Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт і обслуговування автомобілів МАЗ, КАМАЗ, ЗІЛ
Очікувана вартість
378 000,00 UAH
UA-2020-05-14-002354-a cfd4890ffea14b9eab8993e523138f68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білань Сергій Вікторович

380444533314 uzn28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 31753249
Вебсайт: http://www.zelensvit.com.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Пирогова, 4/26
Контактна особа: Білань Сергій Вікторович
380444533314
uzn28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 11:53
Очікувана вартість: 378 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1890 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код згідно ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Поточний ремонт і обслуговування автомобілів МАЗ, КАМАЗ, ЗІЛ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ 350 000,00
UAH з ПДВ
347 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" 359 925,90
UAH з ПДВ
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІДЙОМНІ МЕХАНІЗМИ" 368 000,00
UAH з ПДВ
368 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 15:54
Остаточна пропозиція
16 червня 2020 15:54
Проект Договору
11 червня 2020 16:34
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
11 червня 2020 15:37
Пакет переможця
05 червня 2020 10:40
Електронний підпис
29 травня 2020 10:42
Електронний підпис
29 травня 2020 10:41
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 травня 2020 10:40
11. Довідка ГУ ДПС .rar
29 травня 2020 10:40
10. Статут з Описом.pdf
29 травня 2020 10:40
8. Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 10:40
5. Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 15:32
Електронний підпис
01 червня 2020 15:31
Копія Статуту.pdf
01 червня 2020 15:31
щодо заборогованості.pdf
01 червня 2020 15:31
про санкції.pdf
01 червня 2020 15:31
ст 17.pdf
01 червня 2020 15:31
співпраця.pdf
01 червня 2020 15:31
Копія фін 2019.pdf
01 червня 2020 15:31
Копія фін І кв 2020.pdf
01 червня 2020 15:31
Копія витяг ПДВ.PDF
01 червня 2020 15:31
підтвердження.pdf
01 червня 2020 15:31
Досвід.pdf
01 червня 2020 15:31
про працівників.pdf
01 червня 2020 15:31
код доступу.pdf
01 червня 2020 15:31
Про открытие.pdf
01 червня 2020 15:31
згода обробка.pdf
01 червня 2020 15:31
Захист довкілля.pdf
01 червня 2020 15:31
довіреність АВМ.pdf
01 червня 2020 15:31
заборгов банк.pdf
01 червня 2020 15:31
19080 Автомаз-Україна p7s.zip
01 червня 2020 15:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 18:50
технічна частина.pdf
28 травня 2020 18:50
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ

Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"

ТОВ "ПІДЙОМНІ МЕХАНІЗМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ
#43269090
Переможець 347 500,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2020 16:53

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» виявлено наступну невідповідності в інформації та/або документах: В загальних відомостях про учасника міститься інформація про місцезнаходження ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ», а саме: 03151, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 72 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Волинська, 48/50), проте згідно відомостей з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/) за ідентифікаційним кодом юридичної особи: 43269090 зазначено адресу місцезнаходження юридичної особи: 03151, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛИНСЬКА, будинок 40. п.1 розділу 3 тендерної документації вимагалось - Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний майданчик файли з: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інформацією, що підтверджує правомочність особи/осіб на укладення договору про закупівлю. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» повинен надати достовірні документи (загальні відомості про учасника, які відповідатимуть інформації з відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) які підтверджуватимуть його правомочність на укладення договору про закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ
#43269090
347 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:39
Додаткова угода №3 до договору №25-20-ТД.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 10:21
Додаткова угода № 2 до Договору № 25-20-ТД.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 14:09
Додаткова угода № 1 до Договору № 25-20-ТД.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 11:18
Договір про закупівлю № 25-20-ТД.pdf укладений
24 червня 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування Замовника.
Номер договору про закупівлю: 25-20-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 25-20-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування Покупця.
Номер договору про закупівлю: 25-20-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № 25-20-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 10.3. Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 25-20-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору № 25-20-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 231 816,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 636,00 UAH)