Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисний щиток
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-05-18-004943-c db1c7c19ab194e9fa7e37d6a9bcdb8a9
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванишин Юлія Вікторівна

+380342594336 iva@oe.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ Прикарпаттяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131564
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Контактна особа: Іванишин Юлія Вікторівна
+380342594336
iva@oe.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


НК 024:2019: 11961 Захисний екран для обличчя.Захисний щитокЩиток захисний наголовний. Матеріал корпусу-ударостійкий пластик, прозорий екран – з полікарбонату. Щиток має наголовне кріплення, безбарвний, прозорий корпус. Індивідуальне регулювання ременя гарантує високий рівень захисту обличчя від зовнішнього впливу. Обідок щитка повністю пригнічує вібрації щитка при рухах голови.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Захисний щиток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Індустріальна 34,категорія замовника юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.код 00131564
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% передоплати, самововиз з моменту оплати рахунку, оплата рахунку протягом 14 к.д. з моменту отримання.Джерело фінансування кошти підприємства Аванс 14 Календарні 100

Тендерна документація

18 травня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 16:23
Звіт Група Брасс 1.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Група БРАСС»
#34623304
Переможець 8 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 16:30

Документи

18 травня 2020 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 10:34
дані про кінцевого бенефіціара.pdf зміни до договору
20 травня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 16:38
Договір 902.pdf укладений
18 травня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додана інформація згідно постанови №376 від 13.05.2020
Номер договору про закупівлю: 2020/902
Договір:
Номер додаткової угоди: Додана інформація згідно постанови №376 від 13.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 8 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 333,33 UAH)