Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) «30230000-0 - Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
499 000,00 UAH
UA-2020-05-15-003019-b 5749827929e54bfaaacbff041d682916
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 15:26
Очікувана вартість: 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець, на підставі видаткової накладної, складеної Постачальником, проводить оплату поставленого Товару у розмірі 100 % протягом 10 (десяти) банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 17 травня 2020 13:45
Дата відповіді: 19 травня 2020 18:31
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Всі технічні, якісні, кількісні та інші вимоги по даній закупівлі викладені в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі: ДК 021:2015 (CPV) «30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Комп'ютерне обладнання).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-003019-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 22 травня 2020 12:08
встановлення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Предметом закупівлі виступає ДК 021:2015 (CPV) «30230000-0 - Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання) у кількості 78 шт.. Технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме вимоги до Міні персонального комп’ютера + Windows 10 Pro зазначені в Додатку 2 до документації, сформовані для обладнання єдиного виробника, а саме: DELL. На це вказують сукупність технічних характеристик, в тому числі значна конкретизація (звуження) таких технічних характеристик: Чіпсет – H370. Така сукупність всіх технічних характеристик визначених Вами (надалі Замовник) до предмету закупівлі наявна лише в даного виробника, а саме: DELL OptiPlex 3070 MFF. Повні технічні специфікації цього пристрою можна побачити на офіційному сайті виробника тут:
https://www.dell.com/rs/business/p/optiplex-3070-desktop/pd
https://cdn.cnetcontent.com/syndication/mediaserverredirect/dc4ca058d9bdf912d6bf9eeeee286de6/original.pdf
Чіпсет (англ. Chipset) - набір мікросхем, призначених для спільної роботи з метою виконання набору заданих функцій. Так, в комп'ютерах чіпсет, що розміщується на материнській платі, виконує функцію сполучного компонента (моста), що забезпечує взаємодію центрального процесора (ЦП) c різними типами пам'яті, пристроями введення-виведення, контролерами і адаптерами ПУ, як безпосередньо через себе (і маючи деякі з них в своєму складі), так і через інші контролери і адаптери, за допомогою багаторівневої системи шин. Так, обраний Замовником тип чіпсету відноситься до нової серії 300. Дана серія включає в себе кілька типів чіпсетів, а саме : H310, B360, B365, H370, Q370, Z370, Z390.
Тобто як чітко резюмується, що параметр – чіпсет має свої аналоги/еквіваленти з покращеними технічними характеристиками навіть у розряді однієї серії.
Проте Замовником встановлено точний вид чіпсету без можливості запропонувати кращий або аналогічний тип.
Відсутність можливості пропозиції аналогу/еквіваленту обмежує кількість обладнання, яке може бути запропоновано до постачання та зменшує рівень конкуренції. Обмежує право нашого підприємства взяти участь в закупівлі та запропонувати до постачання обладнання інших виробників з кращими технічними характеристиками.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище обмежувальної технічної вимоги, не лише порушують вимоги ч.4 ст. 5 та п.2 ч. 2 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, про недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А й повністю нівелюють основну мету публічних закупівель, що полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме:
У вимогах до: Міні персонального комп’ютера + Windows 10 Pro характеристику Чіпсет визначити наступним чином:
Чіпсет – не нижче 300 серії;
або
Чіпсет - не гіршій ніж Н370 або В360, або Q370
або
вилучити дану характеристику.
У випадку Вашого небажання бачити явні порушення законодавства, ми будемо змушені звернутись за захистом свої прав до Антимонопольного комітету України та привернути увагу до даної закупівлі контролюючих органів та ЗМІ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2020 17:37
Відповідно до рішення тендерного комітету:
1. Замовником прийнято до уваги дане звернення та будуть внесені зміни до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 (CPV) «30230000-0 - Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лан Системс" 497 367,60
UAH з ПДВ
440 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 466 200,00
UAH з ПДВ
461 182,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС" 497 367,60
UAH з ПДВ
497 367,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 15:38
Електронний підпис
03 червня 2020 15:33
Електронний підпис
03 червня 2020 15:27
Технічна частина.pdf
03 червня 2020 15:27
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 15:27
Реєстр.pdf
03 червня 2020 15:27
Довідка ст17.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 15:33
Електронний підпис
24 червня 2020 15:31
Миколайчук_22.06.2020.7z
24 червня 2020 15:31
довідка з податкової.pdf
23 червня 2020 13:04
Електронний підпис
23 червня 2020 13:02
пакет переможця.pdf
16 червня 2020 12:48
Електронний підпис
16 червня 2020 12:47
Виправлення.7z
03 червня 2020 17:44
Електронний підпис
03 червня 2020 17:41
Установчі документи.pdf
03 червня 2020 17:41
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:41
Реєстр.pdf
03 червня 2020 17:41
Копія паспорту .pdf
03 червня 2020 17:41
Гарантійні листи.pdf
03 червня 2020 17:41
ВПВ зг. ст. 17.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 13:59
Технічна частина.pdf
03 червня 2020 13:59
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 13:59
Реєстр.pdf
03 червня 2020 13:59
Довідка ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лан Системс"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Лан Системс"
#35001516
Відхилено 440 004,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 18:19
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 461 182,80
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 16:48

Документи

10 червня 2020 18:19
Електронний підпис
10 червня 2020 18:18
ПРОТОКОЛ №302.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відсутня довідка в довільній формі про наявність транспортного засобу для здійснення поставки та гарантійного сервісного обслуговування техніки. (вимоги Додатку 6 до тендерної документації – вимагається довідка в довільній формі про наявність транспортного засобу для здійснення поставки та гарантійного сервісного обслуговування техніки). 2. Надані завірені чорно-білі копії з документів декларацій про відповідність: Технічному регламенту низьковольтового електричного обладнання та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності Товару, чинної на момент подачі тендерної пропозиції (за наявності – копії сертифікатів відповідності товарів). (вимоги Додатку №6 до тендерної документації – скан-копії з оригіналу документів декларацій про відповідність: Технічному регламенту низьковольтового електричного обладнання та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності Товару, чинної на момент подачі тендерної пропозиції (за наявності – копії сертифікатів відповідності товарів). 3. Надані завірені чорно-білі копії документів у форматі PDF , а саме протокол засновників та наказ на призначення, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору підряду. (вимоги п. 1 розділу ІІІ до тендерної документації – Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Системи) до кінцевого строку подання тендерної пропозиції у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF(скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
461 182,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:21
IMG_0001 (8).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 16:36
Договір № 57.pdf укладений
09 липня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 461 182,80
UAH (в тому числі ПДВ 76 863,80 UAH)