2020 10:56
Цей договір по предмету є змішаним договором поставки та підряду, а по змісту - лише поставки. п.2.2 Договору та п. 4 Специфікації "гарантійний термін не менше 18 місяців".Строк має бути встановлений ТОЧНО. Пропонуємо замінити "не менше 18 місяців" на "18 місяців". п. 3.3 помилка "підставі виставленому рахунку" має бути "виставленого рахунку" п. 3.5 проведення розрахунків не має залежати від реєстрації податкових накладних. Пропонуємо видалити цей пункт. п. 4.1. пропонуємо "транспортом Постачальника" замінити на "за рахунок Постачальника" п. 5.2 "шляхом заміни такого Товару новим протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту направлення Покупцем відповідної вимоги Постачальнику." пропонуємо замінити на "шляхом заміни або ремонту такого Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту направлення Покупцем відповідної вимоги Постачальнику." п.5.5 "встановити позовну давність тривалістю три роки (за винятком випадків, коли законом передбачено більш тривалу позовну давність)." замінити на "встановити позовну давність згідно норм законодавства" п. 5.9 пропонуємо або доповнити положенням, що "У випадку зупинення реєстрації та/або блокування податкової накладної, Покупець не має права на стягнення неустойки, передбаченої у першому абзаці даного пункту" або видалити пункт зовсім бо право на реєстрацію дійсно 1095 днів (зі сплатою штрафних санкцій Державі). Покупець не втрачає право на кредит (до 1095 днів), а лише змінюється період коли Покупець може його використати. пп. 7.4.1 на момент підписання Договору товар це не створений, тому пп.7.4.1 некоректний, його терба видалити пп. 7.4.2 некоректний, оскільки в договорі відсутні пункти 6.4.1–6.4.2 п. 7.5 дуюлює розділ 8 - навіщо? В договорі необхідно доповнити положення про проведення розрахунків у разі дострокового розірвання договору а саме Покупець зобов'язаний оплатити вартість фактично виконаних робіт, а також оплатити вартість закуплених Постачальником складових для виконання робіт за цим договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В пункті 2.2 та Специфікації уточнено гарантійний строк на 18 місяців.
2. В пункті 3.3 виправлено описку.
3. Пункт 3.5 залишається без змін. Неотримання податкового кредиту компенсується користуванням грошовими коштами Постачальника в розмірі ПДВ на строк нереєстрації податкової накладної.
4. Пункт 4.1 уточнено.
5.
пункт 6.2у новій редакції
Дата подання: 21 травня 2020 11:50
Дата відповіді: 22 травня 2020 10:45
у новій редакціі з пунку 6.2 виходить що Покупець має право достроково розірвати договір у разі финансування якє надаєтся з бюджету. Тобто фінансування є, воно надається, але Покупець розриває договір? Пункт треба змінити.
Відповідь: Виправлено описку. Передбачено право дострокового розірвання договору у випадку припинення фінансування.
Сроки надання давальницької сировини, якість та кількість
Дата подання: 21 травня 2020 14:20
Дата відповіді: 22 травня 2020 12:30
У договорі відсутні оговорені сроки надання давльницької сировини, її якість та кількість. Пропонуємо у пункті 3.6 фразу "Давальницька сировина передається покупцем згідно з переліком...шляхом підписання Акту… " доповнити "не пізніше ніж 15.07.2020" Розділ 2 доповнити «У разі надання Покупцем давальницької сировини, що не відповідає вимогам з якості або кількості, Постачальник має право вимагати заміну або допоставку у срок не більше 30 календарних днів, з моменту повідомлення Покупця. При цьому строк виконання робіт буде продовжено на срок такої заміни або допоставки»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 3.6 доповнено словами "не пізніше 15.07.2020 року".
Додано абзац наступного змісту:
"У разі надання Покупцем давальницької сировини, що не відповідає вимогам якості або кількості, Постачальник має право вимагати заміну або допоставку у строк не більше 30 календарних днів, з моменту повідомлення Покупця. При цьому строк виконання робіт буде продовжено на строк такої заміни або допоставки.".
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "VD MAIS" 423 605,20
UAH з ПДВ
423 605,20
UAH з ПДВ
Документи
"Український науково-дослідний інститут комп'ютерних технологій" Товариство з обмеженою відповідальністю 496 150,20
UAH з ПДВ
496 150,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "VD MAIS"

"Український науково-дослідний інститут комп'ютерних технологій" Товариство з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "VD MAIS"
#21558350
Переможець 423 605,20
UAH з ПДВ
04 червня 2020 15:51

Документи

04 червня 2020 15:51
Електронний підпис
04 червня 2020 15:44
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "VD MAIS"
#21558350
423 605,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 15:51
Електронний підпис
04 червня 2020 15:44
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 15:52
договір.pdf укладений
17 червня 2020 15:48