Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул.  Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування»
Очікувана вартість
43 019 768,00 UAH
UA-2020-05-15-000954-a 0ecb8d1cc26b40bdbe436604761a48e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штепа Світлана Іванівна

+380990807003 szosch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316829
Місцезнаходження: 70200, Україна , Запорізька обл., м Гуляйполе, в Захисників України, 11
Контактна особа: Штепа Світлана Іванівна
+380990807003
szosch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 12:04
Очікувана вартість: 43 019 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 098,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215098.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул.  Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Аванс 45 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 13:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
26 травня 2020 13:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
26 травня 2020 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 13:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
26 травня 2020 13:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
15 травня 2020 13:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (травень).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка щодо банкрутства
Дата подання: 21 травня 2020 09:52
Дата відповіді: 25 травня 2020 10:55
Добрий день, дайте будь ласка роз'яснення по пункту 5.6.5, розділ 3 Яким уповноваженим органом видається довідка про те що, учасник не визнан банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»,постанови Кабінету Міністрів України від 14.07.99 № 1272 «Про державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції» та наказу Міністерства юстиції України від 15 вересня 2011 року № 3018/5 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство» передбачено, що Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, - це автоматизована база даних, що містить інформацію про суб'єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства (далі - боржники), про стан провадження у справі про банкрутство, про реєстр вимог кредиторів та інші дані, які отримані від арбітражних керуючих та господарських судів, а також відомості, які є результатом здійснення державним органом з питань банкрутства визначених законодавством повноважень (далі - Єдиний реєстр підприємств). Держателем Єдиного реєстру підприємств є Міністерство юстиції України.
Згідно з положеннями вказаного наказу Відомості з Єдиного реєстру підприємств надаються у вигляді скорочених та повних інформаційних довідок. Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств (далі - довідка) - це документ, який надається безоплатно в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств (далі - запит) стосовно суб'єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація. Обов'язковим атрибутом довідки є QR-код, який містить інформацію про документ.
Запитання до Технічного завдання
Дата подання: 21 травня 2020 14:42
Дата відповіді: 26 травня 2020 11:18
Просимо дати роз'яснення до об'ємів Технічного завдання. В п. 15 Загальнобудівельних робіт по комплекту АР Розділу 2 Перегородки кількість листів гіпсокартонних 6,3525м2 не відповідає об'єму робіт з улаштування перегородок 302,5м2 (п. 14). Кількість матеріала повинна бути 302,5м2 х 2,1 = 635,25 м2. Яку кількість враховувати при розрахунку вартості тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в п.15 Загальнобудівельних робіт по комплекту АР Розділу 2 помилково було вказано кількість листів гіпсокартонових для влаштування перегородок- 6,3525 м2. Кількість матеріалу повинна бути 635,25 м2. Просимо вважати це технічною помилкою. При розрахунку вартості ТП необхідно застосовувати цифру 635,25 м2

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000038 ● dd260697bfda48ee9346c3f8e87f31b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

18.05.2020 № 73

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.05.2020 №73

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

4) UA-2020-05-15-000954-a, КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської міської ради, код ДК ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним закладом «Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради було розглянуто Висновок за результатами моніторингу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) (ID моніторингу, UA-M-2020-05-18-000038). За результатами розгляду, повідомляємо наступне. 22 грудня 2014 року Україна та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) уклали Фінансову угоду щодо фінансування Надзвичайної кредитної програми для відновлення України обсягом 200 млн. євро, метою якої є якнайшвидше відновлення маломасштабної багатогалузевої пошкодженої інфраструктури для подолання наслідків конфлікту в Східній Україні (Угоду ратифіковано Законом № 346-VIII від 22.04.2015). В рамках вказаної фінансової угоди здійснюється закупівля по предмету: «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Водночас, ч. 2 ст. 6 Закону України “Про публічні закупівлі”, серед іншого, передбачає, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Також, відповідно до положень п. 6.04 Фінансової угоди між Україною та ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ передбачено, що Позичальник (Україна) забезпечує, що кожен Кінцевий бенефіціар придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його ПОСІБНИКУ З ПИТАНЬ ЗАКУПІВЕЛЬ. На виконання вказаних вище положень Закону України “Про публічні закупівлі” та Фінансової угоди між Україною та ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, відповідно до Посібника з питань закупівель, КЗ «Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради було розроблено відповідну тендерну документацію, що відповідає вимогам Європейського інвестиційного банку. Зазначена тендерна документація була схвалена на засіданні Робочої групи з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком (витяг з протоколу від 06.02.2020 р.). Таким чином, відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативно-правових актів України, закупівля по предмету: «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт здійснюється за правилами та процедурою, що встановлена Європейським інвестиційним банком. Посібник з питань закупівель містить вимогу до кваліфікаційних кретеріїв учасника, зокрема про фінансову спроможність учасника закупівлі у розмірі середньорічного обороту коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) не менше 100% від суми пропозиції. Враховуючи вище викладене, Замовник не має права вносити зміни до тендерної документації в цій частині та передбачати інші вимоги до фінансової спроможності учасника, ніж ті, що встановлені Посібником з питань закупівель. Водночас, щодо зауважень, що надані у Висновку за результатами моніторингу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) (ID моніторингу, UA-M-2020-05-18-000038) стосовно невідповідності тендерної документації вимогам ЗУ “Про публічні закупівлі” по статті 17, Замовником було узгоджено та внесено відповідні зміни в цій частині.

2020-05-26 13:46:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" 41 720 850,00
UAH з ПДВ
41 015 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАТ ІНВЕСТ" 42 962 389,23
UAH з ПДВ
41 017 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРОЛАЙН" 41 800 206,00
UAH з ПДВ
41 800 206,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 42 995 534,11
UAH з ПДВ
42 995 534,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 18:13
Електронний підпис
18 червня 2020 17:48
Електронний підпис
17 червня 2020 15:19
Електронний підпис
17 червня 2020 15:17
ТЗ-10.pdf
17 червня 2020 15:17
Т2.pdf
17 червня 2020 15:17
ССР.pdf
17 червня 2020 15:17
ОС.pdf
17 червня 2020 15:17
ОПРОС.pdf
17 червня 2020 15:17
ОПРЛС.pdf
17 червня 2020 15:16
ОПР.pdf
17 червня 2020 15:16
ИВРОБ 7 1.pdf
17 червня 2020 15:16
ИВРОБ.pdf
17 червня 2020 15:16
ЛС.pdf
17 червня 2020 15:16
ИВРЛС.pdf
17 червня 2020 15:16
ИВР.pdf
17 червня 2020 15:16
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 15:16
Пояснювальна записка.pdf
17 червня 2020 15:16
Довідки.pdf
03 червня 2020 09:37
Електронний підпис
03 червня 2020 09:35
8.10. ДЦ Т2.pdf
03 червня 2020 09:35
19 ДЦ Гуляй поле ЛЬВОВ .imd
03 червня 2020 09:35
8.12. ОС.pdf
03 червня 2020 09:35
8.11. ОПРОС.pdf
03 червня 2020 09:35
8.10. Т3-10.pdf
03 червня 2020 09:35
8.9. ССР.pdf
03 червня 2020 09:35
8.8. лс.pdf
03 червня 2020 09:35
8.7. ОПРЛС.pdf
03 червня 2020 09:35
8.6. ИВРОБ.pdf
03 червня 2020 09:35
8.5. ИВРЛС.pdf
03 червня 2020 09:35
8.4. ИВР.pdf
03 червня 2020 09:34
8.3. ОПР.pdf
03 червня 2020 09:34
8.2. Договірна ціна.pdf
03 червня 2020 09:34
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
03 червня 2020 09:34
Dovirenist_Savchenko.zip
03 червня 2020 09:34
Dovidka pro nazvu.zip
03 червня 2020 09:34
Bankivska Licenzia.zip
03 червня 2020 09:34
201920_19_61_8_215 098,84_.ZIP
02 червня 2020 18:45
Електронний підпис
02 червня 2020 18:43
89.imd
02 червня 2020 18:43
8.13. Календарний графік.pdf
02 червня 2020 18:43
8.12. ДЦ ОС.pdf
02 червня 2020 18:43
8.11. ОПРОС.pdf
02 червня 2020 18:43
8.10. Т3-10.pdf
02 червня 2020 18:43
8.9. ССР.pdf
02 червня 2020 18:43
8.8. лс.pdf
02 червня 2020 18:43
8.7. ОПРЛС.pdf
02 червня 2020 18:43
8.6. ИВРОБ.pdf
02 червня 2020 18:43
8.5. ИВРЛС.pdf
02 червня 2020 18:43
8.4. ИВР.pdf
02 червня 2020 18:43
8.3. ОПР.pdf
02 червня 2020 18:43
8.2. Договірна ціна.pdf
02 червня 2020 18:43
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
02 червня 2020 18:43
Dovirenist_Savchenko.zip
02 червня 2020 18:43
Dovidka pro nazvu.zip
02 червня 2020 18:43
Bankivska Licenzia.zip
02 червня 2020 18:43
201920_19_61_8_215 098,84.ZIP
02 червня 2020 18:43
5.1. Цінова пропозиція.pdf
02 червня 2020 18:43
2.1. Ліцензія ДАБІ.pdf
02 червня 2020 18:43
1.4.8 акти 2019 к 41.pdf
02 червня 2020 18:43
1.4.7. акти 2018 к41.pdf
02 червня 2020 18:43
1.4.6 акти 2017 к41.pdf
02 червня 2020 18:43
1.4.5. акти 2016 к41.pdf
02 червня 2020 18:43
1.4.4. ДЦ договір к41.pdf
02 червня 2020 18:43
1.4.2 Графіки к41.pdf
02 червня 2020 18:43
1.4.1. договір к41.pdf
02 червня 2020 18:43
1.2.5.10 п.9 частини 2 ст 9.pdf
02 червня 2020 18:43
1.2.1. Технічне завдання.pdf
02 червня 2020 18:43
1.1.20 Нарахування ПДВ.pdf
02 червня 2020 18:43
1.1.11. Витяг ПТБ.pdf
02 червня 2020 18:43
1.1.8. Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 червня 2020 18:43
1.1.7. Свідоцтво про ДР.pdf
02 червня 2020 18:43
1.1.5. Статут 2019.pdf
02 червня 2020 18:43
1.1.2.Протокол Яремчук.pdf
02 червня 2020 18:43
1.1.1 Наказ Яремчук.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 07:53
Електронний підпис
03 червня 2020 01:09
п.11 Дозвіл.pdf
03 червня 2020 01:09
п.10 Додаток 9 укр мова.pdf
03 червня 2020 01:09
п.10 Додаток 9 ангмова.pdf
03 червня 2020 01:09
п.9 Додаток 8 укрмова.pdf
03 червня 2020 01:09
п.9 Додаток 8 ангмова.pdf
03 червня 2020 01:09
oledata.mso
03 червня 2020 01:09
image001.emz
03 червня 2020 01:09
Протокол_НР.7Z
03 червня 2020 01:09
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
03 червня 2020 01:09
Лист_для_клieнтiв.7z
03 червня 2020 01:09
Гарантiя_4446-20.7z
03 червня 2020 01:09
Витяг_iз_Статуту.7z
03 червня 2020 01:09
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
03 червня 2020 01:09
п.7 Договірна ціна.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п. 5.5.10.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п. 5.5.9.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п. 5.5.8.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п. 5.5.7.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п.5.5.6.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п. 5.5.5.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка до п.5.5.4.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п. 5.5.3.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п.5.5.2.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Довідка п. 5.5.1.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Баланс 1кв. 2020 п.5.4.1.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Баланс 2019 п.5.4.1.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Баланс 2018 п.5.4.1.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Баланс 2017 п.5.4.1.pdf
03 червня 2020 01:09
п.4 Баланс 2016 п. 5.4.1.pdf
03 червня 2020 01:09
п.3 Свідотство ПДВ.pdf
03 червня 2020 01:09
п.3 Витяг.pdf
03 червня 2020 01:09
п.2 Статут.pdf
03 червня 2020 01:09
п.1 Рішення 11-09 11.09.19.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 14:31
Електронний підпис
02 червня 2020 14:29
6.2.2.2. УДО з ОП Морозов.jpg
02 червня 2020 14:29
4.1. Опис документів.pdf
02 червня 2020 14:29
4. Статут ТЕРОЛАЙН.pdf
02 червня 2020 14:29
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 13:29
Електронний підпис
02 червня 2020 13:21
26 Відгук УКС Ювілейний.pdf
02 червня 2020 13:21
19 ДУ 1,2,3,4,5.pdf
02 червня 2020 13:21
12 Відгук Евробаскет.PDF
02 червня 2020 13:21
10 ДУ 9 Евробаскет.pdf
02 червня 2020 13:21
9 ДУ 8 Евробаскет.PDF
02 червня 2020 13:21
8 ДУ 7 Евробаскет.PDF
02 червня 2020 13:21
7 ДУ 6 Евробаскет.PDF
02 червня 2020 13:21
6 ДУ 5 Евробаскет.PDF
02 червня 2020 13:21
5 ДУ 4 Евробаскет.PDF
02 червня 2020 13:21
4 ДУ 3 Евробаскет.pdf
02 червня 2020 13:21
3 ДУ 2 Евробаскет.pdf
02 червня 2020 13:21
2 ДУ 1 Евробаскет.pdf
02 червня 2020 13:21
1 Договір Евробаскет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"

ТОВ "ВІВАТ ІНВЕСТ"

ТОВ "ТЕРОЛАЙН"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
Переможець 41 015 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
41 015 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:14
Додаткова угода укладений
23 жовтня 2020 08:53
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 10:59
Рішення укладений
15 липня 2020 10:54
Договір укладений
15 липня 2020 10:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі п. 4.1.6. та 17.2. Договору