Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Євроруберойд
Очікувана вартість
579 000,00 UAH
UA-2020-05-19-000161-b fcd06d7a2e044d79987f648b547242d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деде Дмитро Борисович

+380487719110 fontanzakup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ЖКС "Фонтанський"
Код ЄДРПОУ: 35302819
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 12А
Контактна особа: Деде Дмитро Борисович
+380487719110
fontanzakup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 23:59
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:39
Очікувана вартість: 579 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Замовник є суб’єктом середнього підприємництва.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 рулон
Євроруберойд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 08:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
28 травня 2020 08:58
ТД 4411 із змінами 27.05.20.docx
28 травня 2020 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 08:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
28 травня 2020 08:58
ТД 4411 із змінами 27.05.20.docx
19 травня 2020 09:45
ТД 4411.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 19 травня 2020 10:01
Дата відповіді: 20 травня 2020 23:22
У розділі 6 тендерної длкументації вказані 2 позиції з однаковими технічними характеристиками. Чи не є це помилкою?
Відповідь: Позиції відрізняються за модифікаторами.
органом з сертифікації
Дата подання: 20 травня 2020 20:33
Дата відповіді: 20 травня 2020 23:14
Шановний замовнику, чому ви вимагаєте згідно 6.2.1.виданого уповноваженим органом з сертифікації, сертифікату відповідності про відповідність вимогам стандарту, із обов’язковим додаванням відповідного протоколу сертифікаційних випробувань, на підставі якого надано (оформлено) такий сертифікат відповідності 6.2.2. додатково надати оригінал або копію (копія завірена Учасником) паспорту виробника товару або сертифікату якості виробника на товар, що пропонується до поставки, у якому наявна інформація про підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам зазначеним у тендерній документації; Наголошуємо, що з 01 січня 2018 року Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» втратив чинність (згідно з розділом Х Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 17.05.2001 № 2406-III ). Крім того, на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року втратив чинність Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746. З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності, Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Просимо Вас, тендерну документацію привести до відповідності чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги Замовника, щодо надання документів зазначених у п. 6.2.1. ТД, базуються на положеннях ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII.
Сертифікат про відповідність, є документом, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Органи з оцінки відповідності, як уповноважений орган з сертифікації, призначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання.

Вимагаючи сертифікат відповідності та відповідний протокол сертифікаційних випробувань, Замовник намагається отримати від третьої сторони, якою є уповноважений орган, підтвердження відповідності запропонованого товару характеристикам, зазначеним у тендерній документації.

Були випадки, коли інформація про характеристики продукції, яка зазначалась у паспорті якості виробника, не співпадала із якісними характеристиками зазначеними у протоколі сертифікаційних випробувань.

Враховуючи зазначене, для Замовника є важливою умовою отримати сертифікат відповідності та відповідний протокол сертифікаційних випробувань.

Положення п. 6.2.2. ТД є також законною вимогою Замовника, яка ні яким чином не обмежує конкуренцію.

З метою уникнення непорозуміння, у тендерну документацію будуть внесені зміни, щодо заміни слів у п. 6.2.1. ТД «виданого уповноваженим органом з сертифікації» на «виданого уповноваженим органом з оцінки відповідності».
Технічні характеристики
Дата подання: 21 травня 2020 10:34
Дата відповіді: 26 травня 2020 09:38
Ваша відповідь на моє сапитання відносно двох позицій матеріалів з однаковими технічними характеристиками не є задовільною. Всі рулонні покрівельні та гідроізоляційні матеріали, що виробляються в Україні повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-101-2000 "Матеріали рулонні покрівельні та гідроізоляційні. Загальні технічні вимоги" Саме за цим загальнодержавним документом проводиться процедура сертифікації, включаючи протокол випробувань на відповідність заявленим показникам.Перелік цих показників наведен у додатку А (обов'язковий₴ до вказаного ДСТУ. В жодному розділі ДСТУ не згадується тип (назва) полімеру,яким модифікована покривнасуміш і ії не можливо визначити по стандартній процедурі випробовувань.Основними показниками, що залежать від типу викорисованого полімеру (комбінації полімерів) є показники теплостійкості,температури крихкості в'яжучого та гнучкості на брусі. Наполягаємо на внесення відповідниз змін у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи попередній досвід роботи з покрівельним матеріалом, Замовнику потрібно частина матеріалу із модифікатором СБС, оскільки такий модифікований матеріал значно краще використовується для роботи на примиканнях та вертикальних частинах покрівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД ОРЕОЛ - 1" 547 803,60
UAH з ПДВ
547 803,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 577 980,00
UAH з ПДВ
577 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 14:58
Електронний підпис
22 червня 2020 14:57
довідка ст17.pdf
22 червня 2020 14:57
Dovidka_20140375940800964891.pdf.p7s
22 червня 2020 14:57
Dovidka_20140375940800964891.pdf
03 червня 2020 17:13
Електронний підпис
03 червня 2020 17:12
статут.pdf
03 червня 2020 16:51
Електронний підпис
03 червня 2020 16:50
фінзвіт.pdf
03 червня 2020 16:50
статут.pdf
03 червня 2020 16:50
свідоцтво пдв.pdf
03 червня 2020 16:50
протокол.pdf
03 червня 2020 16:50
протокол повноваження.pdf
03 червня 2020 16:50
протокол випробувань.pdf
03 червня 2020 16:50
пропозиція.pdf
03 червня 2020 16:50
Паспорт Пластобит ЭКП.pdf
03 червня 2020 16:50
Паспорт Битумакс ЭКП.pdf
03 червня 2020 16:50
опис код статут.pdf
03 червня 2020 16:50
наказ.pdf
03 червня 2020 16:50
лист згода.pdf
03 червня 2020 16:50
ІSО.pdf
03 червня 2020 16:50
Довідка уповноважений.pdf
03 червня 2020 16:50
довідка тех.pdf
03 червня 2020 16:50
довідка ст17.pdf
03 червня 2020 16:50
довідка санкції.pdf
03 червня 2020 16:50
Довідка мат тех база.pdf
03 червня 2020 16:50
довідка аналогічний.pdf
03 червня 2020 16:50
гарантійний.pdf
03 червня 2020 16:50
гарантійний довкілля.pdf
03 червня 2020 16:50
висновок СЕС.pdf
03 червня 2020 16:50
аналогічні.pdf
03 червня 2020 16:50
Dovidka_20140375940800964891.pdf.p7s
03 червня 2020 16:50
Dovidka_20140375940800964891.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 11:22
Електронний підпис
01 червня 2020 15:42
Електронний підпис
01 червня 2020 15:40
18. Гарантійний лист.pdf
01 червня 2020 15:40
17. Уповноважена особа.pdf
01 червня 2020 15:40
10.2 Договір 2_завірено.pdf
01 червня 2020 15:40
10.1 Договір 1_завірено.pdf
01 червня 2020 15:40
9.6 Витяг з ЄДР 06.05.2020.pdf
01 червня 2020 15:40
9.3 Протокол 3 завірений.pdf
01 червня 2020 15:40
9.1 Статут завірений.pdf
01 червня 2020 15:40
5. Довідка ст.17.pdf
01 червня 2020 15:40
4. Довідка про санкції.pdf
01 червня 2020 15:40
3. Довідка по Ст.50.pdf
01 червня 2020 15:40
2. Довідка МТБ.pdf
01 червня 2020 15:40
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД ОРЕОЛ - 1"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАВОД ОРЕОЛ - 1"
#35511654
Переможець 547 803,60
UAH з ПДВ
16 червня 2020 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД ОРЕОЛ - 1"
#35511654
547 803,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 10:49
Договір укладений
30 червня 2020 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 303 901,80
UAH (в тому числі ПДВ 50 650,30 UAH)