Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бетон, камені бортові
Очікувана вартість
1 769 010,00 UAH
UA-2020-05-18-005357-c bdfe2c0464fa4be7bd216744f7d5d66b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 769 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 845,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53070 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 м3
Бетон В15 (М200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2000 шт
Камені бортові 100.20.8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін протягом 30 банківських днів з дня підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 10:24
Додаток 5. - зі змінами.docx
20 травня 2020 10:24
тендерна документація - зі змінами.docx
20 травня 2020 10:24
Перелік змін в ТД.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 6 .docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 4.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 3.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 2.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 1.docx
20 травня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 10:24
Додаток 5. - зі змінами.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 5.docx
20 травня 2020 10:24
тендерна документація - зі змінами.docx
18 травня 2020 17:03
Тендерна документація.docx
20 травня 2020 10:24
Перелік змін в ТД.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 6 .docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 4.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 3.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 2.docx
18 травня 2020 17:03
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-19-000002 ● ef90dd9f0eee44eea0fb586e1d095a1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2020 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

19.05.2020 № 76

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 19.05.2020 №76

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

2) UA-2020-05-18-005357-c, КП «ЕЛУАШ», код ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення виявлені органом державного фінансового контролю у тендерній документації Замовника усунуті, шляхом внесення змін до тендерної документації, які розміщені в електронній системі закупівель. Тендерна докуметація зі змінами, затвердженими протоколом тендерного комітету №183 від 20.05.2020 та перелік змін додаються.

2020-05-20 11:59:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАНДАРТ ТРЕЙДИНГ" 1 769 010,00
UAH з ПДВ
1 769 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАНДАРТ ТРЕЙДИНГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 червня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій