Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the transportation of solid household wastes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Чернівціспецкомунтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31887442 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, вул. Жасминна,4 |
Контактна особа: |
Гайдичук Олена Леонідівна 380372543977 speckomuntrans.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal communal enterprise "Chernivtsispeckomuntrans" |
National ID: | 31887442 |
Contact point: |
Gaidychuk Olena Leonidivna 380372543977 speckomuntrans.cv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 7 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 15 травня 2020 16:21 |
Enquiries until: | 05 червня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 11 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 червня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 920 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 39 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 16:24 |
Проект договору.docx | |
15 травня 2020 16:24 |
Dokumentacia_Tender_Torg_PoslPerev_Eng202005.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000021 ● 1631bd07fbf7452099090ce241e80034
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 14:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 №534
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 01 вересня 2021 року № 534
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2020-05-15-002958-c від 15.05.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-02 09:10:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з перевезення твердих побутових відходів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-002958-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
Чи виконано у повному обсязі договір від 29.07.2020 №8/07, укладений із ТОВ «УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-07 16:40:52
Пояснення
1. Чи виконано у повному обсязі договір від 29.07.2020 №8/07, укладений із ТОВ «УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА»?
1. Відповідно до даних бухгалтерського обліку договір від 29.07.2020р. №8/07 з ТОВ «Укрвторесурси-Буковина» про надання послуг виконаний на суму 7886263грн.99коп.
Остання оплата по договору була здійснена 18.01.2021р. про що свідчить картка обліку по рахунку 6851 (копія надається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-08 16:11:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з перевезення твердих побутових відходів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-002958-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питаннь:
1. З яких причин Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА» (далі – ТОВ «УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА»), а допущено його до аукціону, при наявності в його пропозиції наступних невідповідностей:
1.1) Учасник у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначив наявність семи вантажних сміттєвозів, з яких дві одиниці (MAN 18.224, MERSEDES-BENZ AXOR 2543LS) двохосні, із колісною формулою 4х2, з об’ємом приймального бункера не менше 14 куб.м., три одиниці (MAN TGA 18.480 – 2шт., IVECO EUROTECH 440E35) трьохосні із колісною формулою 6х2 з об’ємом приймального бункера не менше 19 куб.м., дві одиниці (SCANIA R114L, VOLVO 12) трьохосні із колісною формулою 6х2 з об’ємом приймального бункера менше 19 куб.м., в той час як пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалась наявність в учасника 7 (семи) вантажних сміттєвозів, з яких не менше 2 (двох) одиниць двохосної із колісною формулою 4х2 з об’ємом бункера для завантаження ТПВ не менше 14 куб.м. та інші трьохосні із колісною формулою 6х2 з об’ємом бункера для завантаження ТПВ не менше 19 куб.м;
1.2) Згідно наданого у пропозиції договору оренди транспортного засобу від 11.01.2019 №11012019/4689-ОР учасник зазначає про наявність вантажного спеціалізованого сміттєвоза MERSEDES-BENZ AXOR 2543LS орендованого у ФОП Ломовацького В.І., проте, згідно із наданим свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу СХІ 746764, його власником є Ломовацький А.І.;
1.3) ТОВ «УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА» (після визначення його переможцем торгів) не надав довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону (підпункт 5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації).
2. Чому Вами не оприлюднено додаток «графік-дислокацї», про який йде мова у пункті 2.5 договору від 29.07.2020 №8/07?
3. З яких причин Вами не оприлюднено звіт про виконання договору, в той час як термін дії договору (згідно з пунктом 10.2 цього договору) закінчився 31.12.2020, а остання оплата по договору (відповідно до наданого 07.09.2021 Вами пояснення) була здійснена 18.01.2021?
4. Чи укладались будь-які додаткові угоди до договору від 29.07.2020 №8/07, зокрема, стосовно зменшення суми договору чи продовження терміну його дії?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-13 17:54:00
Пояснення
Надаємо пояснення, щодо закупівлі за предметом «Послуги з перевезення твердих побутових відходів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-002958-с) із наступного питання:
1. Щодо кількості сміттєвозів та вантажопідйомності?
1. В Довідці наданій учасником зазначено, що є 5 сміттєвозів вантажопідйомністю більше 19м.куб. (два автомобіля по 24 м.куб.,по одному 19,3; 19,3; 21,0) Тобто всього п’ять, тому вважаємо, що ніякої не відповідності не було. Щодо питання належності автомобіля у зв’язку із звільненням 2-х членів тендерного комітету на час прийняття рішення заразне працюють, ще один знаходиться у відпустці тому, просимо надати додатковий час для надання пояснень.
2. Чому не оприлюднений графік-дислокація?
2.В Проекті договору до ТД не було такого графіку. Графік-дислокація не оприлюднювалася, тому що не було до Договору такого Додатку. Графік-дислокація (маршрути) є частиною санітарної схеми міста розробленої товариством з обмеженою відповідальністю «Атон Інжиніринг» (м. Київ), яка затверджена рішенням виконавчого комітету від 28.02.2017р. №84/5 «Про затвердження схеми санітарного очищення м.Чернівців».
3. Щодо оприлюднення звіту, то особа, яка відповідала за оприлюднення, а саме секретар тендерного комітету Новак Ю. звільнилася.
4. Чи укладались будь-які додаткові угоди до договору?
4. Так. Укладались. Додаткова угода №1 про продовження терміну дії договору до 28.02.2021р. та Додаткова угода №2 про вартість договору на 2021р. (копії додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із плинністю кадрів, зміною у законодавстві про закупівлі та через те, що 4-ро членів тендерного комітету не проходила навчання та мають низьку знання про закупівлі сталося багато порушень при підготовці тендерної документації та при прийнятті рішення. На даний час секретар тендерного звільнилася, а тому пояснити чому не був оприлюднені додатки до договору та звіт про виконання договору звіт про не має можливості. Вважаємо за необхідне зазначити, що жодних звернень за роз’ясненнями в частині двозначного тлумачення та/або правильності застосування вказаного пункту тендерної документації від учасників та інших осіб не надходило. Щодо проекту договору про закупівлю Сторони є вільними в укладенні договору та визначенні умов договору з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. При укладанні договору сторони мають право змінювати його умови з дотриманням чинного законодавства, зокрема, з урахуванням вимог ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Договір про закупівлю було укладено з учасником в строки, передбачені ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а всі умови укладеного договору та використані в його тексті поняття відповідають чинному законодавству. Оскільки замовник був позбавлений можливості своєчасно усунути недоліки закупівлі на етапі реєстрації пропозицій, то їх усунення після розкриття пропозицій, кваліфікації та укладання договору законодавством не передбачено та технічно неможливе. Закупівля проведена прозоро та з максимальною економією коштів. Жодних скарг та/або зауважень з боку учасників закупівлі та інших осіб не було. Замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. Результати даного моніторингу замовник вважає законними та обґрунтованими, вони прийняті до уваги, з уповноваженими особами проведена відповідна робота. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавств, здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту першого частини другої статті 4, пункту одинадцятого частини першої статті 10, частини п’ятої статті 17, пункту восьмого частини другої статі 21, пунктів восьмого і вісімнадцятого частини другої статті 22, частини шістнадцятої статті 29, абзацу другого пункту першого та абзацу третього пункту третього частини першої статті 31, пункту другого частини п’ятої та частини сьомої статті 41 Закону. На виконання вимоги виданий наказ про дотримання законодавства про публічні закупвлі, яким визначені відповідальні особита заходи щодо попередження порушень.
2021-09-28 16:47:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону; за результатами моніторингу установлено порушення вимог пункту другого частини п’ятої статті 41 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Чернівціспецкомунтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31887442 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, вул. Жасминна,4 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ "Київспецтранс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 15:30
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Київспецтранс" |
7 909 000,00
UAH з ПДВ
|
7 909 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА" |
7 909 000,00
UAH з ПДВ
|
7 909 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Київспецтранс" #02772037 |
Рішення скасоване |
7 909 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 16:50
|
ПрАТ "Київспецтранс" #02772037 |
Відхилено |
7 909 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 17:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА" #39280223 |
Переможець |
7 909 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 16:41
|
Договір МКП тендер 2020.PDF | укладений |
30 липня 2020 16:40
|