Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Текстильні вироби різні (загальний фонд)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-05-15-004253-b 2024abad650043058bae31a0e4479767
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія В'юник

+380487333633 post02ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 26614030
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, буд. 8, корпус 5
Контактна особа: Юлія В'юник
+380487333633
post02ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:42
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:42
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000025 ● 4259153a32c043d79dd7b9ae4ebf79d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.05.2020 Одеса № 140

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.05.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.05.2020 № 140
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-05-15-004253-b 15.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунуто та внесені зміни до тендерної документації

2020-05-26 10:28:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-05-26 14:45:39

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Текстильні вироби різні (загальний фонд)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 червня 2020 12:16
Закінчення: 05 червня 2020 12:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

900 шт
Фурнітура (парадно-вихідної форми)
ДК 021:2015: 39560000-5 — Текстильні вироби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона 8, корп.5
Дата доставки: 28 червня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Тишко Андрій Володимирович ФОП 200 000,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВІЛЕНА ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМОДЯН 199 900,00
UAH з ПДВ
197 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 10:56
scan235.jpg
03 червня 2020 10:56
scan234.jpg
03 червня 2020 10:56
scan233.jpg
03 червня 2020 10:56
scan232.jpg
03 червня 2020 10:55
scan231.jpg
03 червня 2020 10:55
scan230.jpg
03 червня 2020 10:55
scan229.jpg
03 червня 2020 10:55
scan228.jpg
03 червня 2020 10:55
scan227.jpg
03 червня 2020 10:55
200257.JPG
03 червня 2020 10:51
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2020 09:01
св-во НДС.jpg
04 червня 2020 09:01
информация участника.jpg
04 червня 2020 09:01
проект договора вмс1.jpg
04 червня 2020 09:01
плат налогов.jpg
04 червня 2020 09:01
св-во НДС.jpg
04 червня 2020 09:01
CЕС Ткани 142-146г.м2.PDF
04 червня 2020 09:01
CЕС Ткани 142-146г.м2.PDF
04 червня 2020 09:01
ДОВІДКА ст17 ВІЛЕНА.jpg
04 червня 2020 09:01
Виконання договорів.jpg
04 червня 2020 09:01
прот дир.jpg
04 червня 2020 09:01
ІНФ ДОВІДКА ВІЛЕНА _.jpg
04 червня 2020 09:01
плат налогов.jpg
04 червня 2020 09:01
наличие персонала.jpg
04 червня 2020 09:01
проект договора вмс1.jpg
04 червня 2020 09:01
статут.pdf
04 червня 2020 09:01
Виконання договорів 3.jpg
04 червня 2020 09:01
прот дир.jpg
04 червня 2020 09:01
проект договора вмс3.jpg
04 червня 2020 09:01
ДОВІДКА ст17 ВІЛЕНА.jpg
04 червня 2020 09:01
проект договора вмс3.jpg
04 червня 2020 09:01
ІНФ ДОВІДКА ВІЛЕНА _.jpg
04 червня 2020 09:01
проект договора вмс 2.jpg
04 червня 2020 09:01
МТБ.jpg
04 червня 2020 09:01
протокол директор.jpg
04 червня 2020 09:01
информация участника.jpg
04 червня 2020 09:01
проект договора вмс 2.jpg
04 червня 2020 09:01
МТБ.jpg
04 червня 2020 09:01
Виконання договорів 2.jpg
04 червня 2020 09:01
Виконання договорів.jpg
04 червня 2020 09:01
Виконання договорів 3.jpg
04 червня 2020 09:01
протокол директор.jpg
04 червня 2020 09:01
плат налогов.jpg
04 червня 2020 09:01
Гарантия ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 червня 2020 09:01
ліст згода ВІЛЕНА.jpg
04 червня 2020 09:01
наличие персонала.jpg
04 червня 2020 09:01
Гарантия ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 червня 2020 09:01
Виконання договорів 2.jpg
04 червня 2020 09:01
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Тишко Андрій Володимирович ФОП

ВІЛЕНА ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМОДЯН

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Тишко Андрій Володимирович ФОП
#3197919950
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:15
Вид.накл. 72.дог.14.pdf укладений
02 грудня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 10:31
протокол 54.pdf зміни до договору
06 липня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 10:23
протокол 53.pdf зміни до договору
06 липня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 12:01
договір 14.pdf укладений
25 червня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. При оголошені закупівлі за процедурою відкриті торги ДК:021-2015 18440000-5 «Текстильні вироби різні» фурнітура (парадно-вихідної форми), UA-2020-05-15-004253-b, а саме у пункті 7 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», помилково було встановлено період оплати 7 днів та тип днів-робочі. Відповідно до вимог тендерної документації та укладеного договору №15 від 25.06.2020 на закупівлю ДК:021-2015 18440000-5 «Текстильні вироби різні» фурнітура (парадно-вихідної форми), UA-2020-05-15-004253-b, «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» враховувати в наступній редакції: Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Поставка товару Післяоплата 30 Календарні 100 2. В пункті 18 Звіту про результати проведення процедури закупівлі «Місце знаходження учасника з яким укладено договір про закупівлю», вказана попередня адреса реєстрації учасника, 65000, Україна, Одеська обл., Одеса, пров. Онілової 17, кв.1. На даний момент ФОП Тишко Андрій Володимирович відповідно до Витягу з реєстру платників єдиного податку, а саме «Місце провадження господарської діяльності» зареєстрований за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 34, приміщення, 62. Відповідно до договору №14 від 25.06.2020 в пункті «XIII Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» вказана адреса, яка відповідає Витягу з реєстру платників єдиного податку. Тому пункт 18 Звіту про результати проведення процедури закупівлі «Місце знаходження учасника з яким укладено договір про закупівлю» враховувати в наступній редакції: 18.Місце знаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 65011, м. Одеса, Приморський район, вул. Приморська 34, кв.62.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. При оголошені закупівлі за процедурою відкриті торги ДК:021-2015 18440000-5 «Текстильні вироби різні» фурнітура (парадно-вихідної форми), UA-2020-05-15-004253-b, а саме у пункті 7 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», помилково було встановлено період оплати 7 днів та тип днів-робочі. Відповідно до вимог тендерної документації та укладеного договору №14 від 25.06.2020 на закупівлю ДК:021-2015 18440000-5 «Текстильні вироби різні» фурнітура (парадно-вихідної форми), UA-2020-05-15-004253-b, «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» враховувати в наступній редакції: Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Поставка товару Післяоплата 30 Календарні 100 2. В пункті 18 Звіту про результати проведення процедури закупівлі «Місце знаходження учасника з яким укладено договір про закупівлю», вказана попередня адреса реєстрації учасника, 65000, Україна, Одеська обл., Одеса, пров. Онілової 17, кв.1. На даний момент ФОП Тишко Андрій Володимирович відповідно до Витягу з реєстру платників єдиного податку, а саме «Місце провадження господарської діяльності» зареєстрований за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 34, приміщення, 62. Відповідно до договору №14 від 25.06.2020 в пункті «XIII Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» вказана адреса, яка відповідає Витягу з реєстру платників єдиного податку. Тому пункт 18 Звіту про результати проведення процедури закупівлі «Місце знаходження учасника з яким укладено договір про закупівлю» враховувати в наступній редакції: 18.Місце знаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 65011, м. Одеса, Приморський район, вул. Приморська 34, кв.62.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 196 000,00
UAH