Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015:72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з абонентського обслуговування програмних продуктів: 1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України та 1С:Підприємство 8. МОЙ ДОМ. Расчет квартплаты для Украины, що належить Замовнику на законних підставах )
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2020-05-14-004517-b ● ce8e23d4f7a94622b906fd976aced451
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
14 травня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40460869 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 9А |
Контактна особа: |
Наталія Стецюк +380988193931 kpukvyshgorodtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1. Робочий супровід Продуктів та надання консультаційних послуг по робочим місцям – дві інформаційні бази, до п’яти користувачів в кожній із інформаційної бази;
2. Відслідковування змін в типовій конфігурації Продуктів, що використовується Замовником, і повідомлення про зміни по факсу, телефону, електронній пошті;
3. Доставка носіїв з оновленими типовими конфігураціями, аналіз необхідності внесення змін, оновлення конфігурації Замовника;
4. Консультаційна підтримка по методиці роботи з Продуктами на відстані за допомогою спілкування по телефону, електронній пошті та програм віддаленого підключення на робоче місце співробітника Замовника – в термін робочого супроводу - до 30 хвилин в день на протязі робочого часу.
5. Налаштування релізів програмних файлів Продуктів.
6. Налаштування настройок інформаційної бази під користувачів Замовника.
7. Тестування цілісності інформаційної бази і типової конфігурації Замовника.
8. Налаштування додаткових ділянок та бізнес сценаріїв, звітів, документів, довідників, інше, в термін супроводу, якщо загальна зайнятість спеціаліста щодо надання даних послуг не перевищує 8-х годин на місяць.
Розгорнути
Згорнути
2. Відслідковування змін в типовій конфігурації Продуктів, що використовується Замовником, і повідомлення про зміни по факсу, телефону, електронній пошті;
3. Доставка носіїв з оновленими типовими конфігураціями, аналіз необхідності внесення змін, оновлення конфігурації Замовника;
4. Консультаційна підтримка по методиці роботи з Продуктами на відстані за допомогою спілкування по телефону, електронній пошті та програм віддаленого підключення на робоче місце співробітника Замовника – в термін робочого супроводу - до 30 хвилин в день на протязі робочого часу.
5. Налаштування релізів програмних файлів Продуктів.
6. Налаштування настройок інформаційної бази під користувачів Замовника.
7. Тестування цілісності інформаційної бази і типової конфігурації Замовника.
8. Налаштування додаткових ділянок та бізнес сценаріїв, звітів, документів, довідників, інше, в термін супроводу, якщо загальна зайнятість спеціаліста щодо надання даних послуг не перевищує 8-х годин на місяць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015:72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з абонентського обслуговування програмних продуктів: 1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України та 1С:Підприємство 8. МОЙ ДОМ. Расчет квартплаты для Украины, що належить Замовнику на законних підставах )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За надані послуги Замовник проводить розрахунок з Виконавцем щомісячно до 10-го (десятого) числа місяця, в якому надаються послуги, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Аванс | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
14 травня 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ СЕРВІС ГРУПА" #38085395 |
Переможець |
47 000,00
UAH
|
14 травня 2020 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 16:05
|
1 с 2ст.pdf | укладений |
14 травня 2020 16:05
|
1 с 3ст.pdf | укладений |
14 травня 2020 16:05
|
1 с 4ст.pdf | укладений |
14 травня 2020 16:05
|
1 с.pdf | укладений |
14 травня 2020 16:05
|