Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для забезпечення навчально-виховного процесу - ДК 021-2015 39110000-6-сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (комплект стільців)
Очікувана вартість
24 690,00 UAH
UA-2020-05-15-000370-a b733b7f0609940c4bd86c44a1d27cd59
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

ДНЗ "КУП’ЯНСЬКИЙ РЦПО" Кравцов Валерій Анатолійович

0574263227 buh_vpu27@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "КУП’ЯНСЬКИЙ РЦПО"
Код ЄДРПОУ: 02547856
Місцезнаходження: 63734, Україна , Харківська обл., місто Куп'янськ, смт.Ківшарівка, 2а
Контактна особа: ДНЗ "КУП’ЯНСЬКИЙ РЦПО" Кравцов Валерій Анатолійович
0574263227
buh_vpu27@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Меблі для забезпечення навчально-виховного процесу - ДК 021-2015 39110000-6-сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (комплект стільців)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Меблі для забезпечення навчально-виховного процесу - ДК 021-2015 39110000-6-сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (комплект стільців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Клімко Віра Володимирівна
#2785421604
Переможець 24 690,00
UAH
15 травня 2020 10:41

Документи

15 травня 2020 10:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:16
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 10:41
№3611.pdf укладений
15 травня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: №3611
Договір:
Номер додаткової угоди: №3611
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 690,00
UAH