Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка схеми теплопостачання м. Лисичанська
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-05-15-000456-b 5899b0522cca4544a6e66251feb0b25d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Геннадійович Сахань

+380500401244 lisugkh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03364197
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва, 49
Контактна особа: Віталій Геннадійович Сахань
+380500401244
lisugkh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 09:31
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2020 09:31
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:29
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка схеми теплопостачання м. Лисичанська
(джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. ім. Д. І. Менделєєва, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 17:12
протокол 56 внесення змін схема теплопостачання.pdf
20 травня 2020 17:12
Тендерна документація схема теплопостачання(нова редакція).docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 10 інформація про техн як кільк хар предм уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 9 відомості про учасника.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 8 проект договору уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 7 лист згода на обробку пер даних уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 6 довідка про залучення субпідр орг уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 5 документи зг ст 17 уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 4 довідка про виконання аналогівчного договору уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 3 довідка про наявність працівників уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 2 довідка проо наявність мат тех бази уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 1 тендерна пропозиція уп.docx
15 травня 2020 09:36
Тендерна документація схема теплопостачання.docx
20 травня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 17:12
протокол 56 внесення змін схема теплопостачання.pdf
20 травня 2020 17:12
Тендерна документація схема теплопостачання(нова редакція).docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 10 інформація про техн як кільк хар предм уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 9 відомості про учасника.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 8 проект договору уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 7 лист згода на обробку пер даних уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 6 довідка про залучення субпідр орг уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 5 документи зг ст 17 уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 4 довідка про виконання аналогівчного договору уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 3 довідка про наявність працівників уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 2 довідка проо наявність мат тех бази уп.docx
15 травня 2020 09:36
Додаток 1 тендерна пропозиція уп.docx
15 травня 2020 09:36
Тендерна документація схема теплопостачання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по об’єкту Розробка схеми теплопостачання м. Лисичанська
Дата подання: 21 травня 2020 09:20
Дата відповіді: 25 травня 2020 11:00
1. В тендерній документації вказано про необхідність надання завіреної копії наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання аналогічного договору. Прохання уточнити ким саме повинна бути завірена копія наказу. 2. В п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» перелічені кваліфікаційні сертифікати, які повинен надати учасник. Серед перелічених сертифікатів вказано про необхідність представлення кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань. Однак в завданні не вказано про необхідність виконання інженерних вишукувань. З якою метою вимагається представлення даного сертифікату. Окрім того в тендерній документації вимагається представити учасником кваліфікаційний атестат на право провадити діяльність з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель (сканований оригінал документа). Фахівці за даним напрямом не виконують схеми розвитку теплопостачання. В тендерній документації не вказано про необхідність виконання аудиту енергетичної ефективності будівель. 3. В тендерній документації вказано ДК 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, однак розробка схеми є передпроектними роботами, прохання надати роз’яснення щодо прийнятого ДК. 4. В тендерній документації відсутні вихідні дані для розрахунку вартості робіт з розробки схеми теплопостачання. Прохання надати вихідні дані відповідно до Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 р. № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовником розглянуто звернення до процедури закупівлі UA-2020-05-15-000456-b (далі – Звернення), відповідно до якої учасник закупівлі просить уточнити ким саме повинна бути завірена копія наказу.
Проаналізувавши Звернення, повідомляємо, що відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації: «Додатково Учасник подає завірену, скановану копію наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання аналогічного договору.»
Враховуючи вищевикладене, згідно тендерної документації розуміється, що наказ Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання аналогічного договору завіряється належним чином підписом учасника та подається його сканована копія, або сканована копія оригіналу.
2. Замовником розглянуто звернення до процедури закупівлі UA-2020-05-15-000456-b (далі – Звернення), відповідно до якої повідомляємо:
Підпунктом 2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 16 Закону» розділу III тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником у тому числі:
- кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційного атестату на право провадити діяльність з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель (сканований оригінал документа).

Зазначаємо, що предметом процедури закупівлі є Розробка схеми теплопостачання в обсягах технічного завдання (Додаток 10 до Тендерної документації) та відповідно до структури та вимог нормативно-правових актів, зазначених у Технічному завданні. Рішення щодо розвитку системи теплопостачання міста повинні включати у тому числі розрахунки приєднаних теплових навантажень до фактичних, мати розрахунок енергетичної ефективності об`єктів (по споживачам ПЕР), також рекомендації щодо впровадження системи енергетичного менеджменту, Схема теплопостачання є передпроектним документом, в якому обгрунтовується економічна доцільність та господарська необхідність проектування і будівництва нових, розширення та модернізації діючих джерел теплової енергії і теплових мереж, інше.

Зважаючи на викладене, з метою недопущення порушень законодавства у сфері енергетичної ефективності будівель та порядку проведення обстеження інженерних систем, а також з метою фахового підходу до розроблення енерго- та екологоефективної схеми теплопостачання, як вимагається Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 р. №147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України», виконавці послуги повинні мати відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень для виконання специфічних видів робіт, що передбачено Додатком № 10 до тендерної документації.

Фахова (відповідна) вища освіта – сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, професійних якостей, інших компетентностей, здобутих у закладах вищої освіти у сферах енергетики, електроенергетики, електротехніки, електромеханіки, теплоенергетики, енергетичного менеджменту, тепло-, газопостачання, вентиляції, теплофізики, будівництва, архітектури та цивільної інженерії, сертифікації енергетичної ефективності будівель, обстеження інженерних систем будівель врегульована постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність» та іншими нормативними актами України.
Саме тому, Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих та в жодному разі не обмежує коло працівників Учасника.
Відповідно до статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи із специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяг та стислі терміни виконання, Замовник бажає, що б дані послуги надавала організація, яка відповідає всім вимогам чинного законодавства. Саме тому в тендерній документації прописана відповідна вимога до фахівців, що має підтверджуватися документально.

Замовник вважає, що відповідність учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності, дисциплінованості та передумовою надання якісних послуг учасником і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника у виконанні аналогічних договорів та погодженні схем теплопостачання згідно із нормативними вимогами.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4. ст. 16 Закону передбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
3. Замовником розглянуто звернення до процедури закупівлі UA-2020-05-15-000456-b (далі – Звернення), щодо надання роз’яснення чому в тендерній документації вказано ДК 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Згідно п. 21 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Згідно абз. 2 п. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Враховуючи вищевикладене, на підставі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника і назви товару чи послуги Замовником було визначено відповідний ДК для закупівлі UA-2020-05-15-000456-b.
4. Замовником розглянуто звернення до процедури закупівлі UA-2020-05-15-000456-b (далі – Звернення), щодо надання вихідних даних щодо процедури закупівлі.
Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України» (далі – Наказ) був затверджений у 2006 році. Процедуру закупівлі UA-2020-05-15-000456-b оголошено відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, яким не передбачено попередні перемовини та домовленності з учасниками процедури закупівель. Вихідні дані переможець процедури закупівлі збирає за участі Замовника відповідно до п.2.2. Наказу та Розділу ІV Договору (Додаток №8) до тендерної документації, після укладання договору на надання послуг.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-19-000012 ● 4e23d2840af7463e904637909cf89969
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2020 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.05.2020 № 34
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.05.2020 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-15-000456-b 15.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення виправлено шляхом накладання електронного цифрового підпису на оголошення проведення відкритих торгів

2020-05-20 15:55:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС" 313 280,28
UAH з ПДВ
313 280,28
UAH з ПДВ
Документи
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" 474 820,80
UAH з ПДВ
474 820,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" 497 318,40
UAH з ПДВ
497 318,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 20:43
Електронний підпис
29 травня 2020 20:43
архив 2.rar
29 травня 2020 20:43
архив 1.rar
29 травня 2020 20:43
ДЦ.rar

Публічні документи

15 червня 2020 14:32
Електронний підпис
15 червня 2020 14:25
Довідка МВС
15 червня 2020 14:25
Договірна ціна
30 травня 2020 19:07
Електронний підпис
30 травня 2020 18:58
Інші документи.rar
30 травня 2020 18:58
Тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

30 травня 2020 18:58
Паспорт_ ід.код Синецька Л.Р..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до п.2 ст. 13 ЗУ "Про інформації" до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її адресу, дату і місце народження.

Публічні документи

30 травня 2020 21:09
Електронний підпис
30 травня 2020 20:50
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2020 20:50
документи учасника.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС"

Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"

ТОВ "АСТОН ЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС"
#40385902
Відхилено 313 280,28
UAH з ПДВ
04 червня 2020 11:35
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"
#40983293
Переможець 474 820,80
UAH з ПДВ
10 червня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"
#40983293
474 820,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 14:42
дод уг1 до дог 77 від 26.06.2020.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 19:52
договор 77 схема теплопостачання.pdf укладений
26 червня 2020 19:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви управління.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 474 820,80
UAH (в тому числі ПДВ 79 136,80 UAH)