Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення рознічної бази торгівлі, м. Вінниця, вул. Привокзальна,2
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-05-14-005526-b ef6a9d6b787943279c66179e710fe65d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі вінницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20116650
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Інформація про технічні та якісні характеристики послуг зазначена у договорі.
Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22 Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ВІННИЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59 Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 20116650.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення рознічної бази торгівлі, м. Вінниця, вул. Привокзальна,2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору На протязі 3 (трьох) банківських днів з дати підписання Договору Замовник сплачує на користь Підрядника авансовий платіж у розмірі 30% від вартості робіт по даному договору на підставі виставленого рахунку. Аванс 3 Банківські 30
Iнша подія Наступні платежі по даному Договору проводяться протягом 2-х робочих днів відповідно до підписаних обома сторонами актів виконаних робіт. Пiсляоплата 2 Робочі 70

Тендерна документація

14 травня 2020 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОНДАРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3011106672
Переможець 30 000,00
UAH
14 травня 2020 19:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2020-05-14-0002-stysnuto.pdf укладений
14 травня 2020 19:26