Борошно пшеничне вищого гатунку
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-05-18-005722-c c0cb2853a6234592a115de0f23861ac1
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:43
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограми
Борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 травня 2020 11:15
Електронний цифровий підпис
25 травня 2020 11:15
Борошно_Додаток_3.doc
25 травня 2020 11:15
Борошно_Додаток_1.doc
25 травня 2020 11:15
Борошно_Додаток_2.doc
25 травня 2020 11:15
Борошно_ТД.doc
25 травня 2020 11:15
Зміни.doc
25 травня 2020 11:15
Електронний цифровий підпис
18 травня 2020 18:21
Електронний цифровий підпис
18 травня 2020 18:17
Електронний цифровий підпис
25 травня 2020 11:15
Борошно_Додаток_3.doc
18 травня 2020 18:17
Борошно_Додаток_3.doc
25 травня 2020 11:15
Борошно_Додаток_1.doc
18 травня 2020 18:17
Борошно_Додаток_1.doc
25 травня 2020 11:15
Борошно_Додаток_2.doc
18 травня 2020 18:17
Борошно_Додаток_2.doc
25 травня 2020 11:15
Борошно_ТД.doc
18 травня 2020 18:17
Борошно_ТД.doc
25 травня 2020 11:15
Зміни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 21 травня 2020 08:50
Дата відповіді: 26 травня 2020 09:47
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня, конкретного графіку поставки немає. Поставка здійснюватиметься за наявною потребою, за заявкою замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БОТВИНЧУК ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 179 600,00
UAH з ПДВ
179 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" 204 000,00
UAH з ПДВ
194 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 216 000,00
UAH з ПДВ
194 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович 215 800,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 11:48
sign.p7s
11 червня 2020 11:46
Зіскановане_20190403 (15).jpg
11 червня 2020 11:46
Зіскановане_20190403 (14).jpg
11 червня 2020 11:46
Зіскановане_20190403 (13).jpg
11 червня 2020 11:46
Зіскановане_20190403 (12).jpg
11 червня 2020 11:45
Зіскановане_20190403 (11).jpg
11 червня 2020 11:45
Зіскановане_20190403 (10).jpg
11 червня 2020 11:45
Итог3.pdf
11 червня 2020 11:45
Итог2.pdf
11 червня 2020 11:45
Итог1 (11).pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0121.pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0120.pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0119.pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0118.pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0117.pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0116.pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0115.pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0114.pdf
11 червня 2020 11:45
IMG_0113.pdf
11 червня 2020 11:45
Image (1).pdf
03 червня 2020 08:50
sign.p7s
02 червня 2020 20:29
довідка щодо ціни.jpg
02 червня 2020 20:29
лист щодо статуту.jpg
02 червня 2020 20:29
тендерна пропозиція.jpg
02 червня 2020 20:29
Лист відгук Ботвинчук.pdf
02 червня 2020 20:29
ДОГОВІР СПЕЦІФ №22.jpg
02 червня 2020 20:29
ДОГОВІР №22-4.JPG
02 червня 2020 20:29
ДОГОВІР №22-3.JPG
02 червня 2020 20:29
ДОГОВІР №22-2.JPG
02 червня 2020 20:29
ДОГОВІР№22-1 — копия.JPG
02 червня 2020 20:29
эдр3.JPG
02 червня 2020 20:29
эдр02.JPG
02 червня 2020 20:29
эдр1.JPG

Публічні документи

03 червня 2020 17:12
sign.p7s
03 червня 2020 17:09
3.2 ВідгукЧерновці.pdf
03 червня 2020 17:09
№11 ДоЧ2Ст17.pdf
03 червня 2020 17:09
АнтикорупцПрогр.pdf
03 червня 2020 17:09
Віконт Сертифікат ISO.pdf
03 червня 2020 17:09
ДовідкаБанкр 03.06.20.pdf
03 червня 2020 17:09
ДовідкаНАЗК ФО 03.06.20.zip
03 червня 2020 17:09
ДовідкаНАЗК ЮО 03.06.20.zip
03 червня 2020 17:09
КлСВ Dovidka_20125403320740329637.pdf
03 червня 2020 17:09
№9 ДовідкаНаСт17.pdf
03 червня 2020 17:09
2.2 Відгук КМКЛ№15.pdf
03 червня 2020 17:09
2.1 нак.pdf
03 червня 2020 17:09
2. ДоговірКМКЛ№15 ДодУг.pdf
03 червня 2020 17:09
2. ДоговірКМКЛ№15.pdf
03 червня 2020 17:09
1.3 НаклЧопПрЗагін.pdf
03 червня 2020 17:09
1. Договір ЧОП.pdf
03 червня 2020 17:09
№1 ГарЛист Транспорт.pdf
03 червня 2020 17:09
№5 ЗгодаОснУмДоговора.pdf
03 червня 2020 17:09
№4 ЗгодаПерсДані.pdf
03 червня 2020 17:09
№7 ЦіноваПропозиція.pdf
03 червня 2020 17:09
НаказПризнДирект.pdf
03 червня 2020 17:09
Витяг з реєструПДВ.pdf
03 червня 2020 17:09
Виконт Довідка 4ОПП.pdf
03 червня 2020 17:09
Віконт Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 11:04
sign.p7s
24 червня 2020 10:48
Акт звіряння.pdf
04 червня 2020 09:46
sign.p7s
04 червня 2020 09:30
11. Проєкт Договору.pdf
04 червня 2020 09:30
7. Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 09:30
3. Копія Статуту.pdf
04 червня 2020 09:30
3. Копія опису.pdf
04 червня 2020 09:30
1.1. Інформація про МТБ.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:40
sign.p7s
03 червня 2020 17:00
Лист відгук.tiff
03 червня 2020 17:00
Довідка про санкції.tiff
03 червня 2020 17:00
Декларація виробника.tiff
03 червня 2020 17:00
Довідка про статут.tiff
03 червня 2020 17:00
Копія накладної.tiff
03 червня 2020 17:00
Виписка з ЄДР 2 ст..tiff
03 червня 2020 17:00
Тендерна пропозиція.tiff
03 червня 2020 16:59
Виписка з ЄДР1 ст..tiff

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП БОТВИНЧУК ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2125518558
Відхилено 179 600,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 17:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 13:43
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Очікує рішення 194 400,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 09:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 23:14
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
Відхилено 194 200,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 09:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 18:22

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП БОТВИНЧУК ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ у процедурі UA-2020-05-18-005722-c за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне вищого гатунку) від 10.06.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявне обладнання та матеріально-технічну базу (в т.ч. транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів) (у власності, користуванні чи на інших правах) для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі Замовнику із наданням підтверджуючих документів. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою № 2905/1 від 29.05.2020 Учасник повідомив про наявність виробничого нежитлового приміщення, млина і двох транспортних засобів. На підтвердження наявності виробничого нежитлового приміщення надано Договір позички нежитлового приміщення від 20.02.2020. Згідно п. 4.1.1. Договору нежитлове приміщення передається за актом приймання-передачі. Акт не долучений. На підтвердження наявності автомобіля MERCEDES-BENZ SPRINTER 310 CDI надано Договір позички транспортного засобу від 20.02.2020 укладений між фізичними особами. Згідно ч. 3 ст. 828 ЦКУ до договору позички застосовуються положення глави 58 цього Кодексу. Ст. 799 ЦКУ визначено, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Договір від 20.02.2020 не містить нотаріального посвідчення. Акт приймання-передачі транспортного засобу без підпису однієї сторони. На другий транспортний засіб та млин, зазначені у довідці № 2905/1 від 29.05.2020, не долучені підтверджуючі документи про їх наявність. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати акт приймання-передачі до Договору позички нежитлового приміщення від 20.02.2020. Надати Договір позички транспортного засобу від 20.02.2020, оформлений згідно ст. 799 ЦКУ, та Акт приймання-передачі транспортного засобу з підписами стрін. Надати підтверджуючі документи щодо наявності на другий транспортний засіб та млин, зазначені у довідці № 2905/1 від 29.05.2020. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару та листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано два договори № 128 від 23.04.2019 та № 141 від 25.04.2017. Договір № 141 від 25.04.2017 поданий не в повному обсязі (не долучена остання сторінка). До жодного із договорів не долучено накладну чи інший документ про передачу-отримання товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити Договір № 141 від 25.04.2017 в повному обсязі та накладні чи інші документи про передачу-отримання товару.

Документи

15 червня 2020 17:55
sign.p7s
15 червня 2020 17:53
Протокол 451.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару та листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Перелік виявлених невідповідностей. У складі пропозиції Учасником надано Договір від 18.07.2018 із додатковою угодою та лист-відгук про виконання договору від 06.05.2020 № 562/05/20. Учасником не надано накладну (накладні) чи інший документ про передачу-отримання товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. До аналогічного договору долучити документи про передачу-отримання товару.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» у процедурі UA-2020-05-18-005722-c за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне вищого гатунку) від 15.06.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявне обладнання та матеріально-технічну базу (в т.ч. транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів) (у власності, користуванні чи на інших правах) для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі Замовнику із наданням підтверджуючих документів. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою № 2 від 02.06.2020 Учасником повідомлено про наявне обладнання та матеріально-технічну базу. Документально підтверджено лише наявність двох транспортних засобів. Наявність іншого майна, зазначеного в довідці № 2 від 02.06.2020 не підтверджено документально. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати підтверджуючі документи щодо наявності всього майна, зазначеного в довідці № 2 від 02.06.2020. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару та листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Перелік виявлених невідповідностей. У складі пропозиції долучено інформацію по п’яти договорах: №220-19 від 16.09.2019, №178-18 від 18.10.2018, № 9 від 06.02.2019, № 179-19 від 10.06.2019, № 691 від 04.07.2019. До Договору №220-19 від 16.09.2019 не долучено лист-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. До Договору № 9 від 06.02.2019, укладеного на суму 172 903,50 грн. (з урахуванням додаткової угоди), долучено накладні лише на 72 418,50 грн. (не долучено накладні на всю суму договору). У складі пропозиції надано відгук (без дати), з якого не вбачається щодо якого договору він надається. У складі пропозиції надано відгук №18/8 від грудня 2018 щодо договору №178-18 від 18.10.2018. Договір №178-18 від 18.10.2018 і документи про передачу-отримання товару не надані. У складі пропозиції надано відгук (без дати) щодо договору № 691 від 04.07.2019. Договір № 691 від 04.07.2019 і документи про передачу-отримання товару не надані. У складі пропозиції надано відгук (без дати) щодо договору № 179-19 від 10.06.2019. Договір У складі пропозиції надано відгук (без дати) щодо договору № 691 від 04.07.2019. Договір № 691 від 04.07.2019 і документи про передачу-отримання товару не надані. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. До аналогічного договору долучити документи про передачу-отримання товару на всю суму договору та лист-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору.

Документи

19 червня 2020 09:36
sign.p7s
19 червня 2020 09:30
Протокол 461.pdf

Інформація про відміну

Період оскарження
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 12:08
Кінець періоду оскарження: 11 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер може бути відмінений у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг або ж неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Наявна необхідність відмінити відкриті торги на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
30 червня 2020 12:08
Електронний цифровий підпис
30 червня 2020 12:06
Протокол 472.pdf

Актуальні тендери

До пошуку