Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм-Барвінкове, км 4+484 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance T-21-22 Izyum-Barvinkove, km 4+484 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
6 247 400,00 UAH
UA-2020-05-14-001901-c 594de5b7f65947b88775f1ec27a5db90
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 травня 2020 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 6 247 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 62474 UAH
Publication date: 14 травня 2020 18:06
Enquiries until: 14 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 20 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 6 247 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 п.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм-Барвінкове, км 4+484 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance T-21-22 Izyum-Barvinkove, km 4+484 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 3.53
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 5.29
Дата подання заявки Пункт 5.25 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 27.35
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 63.83

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:33
Тендерна документація зі змінами.PDF
12 червня 2020 17:33
Зміни до ТД.PDF
12 червня 2020 17:33
Проект договору зі змінами.docx
14 травня 2020 18:03
Тендерна документація.PDF
14 травня 2020 18:03
Проект договору.docx
12 червня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:33
Тендерна документація зі змінами.PDF
12 червня 2020 17:33
Зміни до ТД.PDF
12 червня 2020 17:33
Проект договору зі змінами.docx
14 травня 2020 18:03
Тендерна документація.PDF
14 травня 2020 18:03
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 липня 2020
UA-2020-05-14-001901-c594de5b7f65947b88775f1ec27a5db90
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 16:19

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 20:19
Електронний підпис
23 червня 2020 20:16
Додаток 1.3.6.7.pdf
20 червня 2020 14:43
Електронний підпис
20 червня 2020 14:40
Трудові книжки 4.pdf
20 червня 2020 14:40
Трудові книжки 3.pdf
20 червня 2020 14:40
Трудові книжки 2.pdf
20 червня 2020 14:40
Трудові книжки 1.pdf
20 червня 2020 14:40
Накази та дипломи.pdf
20 червня 2020 14:40
Лабораторія.pdf
20 червня 2020 14:40
Залучення АБЗ та ЦБЗ.PDF
20 червня 2020 14:40
Додаток 1.3.6.7.pdf
20 червня 2020 14:40
Договір проектування.pdf
20 червня 2020 14:40
Договір з будівництва.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей - В інформації по наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) від 19.06.2020р. № 4/3 зазначено не вся техніка (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, необхідних для надання послуг відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток № 4 тендерної документації). 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1 Додатку 2 тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для надання послуг відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток № 4 тендерної документації) яка обов’язково повинна містити інформацію встановлену Таблицею № 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів від власників. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку) від власників. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг)); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт (и) приймання-передачі Учаснику (або інший (і) документ (и), який (і) підтверджує (ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту (ів) приймання-передачі (або інший (і) документ (и), який (і) підтверджує (ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 2.1. Перелік виявлених невідповідностей - В підтвердження інформації про наявність асфальтобетонного заводу від 19.06.2020р. №4/5 надано Лист-підтвердження від 15.06.2020р. № 148 ТОВ "БУДМАСТЕРПРО", в якому вид асфальтобетонної суміші АСГ.Др.Щ.А.НП.І. БНД60/90 не відповідає вимогам технічного завдання. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.3 Додатку 2 тендерної документації. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – В підтвердження інформації про наявність асфальтобетонного заводу від 19.06.2020р. №4/5 надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС про безперебійне постачання асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, назва предмету закупівлі). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей – В інформації про виконання аналогічного (них) договору (рів) від 19.06.2020р. № 4/11 зазначений договір № 5-3 від 14.03.2017р. не відповідає вимогам до кваліфікації за критерієм "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, з урахуванням досвіду в якості Генерального підрядника. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів), яка обов’язково повинна містити інформацію встановлену Таблицею № 9. Для підтвердження інформації, що зазначена в Таблиці № 9, Учасник надає наступні документи: - копію (ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами до договору; - копія (ї) акту (тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В) та довідка (ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним (и) договором (ами), у якому (их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, суму виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Замовниками не раніше дати оголошення закупівлі. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей - тендерна пропозиція не містить електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, а накладено електронний ключ фізичної особи. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1 "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Накласти електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на тендерну пропозицію. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

15 липня 2020 15:45
Електронний підпис
15 липня 2020 15:43
Лист підтвердження.pdf
15 липня 2020 15:37
13476514_2457200499_DS190829170226.ZS2
15 липня 2020 15:35
Аналогічний договір.pdf
15 липня 2020 15:35
Машини мех.pdf
23 червня 2020 21:48
Електронний підпис
23 червня 2020 21:46
2.6 Працівники.pdf
23 червня 2020 21:46
4. Додаток 6.pdf
23 червня 2020 21:46
2.2 Машини мех 2 етап.pdf
23 червня 2020 21:46
2.5 ЦБЗ.pdf
23 червня 2020 21:46
Гарантія 4+484.zip
23 червня 2020 21:46
2.3 Мат тех база.pdf
23 червня 2020 21:46
2.4 АБЗ.pdf
23 червня 2020 21:46
3. Додаток 3.pdf
23 червня 2020 21:46
1. Додаток 1.pdf
23 червня 2020 21:46
5. Додаток 7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій