Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів та ремонт супутньої офісної техніки
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-05-14-004895-b c51906bf303d413ba3451bbc80faead7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Купка

+380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі полтавської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21061678
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. 1100 річчя Полтави, 2
Контактна особа: Юлія Купка
+380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:09
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Найменування замовника: АТ «Укрпошта», Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, Код ЄДРПОУ: 21560045, Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1330 послуга
Заправка картриджів та ремонт супутньої офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Всі суми, що підлягають сплаті за цим Договором, сплачуються в безготівковій формі на рахунок Виконавця по факту надання Послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підпису актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) уповноваженими особами Сторін. Моментом здійснення оплати вважається факт зарахування на поточний рахунок Виконавця грошових коштів.Усі взаєморозрахунки за цим Договором проводяться у гривнях. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:29
ТД_Заправка картриджів.docx.p7s.p7s
14 травня 2020 16:29
ТД_Заправка картриджів.docx.docx
14 травня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:29
ТД_Заправка картриджів.docx.p7s.p7s
14 травня 2020 16:29
ТД_Заправка картриджів.docx.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 52 051,80
UAH з ПДВ
52 051,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ 53 508,00
UAH з ПДВ
53 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 16:35
Електронний підпис
28 травня 2020 16:34
Кваліфікаційні вимоги.pdf
28 травня 2020 16:34
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 52 051,80
UAH з ПДВ
05 червня 2020 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
52 051,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:26
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:29
ДУ 02.1-903.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 12:21
Договір 02.1-903.zip укладений
24 червня 2020 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 02.1-903
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 462,16
UAH (в тому числі ПДВ 10 410,36 UAH)