Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92 наливом
Очікувана вартість
2 340 000,00 UAH
UA-2020-05-18-002085-a ● c786859609e6402abd434db380aee4bc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04590234 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29 |
Контактна особа: |
Галушка Михайло Васильович +380445152569 sheudecn@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 14:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 14:35 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 2 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120000 літр
Бензин А-92 наливом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Електротехнічна,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 17:19 |
Зміни від 25.05.2020р..docx | |
25 травня 2020 17:19 |
ТД зі змінами від 25.05.2020р..docx | |
18 травня 2020 14:30 |
Проєкт договору.docx |
25 травня 2020 17:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 травня 2020 17:19 |
Зміни від 25.05.2020р..docx
|
|||||||||
25 травня 2020 17:19 |
ТД зі змінами від 25.05.2020р..docx
|
|||||||||
18 травня 2020 14:30 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення порядку оприлюднення оголошення про закупівлю
Дата подання: 20 травня 2020 11:17
Дата відповіді: 20 травня 2020 15:13
В порушення частини 3 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" Вами одночасно оприлюднено за єдиним предметом закупівлі 2 оголошення: UA-2020-05-18-002085-a та UA-2020-05-18-004688-c на суму, що перевищує межу 133 тис. євро. Просимо відмінити вказані закупівлі та оголосити їх з урахуванням норм Закону.
Відповідь: Шановний учаснику!
Розглянувши дане запитання повідомляємо наступне:
1) закупівля UA-2020-05-18-004688-c - очікувана вартість якої складає - 3 600 000,00 грн., предметом закупівлі є - дизельне паливо наливом, талони.
2) закупівля UA-2020-05-18-002085-a - очікувана вартість якої складає - 2 340 000,00 грн., предметом закупівлі є Бензин А-92 наливом.
Таким чином, вищенаведені закупівлі є різними по своїй суті, адже відрізняються технічними характеристиками та порядком постачання.
Замовник не порушує чинне законодавство, адже не уникає процедури закупівель, а сума оголошення таких закупівель не перевищує вартісні межі встановлені частиною третьою статті 10 Закону.
Розглянувши дане запитання повідомляємо наступне:
1) закупівля UA-2020-05-18-004688-c - очікувана вартість якої складає - 3 600 000,00 грн., предметом закупівлі є - дизельне паливо наливом, талони.
2) закупівля UA-2020-05-18-002085-a - очікувана вартість якої складає - 2 340 000,00 грн., предметом закупівлі є Бензин А-92 наливом.
Таким чином, вищенаведені закупівлі є різними по своїй суті, адже відрізняються технічними характеристиками та порядком постачання.
Замовник не порушує чинне законодавство, адже не уникає процедури закупівель, а сума оголошення таких закупівель не перевищує вартісні межі встановлені частиною третьою статті 10 Закону.
Невідповідність вимог ТД до умов закупівлі
Дата подання: 20 травня 2020 11:26
Дата відповіді: 20 травня 2020 15:13
В рамках даної закупівлі передбачено постачання - Бензин А-92 наливом. Тому виключте з тендерної документації вимогу пп.5 п.1 Додатку 1 щодо перепродажу талонів; п.1.9 Додатку 3 щодо надання копій проптоклу випробувань дизельного палива
Відповідь: Запитання враховано, у випадку підтвердження наявного зауваження в умовах тендерної документації, відповідні зміни будуть внесенію.
Усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 20 травня 2020 11:29
Дата відповіді: 20 травня 2020 15:14
З метою уникнення оскарження вимог ТД через наявність у ній дискримінаційних вимог, просимо унести зміни до Додатку 3: в п.1.5 після слів "(власний чи орендований)" додати вираз "або викристання на інших правових підставах", в п.1.6 після слів "парк бензовозів власних чи орендованих" додати вираз "або викристання на інших правових підставах"
Відповідь: Замовник не вважає, що наведені вимоги є дискримінаційними, оскільки встановлено їх більше ніж одну. Разом з тим просимо конкретизувати, які саме «інші правові підстави» маються на увазі.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 20 травня 2020 16:02
Дата відповіді: 21 травня 2020 12:46
Пропонуємо ознайомитися з практикою рішень Колегії АКУ, у т.ч. щодо дискримінаційних вимог та з узагальненою інформацією за посиланням: https://tender.uub.com.ua/novini/pro-vikoristanna-zamovnikom-diskriminacijnih-kriteriiv. Якщо і надалі не буде зрозуміло, що встановлення вимоги про наявність виключно власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази є дикримінацінйою вимогою, будемо змушені звернутися зі скаргою до Колегії АКУ. Просимо врахувати також, що ваше небажання дотримуватися норм законодаства призводить до перерв у постачанні нафтопродуктів, що є важливою складовою дільності комунального підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідні зміни будуть внесені до умов ТД, а саме п.1.5 п.1.6 викладено в наступній редакції:
"парк бензовозів власних чи орендованих, або за договорами про надання послуг з перевезення товару (вантажу), що є предметом закупівлі".
Щодо вислову "небажання", "якщо і надалі не буде зрозуміло", замовник просить не застосовувати в майбутньому, оскільки на думку замовника є не коректними та в деякій мірі агресивними по відношенню до останнього.
Просимо бути ввічливими, дотримуватись взаємоповаги та норм чинного законодавства, оскільки період уточнень законом передбачений швидше для діалогу та усунення неточностей, якщо такі наявні в ТД, а не ультиматумів. Дякуємо!
Відповідні зміни будуть внесені до умов ТД, а саме п.1.5 п.1.6 викладено в наступній редакції:
"парк бензовозів власних чи орендованих, або за договорами про надання послуг з перевезення товару (вантажу), що є предметом закупівлі".
Щодо вислову "небажання", "якщо і надалі не буде зрозуміло", замовник просить не застосовувати в майбутньому, оскільки на думку замовника є не коректними та в деякій мірі агресивними по відношенню до останнього.
Просимо бути ввічливими, дотримуватись взаємоповаги та норм чинного законодавства, оскільки період уточнень законом передбачений швидше для діалогу та усунення неточностей, якщо такі наявні в ТД, а не ультиматумів. Дякуємо!
Звернення про унесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 травня 2020 09:53
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:09
Додаток 3 тендерної документації містить вимоги щодо надання паспорту якості, сертифікату відповідності та протоколів випробувань товару, що закуповується. Частиною 6 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" у випадку відсутності протоколів випробувань, учасник може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же критеріям. Таким чином, просимо виключити з пункту 1.9 Додатку 3 вимогу про надання протоколів випробувань, оскільки подання даного документу відповідно до Закону не є обов'язковим і не може бути підставою для відхилення пропозиції. Крім того, подання протоколу випробувань не гарантує жодним чином поставку товару цієї ж якості під час виконання договору, а є лише формальною вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В порядку ч. 5 ст. 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками (якісними) відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Таким чином вимога про надання протоколів випробування є правом замовника, а також на підставі таких протоколів замовник має можливість переконатись чи товар, що пропонується учасником відповідає вимогам та показникам що передбачено для такого виду товару.
Разом з тим, учасник, який має намір приймати участь у закупівлі та впевнений в якості продукції, що є предметом закупівлі - вимога не повинна стати перешкодою в участі, а твердження формальності такого такого документу виключно суб’єктивне судження.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Таким чином вимога про надання протоколів випробування є правом замовника, а також на підставі таких протоколів замовник має можливість переконатись чи товар, що пропонується учасником відповідає вимогам та показникам що передбачено для такого виду товару.
Разом з тим, учасник, який має намір приймати участь у закупівлі та впевнений в якості продукції, що є предметом закупівлі - вимога не повинна стати перешкодою в участі, а твердження формальності такого такого документу виключно суб’єктивне судження.
Порушення Замовником частини 4 статті 22 Закону
Дата подання: 23 травня 2020 14:12
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:09
Тендерна документація, затверджена Замовником, складена з порушенням Закону, оскільки містить вимоги, що обмежують конкуренцію. Господарським кодексом України не встановлено виключних обмежень щодо користування майном виключно власним або на підставі договору оренди. Замовник не може обгрунтовано стверджувати, яким чином наявність власного або орендованого терміналу впливає на кваліфікацію учасника, Замовник обмежує права учасників, що збегірають пальне на підставі договорів зберігання у ліцензованих надавачів цих послуг. Ураховуючи наведене, просимо усунути порушення частини 4 статті 22 Закону шляхом унесення відповідніих змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації
Унесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 травня 2020 14:25
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:17
Відповідно до п.1.6 Додатку 3 передбачено надання ліцензії на зберігання пального. Умовами тендерної документації не передбачено, що Замовник буде здійснювати зберігання пального на об'єкті учасника. Отже, надайте роз'яснення щодо того, яким чином наявність ліцензії назберігання в учасника чи його контрагента впливає на кваліфікацію? У випадку відсутності даного підтвердження, просимо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена для того аби замовник був переконаний про належне зберігання палива та на законних підставах, а оскільки таке зберігання підлягає ліцензуванню.
Більше того на ваше запитання щодо ніби то "обмеження права учасників, що збегірають пальне на підставі договорів зберігання у ліцензованих надавачів цих послуг" внесено відповідні зміни, а тому вимога про надання ліцензії на зберігаггя пального у "ліцензованих надавачів" є абсолютно виправданою, законною такою, що не містить дискримінаційних умов та не порушує будь-яких принципів закону.
Більше того на ваше запитання щодо ніби то "обмеження права учасників, що збегірають пальне на підставі договорів зберігання у ліцензованих надавачів цих послуг" внесено відповідні зміни, а тому вимога про надання ліцензії на зберігаггя пального у "ліцензованих надавачів" є абсолютно виправданою, законною такою, що не містить дискримінаційних умов та не порушує будь-яких принципів закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" #41131435 |
Переможець |
1 771 200,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 09:22
|
ДУ 4 до договору 98-06-20В.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 15:18
|
ДУ 3 до договору 98-06-20В.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 15:18
|
ДУ 2 до договору 98-06-20В.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 12:15
|
ДУ 1 до договору 98-06-20В.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 09:23
|
Договір 98-06/20В | укладений |
24 червня 2020 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 98-06/20В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 98-06/20В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов договору та норм чинного законодавства України |
Номер договору про закупівлю: | 98-06/20В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування розподілу коштів |
Номер договору про закупівлю: | 98-06/20В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |