Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cоки фруктові та овочеві в асортименті
Очікувана вартість
1 802 800,00 UAH
UA-2020-05-18-003410-a 71a827b748564413b3d65cf4e4094a5b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 15:09
Очікувана вартість: 1 802 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 014,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86756 літр
Cоки фруктові та овочеві в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:48
Протокол внесення змін до ТД від 22.05.2020.pdf
22 травня 2020 15:47
ТД соки (редакція від 22.05.2020).docx
19 травня 2020 16:49
Протокол внесення змін до ТД (соки).pdf
22 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:48
Протокол внесення змін до ТД від 22.05.2020.pdf
22 травня 2020 15:47
ТД соки (редакція від 22.05.2020).docx
19 травня 2020 16:54
ТД соки (редакція від 19.05.2020).docx
18 травня 2020 17:43
ТД соки.docx
19 травня 2020 16:49
Протокол внесення змін до ТД (соки).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо допустимого рівня ціни закупівлі
Дата подання: 19 травня 2020 10:42
Дата відповіді: 19 травня 2020 16:57
Шановний Замовнику! У ТД вказано, що ціна товару на момент затвердження документації за 1 кг з врахуванням ПДВ має відповідати середньоринковим цінам та становить: 18 грн/кг. Про те, це напевно стосується закупівлі однієї позиції (соки фруктові для дітей віком від 3-х років), але не може бути ціна на другу позицію закупівлі (соки фруктові для дітей віком до 3-х років) аналогічною, та складати 18 грн/кг. Адже натуральний сік для дітей віком до 3-х років коштує в рази дорожче. Просимо роз'яснити дану позицію, та внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В Тендерній документації було виявлено механічну помилку. Тендерну документацію викладено в новій редакції. Ознайомтесь будь ласка. Дякуємо за вчасно надане зауваження.
Внести зміни до Т.Д.
Дата подання: 20 травня 2020 09:59
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:49
Шановний Замовнику! В тендерній документації Вами вказана вимога, що до надання учасником у складі своєї пропозиції Копію асортименту продуктів харчування, що виробляється (постачається) погоджений територіальною санітарно – епідеміологічною станцією. Оскільки такої інстанції на сьогодняшній день не існує, у Учасників відсутня можливість отримання данного документу. просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Внесення зімін до ТД, пп.2.3
Дата подання: 22 травня 2020 08:37
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:53
Шановни Замовники! У Додатку 1 до ТД, п. 2, пп. 2.3 ви вимагаєте подати документ "Медичні карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я...", який є обхідним листом при проф медичному огляді, цей лист видає поліклініка при початку медичного огляду та забирає його при закінченні медичного огляду, після чтого зберігає у себе в архіві, на руки він не видається! Результатом проходження мед огляду, є особиста медична книжка, яку ви вимагаєте подати у пп.2.2. Просимо видалити пп. 2.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Оригінали медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я поліклініка видає. В архіві поліклініки залишається копія медичної карти.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-003410-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”, Код ЄДРПОУ:21620913
Дата подання: 12 червня 2020 11:22
Неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця закупівлі - СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ
Шановний Замовнику та уповноважений тендерний комітет, нами як Учасником даної закупівлі було детально проаналізовано пропозицію переможця СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ, та було виявлено, що переможець не відповідає всім кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
Слід зауважити, що визначений переможець закупівлі - СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ, має ряд суттєвих недоліків у документах, які були подані на розгляд Замовнику та не відповідає наступним кваліфікаційним критеріям, згідно тендерної документації, а саме:
1. Згідно п.1.8. Додатку №1 ТД вимагалося надання «Надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника».
Учасник надав договір з ЧП «Дез-Ельтор» №15/ЦО6805 від 28.12.2019 року на проведення дезінсекції та дератизації приміщень, про те не підтвердив проведення дезінфекції, як вимагалося згідно ТД, чим не виконав дану вимогу Замовника.
2. Не надано оригіналу акту Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р.; який має бути позитивним), чим не виконав вимогу Замовника, згідно Додатку №2 ТД,
3. Згідно п.2. Додатку №1 ТД вимагалося надання «В штаті підприємства повинно бути не менше трьох водіїв-експедиторів або трьох водіїв та трьох осіб, які супроводжують продукти у дорозі й виконують вантажно-розвантажувальні роботи» Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про працівників, де зазначено трьох водіїв, та двох вантажників, чим не підтвердив в повній мірі вимогу Замовника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
4. Згідно п.2.2.. Додатку №1 ТД вимагалося надання «Медичні карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150». Учасником не надано медичні карти огляду осіб відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, чим не виконав вимогу Замовника, згідно Додатку №1 ТД.
5. Згідно Додатку №6 ТД вимагалося надати лист-згоду на обробку персональних даних «Лист-згода на обробку персональних даних повинен подаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції». У складі тендерної пропозиції учасником надано лист-згоду не від усіх осіб, котрі зазначені у довідці про наявності працівників відповідної кваліфікації, дані яких надавалися в складі тендерної пропозиції, чим не виконав вимогу Замовника, згідно Додатку №6 ТД
6. Учасник надав тендерну пропозицію та проект договору, де зазначено одиниця виміру товару що пропонується у КГ (кілограмах), а закупівля товару (соку) відбувається у Л (літрах). Даними діями Учасником було штучно завищено ціну у перерахунку на 1 л (літр) соку, та у свою чергу зменшення реальних потреб закупівлі. (Тобто Замовник закуповує 86756 л. соку, а це дорівнює 91 093,80 кг соку). Учасник надає свою пропозицію на 86756 кг соку, а це значить, що він пропонує на 4131 літр (або 4337,80 кг) соку менше аніж портеба Замовника у даній закупівлі.

Спираючись на вище викладене, Замовник порушив принцип закупівель та законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки не об’єктивно та неупереджено провів оцінку тендерної пропозиції СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ.
В свою чергу, Замовник не дотримався вимог чинного законодавства України, порушив основні принципи здійснення закупівель, зокрема, об’єктивність та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.

Слід зазначити, що ви своїми діями порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі», а саме «невідхилення тендерних пропозиції, які підлягають відхиленню відповідно до закону», що тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, у зв’язку з чим понесете відповідальність згідно статті 44 «Відповідальність за порушення вимог цього Закону» та статті 16414 «Порушення законодавства про закупівлі».
Тому, просимо переглянути своє рішення в строки визначені Законом, щодо визнання пропозиції СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ- як переможця. В іншому випадку, неправомірними діями членів тендерного комітету займуться уповноважені на це органи, згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-18-003410-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”, Код ЄДРПОУ:21620913
Дата подання: 17 червня 2020 17:16
Неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця закупівлі - СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ
Замовником неправомірно було визначено переможцем закупівлі СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 червня 2020 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник згідно рішення АМКУ від 108.07.2020 № 13297-р/пк-пз скасував рішення щодо визначення СП «ВІТМАРК-УКРАЇНА» в формі ТОВ переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2020 16:44

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000029 ● 7d8a85c21ccc4fa4a79d5be937b46ddd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-05-18-003410-a 18.05.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-10 15:59:27

Пояснення

За результатом розгляду висновку, тендерний комітет управління освіти надає пояснення.
Тендерним комітетом 18 травня 2020 року розпочато процедуру відкритих торгів щодо публічної закупівлі товарів за предметом «Соки фруктові та овочеві» код 15320000-7 ДК 021:2015 (соки фруктові та овочеві в асортименті)», якій на веб-порталі Уповноваженого органу присвоєно унікальний номер UA-2020-05-18-003410-а.
За результатом вказаних відкритих торгів переможцем визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНАТ» з яким прийнято рішення укласти відповідний договір та на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Згідно пп. 1.3 п. 1 Розділу III ТД - всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Тобто, даний пункт ТД не містить вимогу про обов’язкове зазначення в документах, що надаються у складі тендерної пропозиції: «реєстраційного індексу, який надається документу під час його реєстрації, та дати його створення», а відтак надані ТОВ «ГРАНАТ» у складі його пропозиції документи відповідають вимозі пп. 1.3 п. 1 Розділу III ТД.
Щодо не надання переможцем закупівлі додаткових угод до договору від 08.01.2019 № 12, що нібито є порушенням пп. 3.2 п. 3 додатку № 1 до ТД, то відповідно до даної вимоги ТД на підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, учасник має надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу, копії договору із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар. Учасник може приховати інформацію, яка визначається як конфіденційна. Але у будь-якому випадку, надана копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору.
Аналіз викладеної вимоги ТД дає підстави стверджувати, що Замовник вимагав у складі тендерних пропозицій учасників лише договір із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар, без усіх змін і доповнень, що потенційно могли бути внесенні до нього, а тому наданий аналогічний договір ТОВ «Гранат» на підтвердження вищезазначених вимог повністю відповідає умовам Тендерної документації.
Отже, дана закупівля UA-2020-05-18-003410-a проведена виключно з дотриманням вимог чинного законодавства.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 11 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ 1 318 308,12
UAH з ПДВ
1 318 308,12
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 1 648 629,00
UAH з ПДВ
1 648 629,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 1 727 257,74
UAH з ПДВ
1 727 257,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 15:37
Електронний підпис
19 червня 2020 14:53
Стаття 17.pdf
19 червня 2020 14:53
Довідка.pdf.p7s
19 червня 2020 14:53
Довідка.pdf
19 червня 2020 14:53
Довідка з налогової.pdf
19 червня 2020 14:53
Довідка з МВС Самсикін.jpg
03 червня 2020 00:57
46 Проект договору.pdf
03 червня 2020 00:57
40г Лист по ДСТУ.pdf
03 червня 2020 00:57
40б CЕЕ Наш сік.pdf
03 червня 2020 00:57
40а СЕЕ Наш сік.pdf
03 червня 2020 00:57
40 Сертифікат Наш Сік.pdf
03 червня 2020 00:57
37 ДСТУ ISO 9001_Витмарк.pdf
03 червня 2020 00:57
36 ДСТУ ISO 22000_Витмарк.pdf
03 червня 2020 00:57
35 График повірки.pdf
03 червня 2020 00:57
33 Лист щодо HACCP.pdf
03 червня 2020 00:56
27 Технічні вимоги.pdf
03 червня 2020 00:56
26 Стаття 17.pdf
03 червня 2020 00:56
24 Право підпису.pdf
03 червня 2020 00:56
19 Звіт Баланс.pdf
03 червня 2020 00:56
10а Ліцензія Алюр-Дез.jpg
02 червня 2020 14:46
Електронний підпис

Публічні документи

23 липня 2020 16:23
Електронний підпис
23 липня 2020 15:57
Документи ст.17.pdf
23 липня 2020 15:57
Dovidka_20195380240630328396.pdf
23 липня 2020 15:57
Dovidka_20195380240630328396.pdf.p7s
28 травня 2020 17:03
Електронний підпис
28 травня 2020 17:02
Працівники.pdf
28 травня 2020 17:02
Статут ТОВ Гранат.pdf
28 травня 2020 17:02
Транспорт_оригінал.pdf
28 травня 2020 17:02
Статутні.pdf
28 травня 2020 17:02
Наказ, протоколи.pdf
28 травня 2020 17:02
Фінансова звітність.pdf
28 травня 2020 17:01
Щодо ліцензування.pdf
28 травня 2020 17:01
Лист-згона на обробку.pdf
28 травня 2020 17:01
СТ 17 п.1-2.pdf
28 травня 2020 17:01
Про довкілля.pdf
28 травня 2020 17:01
Паспорт.pdf
28 травня 2020 17:01
Субпідряд.pdf
28 травня 2020 17:01
Витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2020 17:01
Вимірювальна техніка.pdf
28 травня 2020 17:01
Гарантійний лист ст.17.pdf
28 травня 2020 17:01
Гарантійний лист 90%.pdf
28 травня 2020 17:01
Склади.pdf
28 травня 2020 17:01
Лист ТОВ Сандора.pdf
28 травня 2020 17:01
Проект договору.pdf
28 травня 2020 17:01
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2020 17:01
Сертифікати, договори.pdf
28 травня 2020 17:01
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 10:43
Електронний підпис
25 травня 2020 10:42
Технічні вимоги.pdf
25 травня 2020 10:42
Декларація виробника.pdf
25 травня 2020 10:42
1_3 Експ.висновок сік.PDF
25 травня 2020 10:41
Проект Договору.pdf
25 травня 2020 10:41
Лист-згода.PDF
25 травня 2020 10:41
Лист скасув. СЕС.PDF
25 травня 2020 10:41
5 Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
25 травня 2020 10:41
3 Акт ЗВТ перелік- 2020 р..pdf
25 травня 2020 10:41
1-1 Лист-гарант. ст.17 ЗУ.PDF
25 травня 2020 10:41
1-1 Довідка ст.17 ЗУ.pdf
25 травня 2020 10:40
1 Довідка МТБ.pdf
25 травня 2020 10:40
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
25 травня 2020 10:40
8 Довідка банк 21.05.2020 р..pdf
25 травня 2020 10:40
7 Довідка 4-ОПП.PDF
25 травня 2020 10:40
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 травня 2020 10:40
5 Довідка ПДВ.PDF
25 травня 2020 10:40
4 Св-во про держ.р.pdf
25 травня 2020 10:40
2 Витяг- 21.05.2020.PDF
25 травня 2020 10:40
2 Виписка.PDF
25 травня 2020 10:40
1 Статут 2019.pdf
25 травня 2020 10:40
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

ТОВ "Руол Стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ
#22480087
Рішення скасоване 1 318 308,12
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:39
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ
#22480087
Відхилено 1 318 308,12
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:41
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”
#21620913
Переможець 1 648 629,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”
#21620913
1 648 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:25
Додаткова угода №1 (соки фруктові та овочеві в асортименті).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:24
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:27
Договір №85 (соки).pdf укладений
10 серпня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 648 629,00
UAH (в тому числі ПДВ 274 771,50 UAH)