Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 15:09 |
Очікувана вартість: | 1 802 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 014,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 15:48 |
Протокол внесення змін до ТД від 22.05.2020.pdf | |
22 травня 2020 15:47 |
ТД соки (редакція від 22.05.2020).docx | |
19 травня 2020 16:49 |
Протокол внесення змін до ТД (соки).pdf |
22 травня 2020 15:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
22 травня 2020 15:48 |
Протокол внесення змін до ТД від 22.05.2020.pdf
|
||||
22 травня 2020 15:47 |
ТД соки (редакція від 22.05.2020).docx
|
||||
19 травня 2020 16:49 |
Протокол внесення змін до ТД (соки).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Слід зауважити, що визначений переможець закупівлі - СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ, має ряд суттєвих недоліків у документах, які були подані на розгляд Замовнику та не відповідає наступним кваліфікаційним критеріям, згідно тендерної документації, а саме:
1. Згідно п.1.8. Додатку №1 ТД вимагалося надання «Надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника».
Учасник надав договір з ЧП «Дез-Ельтор» №15/ЦО6805 від 28.12.2019 року на проведення дезінсекції та дератизації приміщень, про те не підтвердив проведення дезінфекції, як вимагалося згідно ТД, чим не виконав дану вимогу Замовника.
2. Не надано оригіналу акту Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р.; який має бути позитивним), чим не виконав вимогу Замовника, згідно Додатку №2 ТД,
3. Згідно п.2. Додатку №1 ТД вимагалося надання «В штаті підприємства повинно бути не менше трьох водіїв-експедиторів або трьох водіїв та трьох осіб, які супроводжують продукти у дорозі й виконують вантажно-розвантажувальні роботи» Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про працівників, де зазначено трьох водіїв, та двох вантажників, чим не підтвердив в повній мірі вимогу Замовника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
4. Згідно п.2.2.. Додатку №1 ТД вимагалося надання «Медичні карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150». Учасником не надано медичні карти огляду осіб відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, чим не виконав вимогу Замовника, згідно Додатку №1 ТД.
5. Згідно Додатку №6 ТД вимагалося надати лист-згоду на обробку персональних даних «Лист-згода на обробку персональних даних повинен подаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції». У складі тендерної пропозиції учасником надано лист-згоду не від усіх осіб, котрі зазначені у довідці про наявності працівників відповідної кваліфікації, дані яких надавалися в складі тендерної пропозиції, чим не виконав вимогу Замовника, згідно Додатку №6 ТД
6. Учасник надав тендерну пропозицію та проект договору, де зазначено одиниця виміру товару що пропонується у КГ (кілограмах), а закупівля товару (соку) відбувається у Л (літрах). Даними діями Учасником було штучно завищено ціну у перерахунку на 1 л (літр) соку, та у свою чергу зменшення реальних потреб закупівлі. (Тобто Замовник закуповує 86756 л. соку, а це дорівнює 91 093,80 кг соку). Учасник надає свою пропозицію на 86756 кг соку, а це значить, що він пропонує на 4131 літр (або 4337,80 кг) соку менше аніж портеба Замовника у даній закупівлі.
Спираючись на вище викладене, Замовник порушив принцип закупівель та законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки не об’єктивно та неупереджено провів оцінку тендерної пропозиції СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ.
В свою чергу, Замовник не дотримався вимог чинного законодавства України, порушив основні принципи здійснення закупівель, зокрема, об’єктивність та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
Слід зазначити, що ви своїми діями порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі», а саме «невідхилення тендерних пропозиції, які підлягають відхиленню відповідно до закону», що тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, у зв’язку з чим понесете відповідальність згідно статті 44 «Відповідальність за порушення вимог цього Закону» та статті 16414 «Порушення законодавства про закупівлі».
Тому, просимо переглянути своє рішення в строки визначені Законом, щодо визнання пропозиції СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ- як переможця. В іншому випадку, неправомірними діями членів тендерного комітету займуться уповноважені на це органи, згідно чинного законодавства.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 червня 2020 17:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-20-000029 ● 7d8a85c21ccc4fa4a79d5be937b46ddd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 08:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2020 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-05-18-003410-a 18.05.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-10 15:59:27
Пояснення
За результатом розгляду висновку, тендерний комітет управління освіти надає пояснення.
Тендерним комітетом 18 травня 2020 року розпочато процедуру відкритих торгів щодо публічної закупівлі товарів за предметом «Соки фруктові та овочеві» код 15320000-7 ДК 021:2015 (соки фруктові та овочеві в асортименті)», якій на веб-порталі Уповноваженого органу присвоєно унікальний номер UA-2020-05-18-003410-а.
За результатом вказаних відкритих торгів переможцем визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНАТ» з яким прийнято рішення укласти відповідний договір та на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Згідно пп. 1.3 п. 1 Розділу III ТД - всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Тобто, даний пункт ТД не містить вимогу про обов’язкове зазначення в документах, що надаються у складі тендерної пропозиції: «реєстраційного індексу, який надається документу під час його реєстрації, та дати його створення», а відтак надані ТОВ «ГРАНАТ» у складі його пропозиції документи відповідають вимозі пп. 1.3 п. 1 Розділу III ТД.
Щодо не надання переможцем закупівлі додаткових угод до договору від 08.01.2019 № 12, що нібито є порушенням пп. 3.2 п. 3 додатку № 1 до ТД, то відповідно до даної вимоги ТД на підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, учасник має надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу, копії договору із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар. Учасник може приховати інформацію, яка визначається як конфіденційна. Але у будь-якому випадку, надана копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору.
Аналіз викладеної вимоги ТД дає підстави стверджувати, що Замовник вимагав у складі тендерних пропозицій учасників лише договір із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар, без усіх змін і доповнень, що потенційно могли бути внесенні до нього, а тому наданий аналогічний договір ТОВ «Гранат» на підтвердження вищезазначених вимог повністю відповідає умовам Тендерної документації.
Отже, дана закупівля UA-2020-05-18-003410-a проведена виключно з дотриманням вимог чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 11 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі")
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ |
1 318 308,12
UAH з ПДВ
|
1 318 308,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
1 648 629,00
UAH з ПДВ
|
1 648 629,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
1 727 257,74
UAH з ПДВ
|
1 727 257,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ #22480087 |
Рішення скасоване |
1 318 308,12
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:39
|
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ #22480087 |
Відхилено |
1 318 308,12
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Переможець |
1 648 629,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:25
|
Додаткова угода №1 (соки фруктові та овочеві в асортименті).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 16:27
|
Договір №85 (соки).pdf | укладений |
10 серпня 2020 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |