Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
164 568,00 UAH
UA-2020-05-15-000576-c ● 824eae26fe004b08bd2adc8e62d22324
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сахновщинської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02146185 |
Вебсайт: | http://sakhnov-ruo.edu.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 64501, Україна , Харківська обл., Харків, Сахновщинський район, смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, будинок 69 |
Контактна особа: |
Балакшина Людмила Михайлівна 05762 3 14 37 BALAKSHYNAL@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 14:01 |
Очікувана вартість: | 164 568,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 822,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16591 кг
Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, цибуля ріпчаста, морква, огірки, буряк, яблука, лимони, кабачки, помідори, часник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Овочі та фрукти | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 14:14 |
ОГОЛОШЕНННЯ.doc |
18 травня 2020 17:11 |
Протокол.pdf |
20 травня 2020 14:14 |
ОГОЛОШЕНННЯ.doc
|
||||
18 травня 2020 17:11 |
Протокол.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-15-000576-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець ЄВДОКІМОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3048023118
Дата подання: 19 травня 2020 10:50
Вимога щодо усунення правопорушень з боку Замовника!
Замовник вимагає надати «Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ», чому Замовником не може допускатися для участі учасник який не є платником ПДВ? Тобто учасником може бути тільки платник ПДВ? Це порушення норм чинного законодавства в сфері здійснення публічних закупівель та дискримінує учасників даної процедури закупівлі. Просимо внести відповідні зміни, для участі всіх учасників відповідно до норм Податкового кодексу!
Замовник вимагає надати «Статут або Витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).» Замовник не вказав, що такі документи потрібно надати в разі здійснення своєї діяльності до Статуту. Це порушення норм чинного законодавства в сфері здійснення публічних закупівель та дискримінує учасників даної процедури закупівлі. Адже не всі учасники здійснюють свою діяльність відповідно до положень Статуту відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Просимо внести відповідні зміни!
Замовник вимагає «Всі Учасники закупівлі завантажують на електронному майданчику нову цінову пропозицію (згідно додатку № 2), не залежно від результатів аукціону протягом 1-го (одного) робочого дня після аукціону, за умови що ціна після аукціону є відмінною від ціни, яка надається з пропозицією до аукціону.». Проте, на майданчику PROZORRO не має можливості додавати документи учаснику після завершення аукціону, в разі, якщо пропозиція цього учасника є активною та до розгляду не приймається. Завантажувати документи на майданчик має змогу лише той учасник, якого Замовник розглядає. Просимо внести відповідні зміни!
В разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені до Оголошення Замовника, будемо вимушені звернутися до органів відповідної влади з метою усунення правопорушень!
Розгорнути
Згорнути
Замовник вимагає надати «Статут або Витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).» Замовник не вказав, що такі документи потрібно надати в разі здійснення своєї діяльності до Статуту. Це порушення норм чинного законодавства в сфері здійснення публічних закупівель та дискримінує учасників даної процедури закупівлі. Адже не всі учасники здійснюють свою діяльність відповідно до положень Статуту відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Просимо внести відповідні зміни!
Замовник вимагає «Всі Учасники закупівлі завантажують на електронному майданчику нову цінову пропозицію (згідно додатку № 2), не залежно від результатів аукціону протягом 1-го (одного) робочого дня після аукціону, за умови що ціна після аукціону є відмінною від ціни, яка надається з пропозицією до аукціону.». Проте, на майданчику PROZORRO не має можливості додавати документи учаснику після завершення аукціону, в разі, якщо пропозиція цього учасника є активною та до розгляду не приймається. Завантажувати документи на майданчик має змогу лише той учасник, якого Замовник розглядає. Просимо внести відповідні зміни!
В разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені до Оголошення Замовника, будемо вимушені звернутися до органів відповідної влади з метою усунення правопорушень!
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 09:34
Закупівля овочів та фруктів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ |
155 590,00
UAH з ПДВ
|
155 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МИРОНОВА ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
162 155,90
UAH з ПДВ
|
162 155,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ #2860517274 |
Переможець |
155 590,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:47
|
Додаткова угода № 1 (3) (1).PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 09:34
|
Дог 47.pdf | укладений |
19 червня 2020 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |