Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговуванню РРО/ЕKKР (реєстраторів розрахункових операцій/електронних контрольно-касових реєстраторів), модемів, POS-терміналів, та інших пристроїв обліку, які застосовуються в торгівлі, в подальшому «Обладнання»
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-05-18-005755-c 53311033226a4d29a0e34bd301a35bc2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Дарія Валеріївна

+380632281653 yutke.yuzhny@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЮЖТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 26134519
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, вул. Старомиколаївське шосе, 8
Контактна особа: Мельничук Дарія Валеріївна
+380632281653
yutke.yuzhny@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


2.1 «Виконавець» виконує роботи з ТО обладнання в обсязі та з періодичністю, відповідно інструкцій підприємств-виробників. Після виконання робіт представник «Виконавця» робить запис в експлуатаційних документах і в книзі обліку розрахункових операцій. 2.2 «Виконавець» організує прийом та реєстрацію звернень від «Замовника» в журналі обліку і направляє, в разі потреби, фахівця на об`єкт. 2.3 «Виконавець» один раз на рік виконує перевірку кожного РРО/ЕККР, що знаходиться на обслуговуванні, на відповідність програмній та конструкторсько-технологічній документації виробника.(Постанова КМУ №601 від 12.05.04 пункт 51), якщо за цей період не виконувалось робіт зі зміною пломб. Час і місце проведення такої перевірки погоджується із «Замовником». 2.4 «Виконавець» виконує опломбування РРО/ЕККР «Замовника» засобами контролю: при вводі в експлуатацію, або після ремонту, або після ТО (якщо при цьому потрібно порушити засіб контролю), та при щорічній перевірці РРО/ЕККР на відповідність програмній і конструкторсько-технологічній документації. 2.5 «Виконавець» виконує ремонт РРО/ЕККР в термін не більш ніж 7 сім робочих діб з моменту отримання виклику, або з моменту доставки РРО/ЕККР в ремонтний цех. Термін ремонту іншого Обладнання, зазвичай, не перевищує 7 діб. 2.6 «Виконавець» надає еквайеру необхідні дані для створення облікового запису по кожному РРО/ЕККР у базі еквайера. Цей запис використовується для адміністрування та передачі інформації з РРО/ЕККР, через еквайера, на сервер Державної фіскальної служби України. 2.7 «Виконавець» має право призупинити виконання своїх зобов`язань по Договору, а саме , по строкам виконання робіт, в разі необґрунтованої відмови «Замовника» від сплати рахунків «Виконавця», або при наявності заборгованості по оплаті. 2.8 «Виконавець» не несе відповідальності перед «Замовником» за збої та відмови, пов`язані з процесом адміністрування облікового запису еквайером, роботою каналів зв`язку та серверів, що використовуються для передачі даних, в том числі й серверу Державної фіскальної служби України. 2.9 В разі припинення дії Договору по технічному обслуговуванню РРО/ЕККР, «Виконавець» зобов`язаний подати інформацію в ДПІ Державної фіскальної служби України по місцю реєстрації «Замовника» (Постанова КМУ №601 від 12.05.04 пункт 50)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Модель MINI-Т 400ME, Зав№ ПБ4101453027,Версія 4101-4, адреса розташування м. Южне пр-т Гр. Десанту 8А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южне, Старомиколаївське шосе, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Модель MINI-Т 400ME, Зав №ПБ4101453077, версія 4101-4, адреса розміщення м. Южне пр-т Миру, буд. 17, кВ. 74
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южне, Старомиколаївське шосе, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Модель MINI-Т 400ME, Зав№ ПБ4101453124, версія 4101-4, адреса розміщення обладнання м. Южне вул Хіміків, буд. 4, кВ. 110
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южне, Старомиколаївське шосе, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.1 «Замовник» сплачує «Виконавцю» за виконані роботи по ТО суму, яка нараховується згідно Додатку №1 переліку обладнання, яке знаходиться на обслуговуванні, та діючого прейскуранту. Ремонт фіскального блоку та блоку живлення, заміна акумулятора РРО/ЕККР не входить в перелік робіт по ТО і виконується за окрему плату по окремому рахунку. Робота вважається виконаною з моменту підписання "Акта виконаних робіт" обома сторонами. Податкова накладна надається «Замовнику» в електронному вигляді в строк не пізніше 15 діб після оплати, або підписання акту виконаних робіт. 4.2 Оплата за ТО РРО/ЕККР здійснюється не пізніше останнього дня періоду, в якому воно виконувалась. При відсутності своєчасної оплати, сервісний центр подає заяву еквайеру по деактивації облікового запису, що призведе до припинення передачі інформації на сервер Державної фіскальної служби України, а через 3 доби робота РРО/ЕККР блокується. 4.3 При порушенні умов пункту 3.1, а саме: наявності механічних ушкоджень обладнання, наявності комах, гризунів або слідів їх життєдіяльності, дії вологи або агресивної рідини і т.п., роботи по ремонту сплачує «Замовник» за окремим рахунком. 4.4 Вартість робіт може індексуватися при зміні вартості обладнання і запчастин у постачальників, або після прийняття відповідних постанов Кабінету Міністрів або Верховної Ради України. 4.5. Загальна вартість Договору становить 12 000 грн. (дванадцять тисяч грн.). 4.6. У випадках, передбачених чинним законодавством України, умови цього Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін у відповідному порядку та строки. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

18 травня 2020 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма "Торгтехніка 98"
#25413694
Переможець 12 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 18:56

Документи

18 травня 2020 18:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 19:21
Торгтехника 938 18.05.20.pdf укладений
18 травня 2020 19:14