Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
93 927,00 UAH
UA-2020-05-15-003907-b 341bf48c547a499ea48a530b65d4b2a5
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рожко Світлана Василівна

+380552466100 srozhko77@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Рожко Світлана Василівна
+380552466100
srozhko77@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 15:00
Очікувана вартість: 93 927,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Картриджі зі стрічкою до матрічних принтерів
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 76 727,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 767,27 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

233 шт.
Картриджи зі стрічкою до матричних принтерів
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 73037, Україна, Херсонська область, місто Херсон, , вулиця Робоча 115
Дата доставки: 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після отримання товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій