Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015:09130000-9 "Нафта і дистиляти" (бензин А-95 та дизельне паливо)(в талонах/скретч картах/паливних картах)
Очікувана вартість
2 168 832,00 UAH
UA-2020-05-18-001259-c ● 4da616ba51744d9fb55420b972bc77e7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 43316784 |
Вебсайт: | https://justice-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91 |
Контактна особа: |
Світлана Гандзюк +380382794430 mtz@km.minjust.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 13:03 |
Очікувана вартість: | 2 168 832,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 688,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Товар закуповується в талонах /скретч картах/паливних картах номіналом по 10л, 15л, терміном дії – не менше одного року з дати продажу. Місце поставки товарів: талони /скретч карти/паливні карти: за адресою Замовника – Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська 91; Товар - автозаправні станції Учасника або його партнерів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90310 літр
Код ДК 021:2015:09130000-9 "Нафта і дистиляти" (бензин А-95 та дизельне паливо)(в талонах/скретч картах/паливних картах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 12:00 |
Технічні вимоги 22.05.20.pdf | |
22 травня 2020 12:00 |
Рішення про внесення змін.doc | |
18 травня 2020 11:10 |
ПерелікиДокументів_Дод2 Бенз.doc | |
18 травня 2020 11:09 |
Д2.pdf | |
18 травня 2020 11:09 |
Додаток 1Бензин.doc | |
18 травня 2020 11:09 |
Д1.pdf | |
18 травня 2020 11:09 |
ПрДогБензин_3.doc | |
18 травня 2020 11:09 |
ОголошТоргиБензин.doc | |
18 травня 2020 11:09 |
ДКТ_Бензин.doc | |
18 травня 2020 11:09 |
Додатки4_5_6.doc | |
18 травня 2020 11:09 |
ТД.pdf |
22 травня 2020 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2020 12:00 |
Технічні вимоги 22.05.20.pdf
|
|||
22 травня 2020 12:00 |
Рішення про внесення змін.doc
|
|||
18 травня 2020 11:10 |
ПерелікиДокументів_Дод2 Бенз.doc
|
|||
18 травня 2020 11:09 |
Д2.pdf
|
|||
18 травня 2020 11:09 |
Додаток 1Бензин.doc
|
|||
18 травня 2020 11:09 |
Д1.pdf
|
|||
18 травня 2020 11:09 |
ПрДогБензин_3.doc
|
|||
18 травня 2020 11:09 |
ОголошТоргиБензин.doc
|
|||
18 травня 2020 11:09 |
ДКТ_Бензин.doc
|
|||
18 травня 2020 11:09 |
Додатки4_5_6.doc
|
|||
18 травня 2020 11:09 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-18-001259-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 20 травня 2020 12:18
ВИМОГА (ТД)
Вилучити дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 12:40
Шановний учаснику, Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) розглянуто вимогу щодо умов закупівлі від 20.05.2020 року.Повідомляємо, що з метою усунення обмежень потенційним учасникам участі у закупівлі, внесено зміни до Тендерної документації закупівлі UA-2020-05-18-001259-c ДК 021:2015:09130000-9 "Нафта і дистиляти" (бензин А-95 та дизельне паливо) )(в талонах/скретч картах/паливних картах). Зокрема, внесено зміни до Додатку 1 Технічні вимоги. Разом з тим, Вимога щодо поділу закупівлі на лоти відповідно до дислокації АЗС суперечить вимогам пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
За нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі бензину А-95 та дизельного палива одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини(лоти).
Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію, на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку
підприємницьку діяльність, не заборонену законом..
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
За нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі бензину А-95 та дизельного палива одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини(лоти).
Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію, на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку
підприємницьку діяльність, не заборонену законом..
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
1 619 806,80
UAH з ПДВ
|
1 619 806,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
1 705 161,00
UAH з ПДВ
|
1 705 161,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ-ОЙЛ" |
2 161 780,00
UAH з ПДВ
|
1 709 326,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" |
1 875 145,20
UAH з ПДВ
|
1 742 736,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Переможець |
1 619 806,80
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 09:38
|
431.pdf | укладений |
23 червня 2020 09:36
|