Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт частини будівлі Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради по просп. Героїв, 40 у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
5 317 382,46 UAH
UA-2020-05-14-005299-b d99f9b6ed92741589685ea1d54e2e581
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:30
Очікувана вартість: 5 317 382,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт частини будівлі Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради по просп. Героїв, 40 у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Героїв, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:31
Додаток 8.docx
14 травня 2020 17:31
Технічне завдання до Додатку 8.rar
14 травня 2020 17:31
Додаток 6.docx
14 травня 2020 17:31
Додаток 2.docx
14 травня 2020 17:31
Тендерна документація.doc
14 травня 2020 17:31
Додаток 5.doc
14 травня 2020 17:31
Додаток 3.doc
14 травня 2020 17:31
Додаток 7.docx
14 травня 2020 17:31
Додаток 9.doc
14 травня 2020 17:31
Додаток 4.doc
14 травня 2020 17:31
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення характеристик обладнання по розділу "опалення та кондиціонування".
Дата подання: 22 травня 2020 11:19
Доброго дня. Для визначення вартості виконання робіт обов’язко необхідно уточнення специфікації та характеристик обладнання розділу «опалення та кондиціонування». Наприклад п. «Припливно-витяжна установка – шт. 1» не дає розуміння вимог до її характеристик і розбіжність ціни може становити від 5 000грн до 400 000грн.
Відповідь відсутня
Звернення за роз'ясненням згідно наданої інформації в тендерній документації.
Дата подання: 25 травня 2020 10:53
У розділі кошторису "конструкції залізобетонні" допущено помилки у п.7, 11, 16, 21, 26, а саме невірно вказана кількість "Посилення цегляних стін металевим каркасом". Наприклад у п.7 вказано 0,023т (23кг) а нижче винесені матеріали загальною вагою 0,234т (234кг). Просимо дати роз'яснення з цього приводу.
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 10:17
Кінець періоду оскарження: 12 червня 2020 00:00
Дата відміни: 12 червня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна тендеру через відсутність можливості редагування очікуваної вартості закупівлі
Документи:
01 червня 2020 10:17
Електронний підпис
01 червня 2020 10:17
35-2-20.pdf