Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26316829 |
Місцезнаходження: | 70200, Україна , Запорізька обл., м Гуляйполе, в Захисників України, 11 |
Контактна особа: |
Штепа Світлана Іванівна +380990807003 szosch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 43 019 768,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 215 098,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 215098.84 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Iнша подія | Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 13:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
26 травня 2020 13:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx |
26 травня 2020 14:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2020 13:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
26 травня 2020 13:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з положеннями вказаного наказу Відомості з Єдиного реєстру підприємств надаються у вигляді скорочених та повних інформаційних довідок. Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств (далі - довідка) - це документ, який надається безоплатно в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств (далі - запит) стосовно суб'єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація. Обов'язковим атрибутом довідки є QR-код, який містить інформацію про документ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000038 ● dd260697bfda48ee9346c3f8e87f31b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 14:38 |
НАКАЗ
18.05.2020 № 73
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.05.2020 №73
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
4) UA-2020-05-15-000954-a, КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської міської ради, код ДК ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним закладом «Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради було розглянуто Висновок за результатами моніторингу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) (ID моніторингу, UA-M-2020-05-18-000038). За результатами розгляду, повідомляємо наступне. 22 грудня 2014 року Україна та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) уклали Фінансову угоду щодо фінансування Надзвичайної кредитної програми для відновлення України обсягом 200 млн. євро, метою якої є якнайшвидше відновлення маломасштабної багатогалузевої пошкодженої інфраструктури для подолання наслідків конфлікту в Східній Україні (Угоду ратифіковано Законом № 346-VIII від 22.04.2015). В рамках вказаної фінансової угоди здійснюється закупівля по предмету: «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Водночас, ч. 2 ст. 6 Закону України “Про публічні закупівлі”, серед іншого, передбачає, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Також, відповідно до положень п. 6.04 Фінансової угоди між Україною та ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ передбачено, що Позичальник (Україна) забезпечує, що кожен Кінцевий бенефіціар придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його ПОСІБНИКУ З ПИТАНЬ ЗАКУПІВЕЛЬ. На виконання вказаних вище положень Закону України “Про публічні закупівлі” та Фінансової угоди між Україною та ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, відповідно до Посібника з питань закупівель, КЗ «Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради було розроблено відповідну тендерну документацію, що відповідає вимогам Європейського інвестиційного банку. Зазначена тендерна документація була схвалена на засіданні Робочої групи з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком (витяг з протоколу від 06.02.2020 р.). Таким чином, відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативно-правових актів України, закупівля по предмету: «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт здійснюється за правилами та процедурою, що встановлена Європейським інвестиційним банком. Посібник з питань закупівель містить вимогу до кваліфікаційних кретеріїв учасника, зокрема про фінансову спроможність учасника закупівлі у розмірі середньорічного обороту коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) не менше 100% від суми пропозиції. Враховуючи вище викладене, Замовник не має права вносити зміни до тендерної документації в цій частині та передбачати інші вимоги до фінансової спроможності учасника, ніж ті, що встановлені Посібником з питань закупівель. Водночас, щодо зауважень, що надані у Висновку за результатами моніторингу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) (ID моніторингу, UA-M-2020-05-18-000038) стосовно невідповідності тендерної документації вимогам ЗУ “Про публічні закупівлі” по статті 17, Замовником було узгоджено та внесено відповідні зміни в цій частині.
2020-05-26 13:46:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" |
41 720 850,00
UAH з ПДВ
|
41 015 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІВАТ ІНВЕСТ" |
42 962 389,23
UAH з ПДВ
|
41 017 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕРОЛАЙН" |
41 800 206,00
UAH з ПДВ
|
41 800 206,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" |
42 995 534,11
UAH з ПДВ
|
42 995 534,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" #33316751 |
Переможець |
41 015 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 09:14
|
Додаткова угода | укладений |
23 жовтня 2020 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 10:59
|
Рішення | укладений |
15 липня 2020 10:54
|
Договір | укладений |
15 липня 2020 10:54
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 липня 2020 — 31 березня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі п. 4.1.6. та 17.2. Договору |