Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення "Медична інформаційна система"
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2020-05-15-000112-c 79c90c6a651c40b6b096205c4f65c2b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтухова Наталія Олександрівна

380412550106 posveta@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991470
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Контактна особа: Євтухова Наталія Олександрівна
380412550106
posveta@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:49
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


Програмне забезпечення "Медична інформаційна система" - 1 послуга. 35 ліцензій (робочих місць), згідно із технічними вимогами до предмету закупівлі (Додаток 1 тендерної документації).
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Програмне забезпечення "Медична інформаційна система"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться Замовником за фактично поставлену програмну продукцію та виконані послуги з її інсталяції (впровадження), які зазначені в акті надання послуг та здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Замовника, та по мірі надходження фінансування. Розрахунки здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 08:55
Додаток 2 до тендерної документації.doc
15 травня 2020 08:55
Додаток 1 до тендерної документації.doc
15 травня 2020 08:55
ТД _ МІС.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-000112-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 18 травня 2020 16:06
Вимога до Замовника 19.05.2020
Шановний Замовник! Ми, як потенційний учасник торгів, вважаємо окремі положення Тендерної документації є такими, що суперечать вимогам чинного законодавства, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (надалі – Закон), тому просимо розглянути та змінити наступні вимоги тендерної документації, які є дискримінаційними:
П.8.2 технічного завдання: «У штаті мають існувати кваліфіковані фахівці, що будуть задіяні у впровадженні системи а саме: Спеціалісти з впровадження – не менше трьох фахівців (на підтвердження надати накази про прийняття на роботу); Сертифікований фахівець Microsoft SQL (Microsoft Certified Professional) – не менше одного фахівця з сертифікатом від компанії-розробника; Адміністратора МІС – не менше трьох; надати копії відповідних сертифікатів або авторизаційні листи»
Повідомляємо Вам, що окрім Microsoft SQL (Microsoft certified professional) виробники програмного забезпечення можуть використовувати інші бази даних, що значно розширює ринок інформаційних систем, зокрема кросплатформених, які не вимагають дорогих операційних систем для своєї роботи, тому не обов'язково мати фахівців, сертифікованих саме Microsoft SQL (Microsoft certified professional).
З огляду на викладене, з метою розширення ринкових умов закупівель та вільного доступу всіх учасників для участі в процедурі закупівель просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 16:43
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Майже всі потужні сучасні медичні інформаційні системи використовують SQL-бази. Компанії, які налаштовують дані системи можуть наймати будь-яких співробітників, їхня діяльність не ліцензується жодним чином. Сертифікат Microsoft SQL – це єдине можливе об’єктивне підтвердження того, що в компанії є хоча б одна людина, вміння якої підтверджені організацією-лідером (Microsoft) у даній сфері.
Для сучасного медичного закладу медична інформаційна система – це надзвичайно важливий інструмент управління. Саме тому ми вимагаємо, щоб медична інформаційна система, яку ми отримаємо, мала досвід існування в інших медичних закладах. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що у 2019 році, нами було проведено процедуру закупівлі на даний предмет закупівлі, а саме: Код ДК 021:2015 – 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (Встановлення програмного забезпечення "Медична інформаційна система") на 35 робочих місць, яка відбулася позитивно, тобто ми маємо у наявності дане програмне забезпечення, з метою збільшення відповідних робочих місць і проводиться дана процедура закупівлі.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, а також не надано доказів що дану умову не можуть виконати 2 та більше Учасників.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-000112-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 18 травня 2020 16:38
вимога
Відповідно до п. 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником вказані наступні вимоги:
5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для виконання вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), кількості, тощо;
- довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників та щодо кожного з таких працівників окремо;
- підтвердження наявність не менше 3 фахівців із впровадження медичних інформаційних систем у штаті;
- підтвердження наявність не менше 1 сертифікованого фахівця (Microsoft certified professional);
- підтвердження наявність не менше 3 адміністраторів МІС (Надати копії відповідних сертифікатів або авторизаційні листи);
- довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох), складена у довільній формі із зазначенням найменування замовників* згідно таких договорів та найменування поставленого товару, контактну інформацію Замовника* для здійснення зв’язку з відповідним замовником* щодо перевірки достовірності такої інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон). Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір про надання послуг з налаштування та впровадження медичної інформаційної системи (МІС);
- копії виконаних аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів разом з копіями документів, що підтверджують факт надання послуг по даному договору (акти наданих послуг або акти вводу в експлуатацію);
- позитивні відгуки від замовників* (оригінал) згідно виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовників* (якщо такий є), за підписом та печаткою замовників*, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування послуг згідно договору та специфікації (у разі наявності), інформацію щодо виконання учасником всіх обов’язків згідно договору;
- для підтвердження успішного впровадження модулю для забезпечення діяльності стаціонарного лікування необхідно надати лист відгук від будь-якого іншого замовника про успішне впровадження системи стаціонарного лікування.
- для підтвердження наявності можливості реалізації двосторонньої інтеграції із лабораторними аналізаторами, необхідно надати лист-відгук про успішне впровадження подібної інтеграції пропонованої МІС в іншому медичному закладі
- для підтвердження можливості автоматизації інтеграції звітів із професійними системами звітності необхідно надати лист-відгук від іншого клієнта замовника про успішну інтеграцію як мінімум 10 звітів. Окрім цього необхідно надати сканкопії (можливо із приховуванням значень даних) від даного клієнта, які підтвердять реальне функціонування спеціалізованої системи звітності у клієнта.


І. Встановлена Замовником вимога щодо наявності у Учасника підтвердження наявності не менше 3 фахівців із впровадження медичних інформаційних систем у штаті; підтвердження наявність не менше 1 сертифікованого фахівця (Microsoft certified professional); підтвердження наявність не менше 3 адміністраторів МІС (Надати копії відповідних сертифікатів або авторизаційні листи) є такою, що не відповідає п.1,3, 4 статті 5 Закону та є дискримінаційна по відношенню до учасників. Вимагаємо вилучити цю вимогу.


ІІ. Згідно п. 2 статті 16 Закону вказано, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Таким чином, вимагати від потенційних учасників надання для підтвердження успішного впровадження модулю для забезпечення діяльності стаціонарного лікування листа відгука від будь-якого іншого замовника про успішне впровадження системи стаціонарного лікування; для підтвердження наявності можливості реалізації двосторонньої інтеграції із лабораторними аналізаторами - листа-відгука про успішне впровадження подібної інтеграції пропонованої МІС в іншому медичному закладі; для підтвердження можливості автоматизації інтеграції звітів із професійними системами звітності необхідно листа-відгука від іншого клієнта замовника про успішну інтеграцію як мінімум 10 звітів. Окрім цього необхідно надати сканкопії (можливо із приховуванням значень даних) від даного клієнта, які підтвердять реальне функціонування спеціалізованої системи звітності у клієнта є незаконною, недоцільною і обмежуючою. Вимагаємо виключити її з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 16:43
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Ваше звернення до кінця не зрозуміле, проте, Закон України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 року (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРРО», а тому числі наш власний досвід. Дані документи потрібні для гарантії отримання програмного забезпечення ідентичного та сумісного до того що є уже в наявності.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, а також не надано доказів що дану умову не можуть виконати 2 та більше Учасників.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДЕКСПЕРТ" 486 010,00
UAH з ПДВ
486 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 488 005,00
UAH з ПДВ
488 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 17:26
Електронний підпис
10 червня 2020 17:26
Довідка МВС - Зукін ВВ.pdf
26 травня 2020 09:33
Електронний підпис
26 травня 2020 09:32
30. лист згода.pdf
26 травня 2020 09:32
22. детальний опис.pdf
26 травня 2020 09:32
17. довідка довкілля.pdf
26 травня 2020 09:32
16. достовірність.pdf
26 травня 2020 09:32
10 сертифікати.pdf
26 травня 2020 09:32
8. Довідка про мат. базу.pdf
26 травня 2020 09:32
6. Статут Медексперт.pdf
26 травня 2020 09:32
1. технiчне завдання.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 13:05
Статут 1 завірений.PDF
29 травня 2020 13:05
пропозиція к.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДЕКСПЕРТ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДЕКСПЕРТ"
#34049295
Переможець 486 010,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДЕКСПЕРТ"
#34049295
486 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 11:00
Договір МІС 2020.pdf укладений
22 червня 2020 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 486 010,00
UAH