Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки, відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту офісної, комп’ютерної техніки із заміною комплектуючих
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-05-15-004865-b ● af6c15bdf1b64becba1b7d3c7fcbad25
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40310643 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19 |
Контактна особа: |
Жилінська Катерина Олександрівна +380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2020 11:34 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із заправки, відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту офісної, комп’ютерної техніки із заміною комплектуючих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул,Максимовича,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після пред'явлення Виконавцем рахунка-фактури та підписання Сторонами акта прийому-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 15:33 |
Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.pdf | |
22 травня 2020 12:45 |
Прийняття рішення про внесення змін.pdf | |
22 травня 2020 12:45 |
Тендерна документація зі змінами.doc.pdf | |
19 травня 2020 16:53 |
Прийняття рішення про внесення змін до Додатку2.pdf | |
15 травня 2020 16:13 |
Додаток 7 до тендерної документації.docx.pdf | |
15 травня 2020 16:13 |
Додаток 6 до тендерної документації.docx.pdf | |
15 травня 2020 16:13 |
Додаток 5 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).docx.pdf | |
15 травня 2020 16:13 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx.pdf | |
15 травня 2020 16:13 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx.pdf | |
15 травня 2020 16:13 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 травня 2020 17:56
Дата відповіді: 19 травня 2020 11:49
Просимо видалити у Додатку 2 п. 3 вимогу про надання листа з ідентифікатором закупівлі від виробника тонеру StaticContron. Це дискримінаційна вимога, яка обмежує конкуренцію. Тобто за цією вимогою ТОВ "Маккон" , як єдиний офіційний представник ТМ StaticContron має право вирішувати хто буде приймати участь, а хто ні за цими торгама.
Відповідь: Доброго дня. Замовник не вважає вимогу викладену в п.3 Додатку 2 до тендерної документації дискримінаційною. Оскільки надання такого листа із посиланням на ідентифікатор закупівлі, надасть Замовнику змогу бути впевненим у партнерстві учасника процедури закупівлі та офіційного ексклюзивного дистриб’ютора.
дискримінаційна вимога 2
Дата подання: 19 травня 2020 11:55
Дата відповіді: 19 травня 2020 16:32
Тоді додайте, будь ласка, до вимог п.3 Додатку 2 : " ... або надати партнерський сертифікат Учасника з ексклюзивним дистриб’ютор продукції StaticContron, дійсний до кінця 2020 року".
Відповідь: Тендерний комітет вирішив задовольнити вашу пропозицію та вністе зміни до пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації, що затверджено Протоколом №64 від 19.05.2020 року.
дискримінаційна вимога 3
Дата подання: 20 травня 2020 10:57
Дата відповіді: 20 травня 2020 11:26
Просимо внести зміни до п.3 Додатку 2 ТД, а саме видалити вимогу "Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі." По-перше, партнерський сертифікат має однакову легітивність, чи адресований він персонально замовнику, чи ні. По-друге, це дискримінаційна вимога, яка дозволяє в особі єдиного дистриб'ютора в Україні приймати рішення, можемо ми бути учасником даної закупівлі, чи ні. По-третє, виробник тонеру про якого йдеться мова не є виробником друкуючого обладнання з ексклюзивними правами на бренд, тому не може розглядатись як єдиний постачальник сумісної продукції для заправка/відновлення картриджів, в умовах ТД повинно бути додавання "або еквівалент".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По-перше, в п.3 Додатку 2 до тендерної документації замовник просить надати «…лист від офіційного ексклюзивного дистриб’ютора в Україні бренду Static Control Components про партнерство або надати партнерський сертифікат з ексклюзивним дистриб’ютором Static Control Components дійсний до кінця 2020 року. По-друге, у вимозі, яку ви просите видалити йде мова конкретно про лист із посиланням на ідентифікатор закупівлі, а не про партнерський сертифікат. Тому, жодної дискримінації замовник в даній вимозі не вбачає. По-третє, в п.3 Додатку 2 до тендерної документації йде мова про виробника/імпортера витратних матеріалів (тонеру), а не виробника друкуючого обладнання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІТФС |
303 168,00
UAH з ПДВ
|
279 981,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
324 488,40
UAH з ПДВ
|
279 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гончарук Василь Михайлович |
355 135,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Оболонський Володимир Іванович |
359 538,00
UAH з ПДВ
|
355 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІТФС #39119115 |
Відхилено |
279 981,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2020 16:52
|
ТОВ СІНТ #16285789 |
Відхилено |
279 990,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 16:20
|
ФОП Гончарук Василь Михайлович #2269106037 |
Відхилено |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 14:55
|
|
ФОП Оболонський Володимир Іванович #2171406279 |
Відхилено |
355 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 10:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 10:31
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 липня 2020 10:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі