Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 114 897 564,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 574 487,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 574487.82 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 16:02 |
Технічне завдання.docx | |
15 травня 2020 16:02 |
Проєкт договору.docx | |
15 травня 2020 16:02 |
ТД Чечельник - Білий Камінь.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000066 ● d0db9622378047b3bd652e9acdb552d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-05-15-004768-b 15.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-24 12:51:50
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-25-03 Чечельник-Білий Камінь, 0+000 – км 7+890, протяжністю 7,89 км в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-004768-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-28 11:27:32
Відповідь на звернення
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – здійснюється на підставі робочого проекту на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-25-03 Чечельник-Білий Камінь, 0+000 – км 7+890, протяжністю 7,89 км в межах Вінницької області». Якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1- 37641918-117:2014 та інших діючих нормативних документів.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації та експертного висновку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 114 897 564 ,00 разом з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення – визначено у відповідності до затвердженого Вінницькою обласною державною адміністрацією від 10 січня №01.01-18/23 та погодженого Державним агенством автомобільних доріг України від 11.02.2020 року №863/1/5.1-6-163/08 переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та бюджетною програмою 3131090 у 2020 році».
Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 15 травня 2020 року о 16:02. На момент оголошення процедури закупівлі розміщення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не вимагалось, адже вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» було доповнено згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2020 року №1266, тому у Замовника відсутні порушення щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Відповідно до абзацу 1 статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правову акти не мають зворотної дії в часі.
Таким чином, замовником дотримано вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.05.2020 № 185, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.06.2020 № 205, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РОСДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСДОРСТРОЙ), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 19.06.2020 № 15-Д (далі – Договір), додаткові угоди від 26.06.2020 № 1, від 30.07.2020 № 2, від 25.11.2020 № 3, від 29.12.2020 № 4, від 15.02.2021 № 5, від 11.03.2021 № 6 та від 22.04.2021 № 7 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 28.09.2021 року. 1. ПОРУШЕННЯ №1: Під час моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовник у пункті 3.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій протягом 180 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. ПОРУШЕННЯ №2: Також, в ході моніторингу встановлено, що відповідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону. Відповідно до пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник зазначив, що відповідно до статті 17 Закону, приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Слід зазначити, що згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-05-15-004768-b, оприлюдненим в електронній системі закупівель очікувана вартість становить 114 897 564,00 гривень. Проте в складі тендерної пропозиції ТОВ «РОСДОРСТРОЙ» не надано жодного документу, щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, у відкритих джерелах дана інформація відсутня. Отже, в ході моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «РОСДОРСТРОЙ» документально не підтвердив наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичних осіб, відповідно до пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РОСДОРСТРОЙ» та уклав з ним Договір. 3. ПОРУШЕННЯ №3 Крім того, встановлено, що відповідно до пункту 3.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив для переможця наступну вимогу «Документи переможця подаються в друкованому вигляді, прошиті, пронумеровані, з супровідним листом та переліком наданих документів. Усі сторінки, на яких міститься інформація, скріплюються підписом уповноваженої особи переможця процедури закупівлі та печаткою учасника (за умови використання печатки)» . Таким чином, Замовник встановив у тендерній документації вимогу щодо надання вищезазначених документів у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 та частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСДОРСТРОЙ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено. Аргументовані заперечення по ПОРУШЕННЮ №1. 1. Так, Замовником у пункті 3.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій протягом 180 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Згідно пункту 11 частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами моніторингу, в цій частині встановлено порушення, але ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» вважає, що порушення відсутнє. Закупівля за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-25-03 Чечельник-Білий Камінь, 0+000 – км 7+890, протяжністю 7,89 км в межах Вінницької області» оголошено за типом «Відкриті торги». Термін подання пропозиції тривав з 15 трав. 2020 16:02 – 30 трав. 2020 23:59. Аукціон призначений на 1 червня 2020 12:45. Згідно інформації, зазначеної на веб-порталі Уповноваженого органу аукціон проходив з 1 червня 2020 12:45 – 1 червня 2020 13:06. У відповідності до частини 1 Статті 28 Закону - розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Отже, тендерна пропозиція була відкрита для перегляду та перевірки 01 червня 2020 року. Вказаною нормою передбачено необхідність визначення проміжку часу, протягом якого має забезпечуватися дійсність тендерних пропозицій учасників, і який за визначенням законодавця повинен становити не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але, в той же час, може бути і більшим. Законом № 922-VIII не визначається обов`язку для Замовників здійснювати формулювання положень тендерної документації щодо строку дії тендерних пропозицій виходячи виключно з положень пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, адже його суттю є саме дотримання мінімально визначеного строку в 90 днів. Отже, встановлений у тендерній документації ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. З огляду на вищезазначене, Замовник не порушив термінів передбачених п.11 ч.2 Статті 22 Закону. Для прикладу надаємо аналогічні судові рішенння по даному питанню: - Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 07 вересня 2021 року Справа № 480/6259/21. - Постанова Другого апеляційного адміністративного суду від 26 липня 2021 р. Справа № 480/7981/20. Аргументовані заперечення по ПОРУШЕННЮ №2 2. Згідно Пункту 3.1. Розділу 3 тендерної документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик, який приєднаний до Системи, наступні документи у сканованому вигляді (скановані документи повинні бути належної якості (можуть бути прочитані у роздрукованому вигляді): - інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі, в довільній формі. Згідно Пункту 3.5 Розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено: Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника, у разі, якщо: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. На виконання вимоги зазначеної у пункті 3.1. Розділу 3 тендерної документації учасник закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надав довідку в довільній формі «Інформація про надання інформації щодо відсутності ТОВ «РДС» підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 29.05.2020 року №3969-Т. Довідка знаходиться у файлі «Реєстр 4.1» (сторінка 28). Слід наголосити, що Замовник не вимагав документального підтвердження відсутності підстав для відмови згідно пункту 10 частини 1 Статті 17 Закону, а лише інформацію в довільній формі. Так, тендерна документація повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Вимога по статті 17 міститься у тендерній документації (п.3.1. Розділу 3 ТД) та спосіб підтвердження теж (учасник надає інформацію у довільній формі). Закон не містить вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав для відмови згідно пункту 10 частини 1 Статті 17. Аргументовані заперечення по ПОРУШЕННЮ №3 3. По третьому питанню ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» не погоджується з встановленими порушеннями, адже вимога щодо надання документів переможця у пункті 3.6. Розділу 3 тендерної документації звучить по іншому, аніж зазначено у Висновку Держаудитслужби, а саме: «Документи переможця в даній частині подаються в друкованому вигляді, прошиті, пронумеровані, з супровідним листом та переліком наданих документів. Усі сторінки, на яких міститься інформація, скріплюються підписом уповноваженої особи переможця процедури закупівлі та печаткою учасника (за умови використання печатки).» Пункт 3.6. Розділу 3 тендерної документації має назву «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Учасник-переможець має надати Замовнику договірну ціну з розрахунками. - договірну ціну відповідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ); - пояснювальну записку до договірної ціни; - локальні кошториси Форма №1 (додаток А ДСТУ); - відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ). - аналіз поточних цін на матеріально-технічні ресурси (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів (копій накладних, рахунків, комерційних пропозицій, прайс – листів та інше), підтверджуючих їх вартість з урахуванням транспортної складової, відповідно до вимог МВ 42.1-37641918-757:2017 “Методичні вказівки з проведення аналізу поточних цін на матеріали для дорожніх робіт усіма учасниками інвестиційного процесу”; - калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами; Транспортна схема (згідно Додатку №6) на перевезення основних дорожньо-будівельних матеріалів (бітумна емульсія, асфальтобетонна суміш, щебінь, залізобетонні конструкції; сумiшi бетоннi готовi важкi; гарячекатана арматурна сталь гладкого та перiодичного профiлю; каменi бортовi; металеве бар’єрне та перильне огородження). Розрахунки до документа «Договірна ціна» на витрати, які включені до вартості пропозиції (якщо в пропозиції Учасника є такі): - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; - розрахунок заробітної плати; - техніко-економічні обґрунтування заміни машин (механізмів) (якщо такі є в пропозиції Учасника); - розрахунок вартості експлуатації власних та субпідрядних будівельних машин (механізмів), амортизаційних відрахувань (за бухгалтерськими даними за минулий рік); - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Крім того, мають бути надані підтверджувальні розрахунки на: - фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Розрахунок виконується відповідно до М 218-03450778-683:2011; - фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт), яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період. Розрахунок виконується відповідно до М 218-03450778-683:2011. Замовник не розуміє, шо порушив, адже пункт 8 Статті 12 Закону трактується так - Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Повідомляємо, що Замовник не вимагав від учасників надання Договірної ціни з розрахунками під час подання пропозицій, а лише після визначення переможця закупівлі. Так, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, а також згідно вимог тендерної документації під час подання тендерних пропозицій не вимагалось надання договірної ціни та розрахунку до договірної ціни, натомість подання документів в друкованому вигляді вимагається від учасника-переможця та передбачена для чіткого дотримання норм матеріального права чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. За визначенням пункту 18 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, вимога щодо надання в паперовому вигляді договірної ціни та розрахунків до неї адресована переможцю торгів і стосується ціни предмету закупівлі, визнаної електронною системою закупівель за результатами аукціону найкращою. Водночас, передбачені у пункті “інші документи” тендерної документації вимоги щодо надання переможцем договірної ціни на суму останнього (переможного) раунду і всіх розрахунків, що засвідчують її достовірність в паперовому вигляді, не стосуються інших учасників. Зважаючи на це, надання переможцем торгів в паперовому вигляді зазначеної інформації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі, які виникають після завершення процедури. Варто зазначити, що Законом не передбачене надання в електронному вигляді через електронну систему закупівель після закінчення терміну подання тендерних пропозицій будь – якої інформації, яка стосується предмету закупівлі, у тому числі розрахунків, які обґрунтовують ціну, запропоновану учасником закупівлі під час процедури. Згідно з пунктом 6.2.4 ДСТУ БД. 1.1 -1:2013 ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об`єкт виконання робіт та погоджується із замовником. При погодженні договірної ціни замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси. Після погодження договірної ціни укладається договір підряду на виконання робіт. Таким чином, договірна ціна підтверджує запропоновану учасником процедури закупівлі ціну та є невід`ємною частиною договору, який укладається з переможцем закупівлі. Статтею 30 Закону, яка регулює порядок проведення електронного аукціону, не передбачено надання учасником одночасно з пониженням ціни предмета закупівлі в електронній формі розрахунків та інших документів, які підтверджують її складові, необхідні для перевірки замовником під час укладання договору про закупівлю. Оскільки договір про закупівлю укладається в письмовій формі, то, відповідно, і договірна ціна та розрахунки, які її обґрунтовують, як невід`ємна частина договору, також повинні надаватись переможцем закупівлі в паперовій формі. Відтак, умова замовника щодо надання переможцем торгів договірної ціни та розрахунків, які її підтверджують у письмовій формі, не суперечить статті 22 Закону та не порушує приписи частини 8 статті 12 Закону. Для прикладу: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проводив моніторинг закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 55+453 – км 68+383, протяжністю 12,93 км в межах Вінницької області». (Моніторинг UA-M-2021-05-25-000007) Під час проведення моніторингу, посадова особа органу державного фінансового контролю, через електронну систему закупівель звернулась з запитом щодо надання пояснень щодо аналогічної ситуації (про документи переможця в паперовому вигляді). Замовником надано вичерпну відповідь. За результатами моніторингу порушень не виявлено. Також, для прикладу надаємо аналогічне судового рішення по даному питанню: - Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 05.05.2021 у справі №560/7225/20. (аналогічна ситуація). З огляду на викладене, ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» не може погодитись із позицією Держаудитслужби щодо встановлених порушень та визначення такого способу усунення виявлених порушень як вжиття заходів щодо розірвання договору із переможцем процедури закупівлі, адже виявивши та встановивши певні недоліки тендерної документації, визначаючи способи їх усунення повинно дотримуватись вимог законодавства щодо засад здійснення державного фінансового контролю в Україні та принципу пропорційності. Статтею 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Згідно підпунктом 3 пункту 3 Положення №43 основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим в разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Слід зазначити, ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено обов`язку органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. В свою чергу, пункт 8 частини 2 статті 2 КАС України закріплює, що у справах щодо оскарження рішень, дій суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія). Проводячи моніторинг процедури закупівлі та формуючи оскаржуваний висновок Держаудитслужба мала б дотримуватись балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямований моніторинг процедури закупівлі та прийнятий за його результатами висновок. Просимо розглянути та врахувати надані Замовником аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу.
2021-10-20 09:50:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 26.10.2021 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» подано до Вінницького окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу № UA-M-2021-09-22-000066. |
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 120/14075/21-а |
Дата відкриття провадження: | 26 жовтня 2021 |
Документи:
02 листопада 2021 08:37
|
Електронний підпис |
02 листопада 2021 08:37
|
Інформація про дату та номер відкриття провадження.pdf |
26 жовтня 2021 16:42
|
Позовна заява.pdf |
02 листопада 2021 08:37
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2021 08:21
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2021 16:43
|
Електронний підпис |
02 листопада 2021 08:37
|
Інформація про дату та номер відкриття провадження.pdf |
26 жовтня 2021 16:42
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
109 152 000,00
UAH з ПДВ
|
108 577 512,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
114 000 120,00
UAH з ПДВ
|
109 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
108 577 512,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:24
|
Додаткова угода №9 від 03.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:20
|
Додаткова угода №8 від 29 жовтня 2021 року (Договір 5-Д).PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 12:01
|
Додаткова угода №7 від 22 квітня 2021 року (5-Д).PDF | зміни до договору |
22 квітня 2021 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 15:44
|
Додаткова угода №6 від 11 березня 2021 року.PDF | зміни до договору |
11 березня 2021 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 10:37
|
Додаткова угода №5 від 15 лютого 2021 року Договір 5-Д.PDF | зміни до договору |
15 лютого 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:34
|
Додаткова угода №4 до договору 5-Д від 29 грудня 2020 року.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:31
|
Додаткова угода № 3 від 25 листопада 2020 року (дог. 5-Д).pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 10:54
|
Додаткова угода №2 від 30 липня 2020 року (договір 5-Д).pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 10:02
|
Додаткова угода № 1 від 24 червня 2020 року (5-Д).PDF | зміни до договору |
24 червня 2020 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 16:09
|
Договір №5-Д від 19 червня 2020 року.PDF | укладений |
19 червня 2020 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Розділу 17 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1 Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток №2 Графік виконання робіт до договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |