Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з реєстрації Замовника як ліцензійного користувача програмного комплексу підготовки звітності "М.Е.Doc" модуль "Електронний документообіг" згідно з реєстраційною анкетою-замовленням
Очікувана вартість
700,00 UAH
UA-2020-05-14-005000-b b7a399ed01be40b187a3700ecda08178
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Чибіс

+380664388875
+380666747147
chibisa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАСОВОЯРСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ БАХМУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01990179
Місцезнаходження: 84551, Україна , Донецька обл., Бахмутський район місто Часів Яр, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА будинок 3
Контактна особа: Анжела Чибіс
+380664388875,+380666747147
chibisa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги з реєстрації Замовника як ліцензійного користувача програмного комплексу підготовки звітності "М.Е.Doc" модуль "Електронний документообіг" згідно з реєстраційною анкетою-замовленням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з реєстрації Замовника як ліцензійного користувача програмного комплексу підготовки звітності "М.Е.Doc" модуль "Електронний документообіг" згідно з реєстраційною анкетою-замовленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. ПИРОГОВА, 3, місто Часів Яр, Донецька область, 84551, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: районний бюджет Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

14 травня 2020 16:44
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛПАКОВ БОРИС ІГОРОВИЧ
#3181902417
Переможець 700,00
UAH
14 травня 2020 16:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 16:53