Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний)
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2020-05-15-001574-a c96339ea4fc4413e9d0c631a21094fee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Андрій Павлович

050 3843728 ANDRIY.KUZMENKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Код ЄДРПОУ: 40996564
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22
Контактна особа: Кузьменко Андрій Павлович
050 3843728
ANDRIY.KUZMENKO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Код ЄДРПОУ: 37508596

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 12:09
Очікувана вартість: 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


8 300 пачок (відповідно до Додатку 2 тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8300 пач.
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська область, Київ, вул. Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 18 травня 2020 10:42
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:40
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до вимог закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2030 року» пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих «зелених» закупівель екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Звертаємо Вашу увагу, що в переліку товарів в даній закупівлі присутні товари «зелених» закупівель, а саме екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини.
Технічні характеристики Товару (паперу) мають суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів та офісну техніку. Правом наданим Замовнику п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону є зазначення саме тих характеристик, яким повинен відповідати Товар, в якому є потреба у Замовника. Також зазначимо, що в Тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, що надає достатньо можливості Учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника Товару, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим в Тендерній документації. Отже, відповідно до умов Тендерної документації Учасниками може бути запропонований папір різних виробників, за умови відповідності вимогам Тендерної документації, тому всі Учасники тендеру в рівних умовах.
З огляду на викладене, вимога саме в таких технічних характеристиках паперу залишає без змін, тому що це може призвести до погіршення технічних характеристик Товару, що є недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та працездатність офісної техніки.
технічні характеристики
Дата подання: 18 травня 2020 15:15
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:50
Просимо пояснити, як розуміти вимоги (Додаток №2 до Тендерної документації ), що «Замовник приймає до розгляду на відповідність встановленим вимогам базові значення параметрів товару, без врахування допусків, допустимих відхилень тощо.» Якщо не враховувати допуски до технічних параметрів офісного паперу, які передбачені відповідними стандартами (формат – ISO 216, щільність – ISO 536, товщина - ISO 534, білизна – ISO 11475, яскравість – ISO 2470, непрозорість – 2471), то неможливо забезпечити контроль якості офісного паперу. Що таке фактичні технічні характеристики товару? Чим ці характеристики відрізняються від характеристик, які вказані виробниками в своїх сертифікатах та базових значень параметрів товару на які вказує замовник? Не зрозуміло, які характеристики потрібно Замовнику: базові, фактичні чи якісь інші? Дайте значення даним поняттям , щоб ми могли підготовити документи згідно Ваших вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Підчас підготовки до закупівлі, було проведено аналіз ринку, досліджено предмет закупівлі та встановлено, що підчас виробництва паперу допускаються відхилення (допуски) показників у відповідності до технології виготовлення та вимог заводських нормативів, але ці відхилення мають відповідати міжнародним стандартам.
Якість продукції та відповідність товару міжнародним стандартам та екологічним нормам, виробники підтверджують сертифікатами якості, де відображають: стандарти (в яких зазначені нормативи та методи випробувань), одиниці виміру, технічні параметри та їх значення, яким відповідає продукція. Значення містять базові (основні) данні та відхилення (допуски) до них.
Задля уникнення маніпуляцій, з боку не доброчесних постачальників, та створення рівних умов серед учасників, відкритості та прозорість прийняття рішень Замовник приймає до розгляду на відповідність встановленим вимогам базові значення параметрів товару, без врахування допусків, допустимих відхилень тощо. Також зазначимо, що в Додатку № 2 до Тендерної документації Замовника, відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, а в більшості технічних параметрів вказані мінімальні або максимально допустимі значення, що надає достатньо можливості Учасникам запропонувати товар, що буде відповідати технічним характеристикам, встановленим в Тендерній документації. Учасник має надати довідку за формою визначеною у Додатку № 2 до тендерної документації, з зазначенням інформації про технічні характеристики товару, які властиві запропонованому товару, тобто які товар має за фактом (фактичні технічні характеристики товару) та підтвердити ці відомості листом від виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Наприклад:
Замовником зазначено, що товщина аркушу пропонованого товару має становити не менше 104 мкм. Відповідно Учасник має вказати дані пропонованого товару, наприклад 104 мкм, або 105 мкм, або інші фактичні данні відповідно до сертифікату якості виданого виробником. Якщо Учасником буде зазначено, що товщина аркуша становить НЕ МЕНШЕ 104 мкм, така інформація буде сприйматися Замовником такою, що не відображає фактичну інформацію про товар та не дає можливості встановити відповідність товару вимогам Тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
про інструкцію
Дата подання: 18 травня 2020 16:51
Дата відповіді: 20 травня 2020 12:16
Доброго дня, у пункті 5.8 в проеті договору вказано, що прийняття Покупцем товарів за кількістю та якістю відбувається на підставі зокрема "5.8.5 інструкції про застосування Товарів (або інший аналогічний документ. Вказується у договорі при його складанні виробником Товарів)." Виробником не передбачена інструкція для використання форматного паперу. Прошу пояснити, які саме аналогічні документи вимагаються і чи допускається лист-пояснення, складене учасником, щодо ненадання такої інструкції. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Вказаний у Вашому запитанні Проект договору є типовий для всіх закупівель ЦЗО і мистить вимоги до всіх предметів закупівель, що здійснює ЦЗО відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 № 846-р «Про визначення Державної установи «Професійні закупівлі» централізованою закупівельною організацією».
Зазначаємо, що вищезазначені вимоги п. 5.8.5 Проекту договору стосуються тільки тих товарів, що обов'язково повинні мати інструкцію про застосування товару відповідно до діючого законодавства.
Тобто саме у цьому випадку надання Учасником листа-пояснення, складеного учасником, щодо ненадання такої інструкції буде достатнім.
Дякуємо за запитання.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 травня 2020 12:16
Дата відповіді: 22 травня 2020 16:28
Замовний вимагає (додаток №2 до Тендерної документації) від Учасника надати «Копію листа від виробника або офіційного представника виробника в Україні з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником». Чи потрібно це робити, якщо відповідна інформація є загальнодоступною на офіційному сайті виробника (у вигляді сертифікатів чи інших документів)? Чи може Учасник (офіційний дилер та дистриб’ютор) посилатись на інформацію, яка міститься на офіційному сайті виробника? Згідно ст. 10 ч. 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, в тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації. У відповідності до ст.17 ч.5 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, щоб не порушувати законні права офіційних дилерів та дистриб’юторів офісного паперу в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес. Відповідно до чч. 1 – 2 ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною інформацією є:
1) інформація, що перебуває у володінні суб’єктів владних повноважень;
2) інформація про використання бюджетних коштів юридичними особами, що фінансуються з бюджету;
3) інформація про виконання особами делегованих повноважень суб’єктів владних повноважень;
4) інформація про умови постачання товарів, послуг і цін на них (щодо суб’єктів господарювання, які домінують на ринку, наділені спеціальними або виключними правами, є природними монополіями);
5) інформація про стан навколишнього середовища, якість харчових продуктів і предметів побуту, про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, які загрожують здоров’ю та безпеці громадян;
6) інша інформація, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідна інформація).
Отже, не вся інформація, що є загальнодоступною та розміщена не веб-ресурсах є публічною.
Додатково нагадуємо про вимоги п. 3.1. тендерної документації – «Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції.» та п. 1.9. тендерної документації – «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Дякуємо за запитання.
Довідки по ст.17
Дата подання: 21 травня 2020 16:01
Дата відповіді: 21 травня 2020 16:59
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Просимо пояснити, для подання тендерної пропозиції вимагаються довідки в довільній формі або оригінали довідок?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Відповідно до вимог розділу ІІ Додатку 3 тендерної документації зазначаємо, що (далі по пунктах):
п. 5 ч. 1 Ст. 17: "Підтверджується учасником шляхом подачі тендерної пропозиції через мовчазну згоду";
п. 6 ч. 1 Ст. 17: "Підтверджується учасником шляхом подачі тендерної пропозиції через мовчазну згоду";
п. 12 ч. 1 Ст. 17: "Підтверджується учасником шляхом подачі тендерної пропозиції через мовчазну згоду";
п. 13 ч. 1 Ст. 17: "Замовник-ЦЗО самостійно перевіряє публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних на веб-ресурсі http://sfs.gov.ua/businesspartner. У разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, такий учасник у складі тендерної пропозиції може надати документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості, виданий відповідним уповноваженим органом."
ч. 2 ст. 17: "Підтверджується учасником шляхом подачі тендерної пропозиції через мовчазну згоду.
Замовник-ЦЗО перевіряє таку інформацію шляхом звернення до Замовника-ініціатора.
Учасник, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій ст. 17 Закону надає:
- копію гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує Замовнику-ініціатору сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, з зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків
та/або
- документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника-ініціатора."
Тобто: підтвердження пп. 5, 6 та 12 ч. 1 та ч. 2 Ст. 17 Закону засвідчується фактом подання тендерної пропозиції; п. 13 перевіряється Замовником самостійно - учасник надає інформацію виключно якщо у нього в наявності борг і дії щодо його погашення відповідно до законодавства.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-001574-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Парус Плюс", Код ЄДРПОУ:33058948
Дата подання: 21 травня 2020 14:41
Вимога на зміну технічних характеристик
Доброго дня,
Маємо набір прийняти участь в закупівлі. Просимо Замовника внести зміни в необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
- Товщина аркушу - не менше 100 мкл
- Шорсткість/гладкість – не більше 300 мл/хв.
І встановити ці вимоги, як для паперу виробленого із вторинної сировини , так і для паперу виробленого з первинної целюлозі (обидва виду паперу будуть використовуватись на одній офісній техніці і повністю підходять у відповідності до вимог інструкції по експлуатації цієї техніці).
Такі зміни дозволяють прийняти участь в тендері більшій кількості учасників (а не тільки ТОВ «Український папір» з папером Berga Focus та Xerox Recycled Pure), а Замовнику отримати більш вигідну цінову пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 18:20
Технічні характеристики Товару (паперу) мають суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів та офісну техніку.
Правом наданим Замовнику п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону є зазначення саме тих характеристик, яким повинен відповідати Товар, в якому є потреба у Замовника. Також зазначимо, що в Тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, що надає достатньо можливості Учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника Товару, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим в Тендерній документації.
Згідно інформації отриманою під час підготовки до проведення закупівлі, є багато виробників що виготовляють папір за параметрами, що зазначені в Тендерної документації Замовника, а саме:
- Stora Enso
- International Paper
- Mondi
- Antalis International
- Xerox
- Steinbeis
- Hainsberg Papier
- та інші.
Отже, відповідно до умов Тендерної документації Учасниками може бути запропонований папір різних виробників, за умови відповідності вимогам Тендерної документації, тому всі Учасники тендеру в рівних умовах.
З огляду на викладене, вимога про зміну технічних характеристик паперу відхиляється, тому що це може призвести до погіршення технічних характеристик Товару, що є недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та працездатність офісної техніки.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001574-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Парус Плюс", Код ЄДРПОУ:33058948
Дата подання: 05 червня 2020 13:21
не відповідність документи
Просимо Замовника звернути увагу, що листи від виробників з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, які надало ТОВ «Український папір», містять елементи підробки і виготовлені на копіювальному апараті (ксероксі), шляхом використання графічних елементів та тексту з інших документів.
Так звані листи від виробників, компаній Stora Enso та Xerox, підписані /датовані однаковою датою 29.05.2020 (неймовірно дивні збіг обставини).
Логотипи та форми бланків, а також структура і зміст наданих листів не відповідають тим, які зазвичай надходять з офісів вищезазначених виробників, або розміщені на їх офіційних сайтах (дивитись додатки).
На листі, що начебто надійшов з компанії Stora Enso відсутня інформація про посаду, ім’я та прізвище підписанта, що не характерно для документів цієї компанії (порушення ділової етики та вимоги діловодства).
Лист, що нібито надійшов від компанії Xerox Limited і підписаний наче б то її уповноваженим представником (такої посади не існує) Бобровим Максимом В’ячеславовичем (займає посаду Генерального директора ТОВ «Ксерокс СНГ» м. Москва, Росія, ОКПО 03946215), виконаний на бланку з невідповідним логотипом компанії Xerox.
Зазвичай, ТОВ «Український папір» для участі в тендерах використовує сертифікати та інші документи, які отримує від офіційних представництв в Україні Xerox та Stora Enso і завірені їх уповноваженими особами. Для участі в даному тендері, чомусь був отриманий інший шлях?
В зв’язку з вищенаведеними фактами є підстави вважати, що ТОВ «Український папір» використав у тендерній документації підробленні документи, чим порушив статтю 358 ККУ.
У відповідності до положень ст..29 ч.15 абзац 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердження інформації наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Просимо Замовника скористатися даним Законом правом і перевірити викладену нами інформацію (про скоєння злочину), звернувшись з відповідними запитами до офіційних представництв в Україні компаній Stora Enso та Xerox,.
Додатки:Зразки документів, які підтверджують надану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 18:33
Шановний Учасник, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та за застереження щодо можливих порушень законодавства.
Нажаль у Замовника не має повноважень здійснити перевірку на дійсність документів наданих Учасником, а більш того звинувачувати у вчиненні кримінального правопорушення. Отже у Замовника не має доказів та підстав звинувачувати Учасника в шахрайстві.
Зверніть будь-ласка увагу, що Учасник поданням тендерної пропозиції гарантує правдивість і правильність поданих даних і підписує тендерну пропозицію КЕП-ом. А вимоги п. 3.1. розділу 3 Тендерної документації зазначають, що: «Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції».
Також зазначимо, що чинним законодавством не визначено вимог до фірмового бланку підприємства, а наявність печатки на документі не є обов’язковою. Законодавство не обмежую юридичних осіб щодо кількості вихідних документів протягом одного робочого дня.
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001574-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Парус Плюс", Код ЄДРПОУ:33058948
Дата подання: 09 червня 2020 15:04
про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Український папір"

Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Український папір» , так як ним не було надано копію листа (складеного неналежним чином) від виробника або офіційного представника виробника в Україні з інформацією про фактичні технічні характеристики паперу Berga Focus.
В документі, що надало ТОВ «Український папір» відсутня інформація про посаду, ім’я та прізвище посадової особи,що підписала документ, а також відсутні реквізити виробника і не вказано місце складання документа.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
12 червня 2020 16:32
Шановний Учасник, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Нажаль у Замовника не має повноважень здійснити перевірку на дійсність документів наданих Учасником.
Також зазначимо, що чинним законодавством не визначено вимог до фірмового бланку підприємства, а наявність печатки на документі та реквізитів виробника з зазначенням місця складання документу не є обов’язковою.
Зверніть будь-ласка увагу, що Учасник поданням тендерної пропозиції гарантує правдивість і правильність поданих даних і підписує тендерну пропозицію КЕП-ом. А вимоги п. 3.1. розділу 3 Тендерної документації зазначають, що: «Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції».
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001574-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 09 червня 2020 17:07
скасувати рішення ,викладене у Протокольному рішенні №1193 «про розгляд тендерної пропозиції» від 03 червня 2020р. про визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112) та повідомлення про намір укласти договір , щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), яка не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112)", учасник аукціону відповідно до оголошення № UA-2020-05-15-001574-a від 15.05.2020року, в електронній системі PROZORO не виконало умов передбачених тендерною документацією
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
12 червня 2020 16:34
Шановний Учасник, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Нажаль у Замовника не має повноважень здійснити перевірку на дійсність документів наданих Учасником.
Зверніть будь-ласка увагу, що Учасник поданням тендерної пропозиції гарантує правдивість і правильність поданих даних і підписує тендерну пропозицію КЕП-ом. А вимоги п. 3.1. розділу 3 Тендерної документації зазначають, що: «Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції».
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001574-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Парус Плюс", Код ЄДРПОУ:33058948
Дата подання: 10 червня 2020 10:11
не відповідність тендерної пропозиції
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Український папір» , так як ним не було надано копію листа від виробника або офіційного представника виробника в Україні з інформацією про фактичні технічні характеристики паперу з вторинної сировини Xerox Recycled Pure.
Замість цього, була надана копія листа, за підписом Боброва Максима В’ячеславовича Генерального директора ТОВ «Ксерокс СНГ» м. Москва, Росія та завіреного печаткою компанії Xerox Limited.
Інформуємо Замовника, що на німецькій фабриці Steinbeis Papier GmbH (м. Гамбург) виробляється папір з вторинної сировини під брендом «Pure White». На замовлення компанії Xerox Corporation цей папір упаковується і випускається під брендом Xerox Recycled Pure. Згідно Митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності, знак для товарів і послуг «Xerox» належить Xerox Corporation (201 Merritt 7, Norwalk, Connecticul, 06851-1056, USA),а не компанії Xerox Limited.
ТОВ «Український папір» не надало відповідних копій листів ні від компанії Xerox Corporation, якій належить торговельна марка Xerox, ні від виробника Steinbeis Papier GmbH, ні від представництва Xerox в Україні.
Згідно чинного законодавства виробник – будь яка фізична або юридична особа, яка виробляє продукт або замовляє проектування чи виготовлення продукції та реалізує таких продукт під своїм найменуванням або торговельною маркою ( в нашому випадку виробник компанія Xerox Corporation).
Стосовно компанії Xerox Limited, то вона 27 років має своє представництво в Україні – компанію ТОВ «Ксерокс (Україна) ЛТД», код 19356320, директор Подгорнов Андрій Юрійович, тому не зрозуміло навіщо ТОВ «Український папір» користувалось послугами посадової особи з країни агресора Росії, щоб надати документ з печаткою компанії Xerox Limited.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
12 червня 2020 16:34
Шановний Учасник, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Нажаль у Замовника не має повноважень здійснити перевірку на дійсність документів наданих Учасником.
Зверніть будь-ласка увагу, що Учасник поданням тендерної пропозиції гарантує правдивість і правильність поданих даних і підписує тендерну пропозицію КЕП-ом. А вимоги п. 3.1. розділу 3 Тендерної документації зазначають, що: «Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції».
Дякуємо за звернення!

Документи подані скаржником

05 червня 2020 13:21
1591344886328562.mp4
05 червня 2020 13:21
Berga Focus.pdf
05 червня 2020 13:21
Recycled Pure.pdf
05 червня 2020 13:21
Xerox premier.pdf
05 червня 2020 13:21
Ксерокс Exclusive.pdf
05 червня 2020 13:21
Сертифікат PureWhite.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2020 17:07
Вимога.pdf
09 червня 2020 17:07
0603_протокол 1193.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-15-001574-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 11 червня 2020 16:39
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Рішення викладене у Протокольному рішенні №1193 «про розгляд тендерної пропозиції» від 03 червня 2020р. про визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення, як необ’єктивне та упереджене як не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 11:50
Рішення від 15.06.2020 №11679.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 11:50
Рішення від 23.06.2020 №12396.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 19:16

Документи подані скаржником

11 червня 2020 15:52
Скарга.pdf

Документи подані замовником

22 червня 2020 13:54
Заперечення_Папір.docx
22 червня 2020 13:55
Заперечення_Папір.docx

Документи Органу Оскарження

16 червня 2020 11:50
Рішення від 15.06.2020 №11679.pdf
26 червня 2020 19:16
Рішення від 23.06.2020 №12396.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 619 650,00
UAH з ПДВ
582 276,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 628 236,00
UAH з ПДВ
582 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 732 240,00
UAH з ПДВ
732 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 15:11
Електронний підпис
04 червня 2020 15:11
Акцепт.rar
31 травня 2020 14:58
Електронний підпис
31 травня 2020 14:58
Документи частина 2.rar
31 травня 2020 14:58
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 14:37
Електронний підпис
31 травня 2020 14:28
Довідка щодо санкцій.pdf
31 травня 2020 14:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 14:49
Електронний підпис
29 травня 2020 14:48
технічний опис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 582 276,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 17:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
582 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2021 08:51
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 17:35
Cкан. Договір № 97 від 03.07.2020.pdf укладений
06 липня 2020 17:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 582 276,00
UAH (в тому числі ПДВ 97 046,00 UAH)