Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини вул. 40 років Перемоги в м. Генічеськ Херсонської області
Очікувана вартість
7 221 000,00 UAH
UA-2020-05-14-001733-c a36f7b5a4bbe47ad8b74db6471849319
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 16:43
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 16:43
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:49
Очікувана вартість: 7 221 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт проїзної частини вул. 40 років Перемоги в м. Генічеськ Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м.Генічеськ, проїзна частина вул. 40 років Перемоги,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:38
додаток 3 проект договору.doc
14 травня 2020 16:38
додаток 2 техзавдання.doc
14 травня 2020 16:38
ТД Генічеськ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-19-000009 ● b0d25061a15746fe84fadcc1e4567602
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020 13:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.10.2020 № 164

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-14-001733-c
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-19 15:55:29

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини вул. 40 років Перемоги в м. Генічеськ Херсонської області, що проводить Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» (далі – Замовник) за номером UA-2020-05-14-001733-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) У зв’язку з відсутністю в оголошенні про закупівлю інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та інформації про місце знаходження та категорії Замовника в річному плані закупівель ( UA-P-2020-05-14-000890-a) відповідно до вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону просимо пояснити причини неоприлюднення даної інформації та чи звертався Замовник до технічної підтримки електронного майданчика або до Уповноваженого органу з цього приводу?

2) Яким документом у тендерній пропозиції переможця торгів ПП АВІГЕЯ СТ підтверджено вимогу Замовника, що визначена у п.1 Розділу ІІІ тендерної документації в частині надання учасниками гарантійного листа щодо виконання зобов’язань Учасника за формою згідно Додатку 4 тендерної документації?

3) У зв’язку з тим, що відповідно до Додатку №1 Замовник самостійно перевіряє відсутність підстав для відмови в участі учасникам передбачених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону просимо надати відповідь на питання: Чи існує у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно ПП АВІГЕЯ СТ інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-22 14:09:58

Пояснення на запит

За результатами опрацювання запиту надаємо наступні пояснення:
По 1 питанню: У зв’язку з відсутністю в оголошенні про закупівлю інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та інформації про місце знаходження та категорії Замовника в річному плані закупівель ( UA-P-2020-05-14-000890-a) відповідно до вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону просимо пояснити причини неоприлюднення даної інформації та чи звертався Замовник до технічної підтримки електронного майданчика або до Уповноваженого органу з цього приводу?
Відповідь:
На дату публікації та проведення публічної закупівлі UA-2020-05-14-001733-c форма річного плану закупівель визначалась чинним на той час Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (Який втратив чинність17.07.2020 на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1082 від 11.06.2020).
В цьому наказі було зазначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Такі поля як “місцезнаходження та категорія Замовника” цим Наказом не передбачались. Такі поля в той час не передбачались і електронною системою публічних закупівель на майданчику “Держзакупівлі.Онлайн”.
Також, розділом 1 п.7 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 14 травня 2020 № 92, передбачено, що:
«Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документі в складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Також слід зазначити, що за інформацією оператора майданчику “Держзакупівлі.Онлайн” технічна можливість щодо внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції при публікації оголошення про проведення відкритих торгів відсутня.
Замовник звертався за технічною підтримкою до електронного майданчика в телефонному режимі. З інформацією оператора, дані звернення фіксуються з метою їх подальшого опрацювання.
По 2 питанню: Яким документом у тендерній пропозиції переможця торгів ПП «АВІГЕЯ СТ» підтверджено вимогу Замовника, що визначена у п.1 Розділу ІІІ тендерної документації в частині надання учасниками гарантійного листа щодо виконання зобов’язань Учасника за формою згідно Додатку 4 тендерної документації?
Відповідь: В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ПП «АВІГЕЯ СТ» надано документ від 27.05.2020 року № 1/20-А «Форма тендерної пропозиції», в якому відображено вимоги гарантійного листа щодо виконання зобов’язань Учасника за формою згідно Додатку 4 до тендерної документації. Враховуючи, що згідно з пунктом.2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт проїзної частини вул. 40 років Перемоги в м. Генічеськ Херсонської області» до формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, у т.ч.:
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника дана невідповідність наданого документу віднесена до формальних помилок, так як не яким чином не впливає на конкурентоздатність учасника.
По 3 питанню: У зв’язку з тим, що відповідно до Додатку №1 Замовник самостійно перевіряє відсутність підстав для відмови в участі учасникам передбачених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону просимо надати відповідь на питання: Чи існує у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно ПП «АВІГЕЯ СТ» інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу)?
Віповідь: Відповідно до п.3 «Інші документи» тендерної документацію на закупівлю вищевказаних робіт учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (Примітка: надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником).
В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ПП «АВІГЕЯ СТ» надано довідку від 27.05.2020 року № 24/20-А з поясненнями щодо відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що відповідає вимогам тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-22 16:30:49

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини вул. 40 років Перемоги в м. Генічеськ Херсонської області, що проводить Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» (далі – Замовник) за номером UA-2020-05-14-001733-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 19.10.2020 про надання пояснень щодо прийнятих рішень Замовник не надав чіткої відповіді, у зв’язку з чим просимо надати окремі пояснення по кожному наступному питанню:


1) Згідно до вимог п.4 Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника №190 від 25.06.2020 пропозиція учасника ПП АВІГЕЯ СТ була визнана переможцем торгів. Інформація про допущення учасником формальних помилок в тексті протоколу відсутня.
Проте у відповіді на запит Управління Замовником 22.10.2020 повідомлено, що при розгляді пропозиції ПП АВІГЕЯ СТ були виявлені формальні помилки, що суперечить інформації з протоколу засідання тендерного комітету Замовника №190 від 25.06.2020.

Чи існує рішення тендерного комітету Замовника при розгляді тендерної пропозиції про визнання фактів допущення формальних помилок учасником ПП АВІГЕЯ СТ? Просимо надати скановану копію такого рішення з поіменним голосуванням всіх членів тендерного комітету.

2) Чому пропозиція ПП АВІГЕЯ СТ не була відхилена Замовником за відсутністю інформації, що передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-27 16:32:25

пояснення на запит

По 1 питанню: Згідно до вимог п.4 Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника №190 від 25.06.2020 пропозиція учасника ПП АВІГЕЯ СТ була визнана переможцем торгів. Інформація про допущення учасником формальних помилок в тексті протоколу відсутня. Проте у відповіді на запит Управління Замовником 22.10.2020 повідомлено, що при розгляді пропозиції ПП АВІГЕЯ СТ були виявлені формальні помилки, що суперечить інформації з протоколу засідання тендерного комітету Замовника №190 від 25.06.2020. Чи існує рішення тендерного комітету Замовника при розгляді тендерної пропозиції про визнання фактів допущення формальних помилок учасником ПП АВІГЕЯ СТ? Просимо надати скановану копію такого рішення з поіменним голосуванням всіх членів тендерного комітету.
Пояснення: Пунктом. 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт проїзної частини вул. 40 років Перемоги в м. Генічеськ Херсонської області» чітко визначено що належить до формальних (несуттєвих) помилок, які не призведуть до відхилення тендерних пропозицій учасників торгів. Тому членами тендерного комітету не зафіксовано факт допущення формальних помилок учасником ПП «АВІГЕЯ СТ».
По 2 питанню: Чому пропозиція ПП АВІГЕЯ СТ не була відхилена Замовником за відсітністю інформації, що передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
Пояснення: Дійсно, до 28 квітня 2020 року інформація про кінцевого бенефіціара юридичної особи не подавалась держреєстратору, якщо y юридичної особи усі засновники - фізособи є бенефіціарами. З 28.04.20 р. набув чинності Закон від 06.12.19 р. №361-ІХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення». Кінцевим бенефіціарним власником вважається будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція (п. 30 ст. 1 Закону №361). Для юридичних осіб кінцевим бенефіціарним власником є будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в т.ч. через ланцюг контролю/володіння).
Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності Закону № 361, зобов’язані повторно надати держреєстратору інформацію про свого кінцевого бенефіціара в обсязі, визначеному цим законом та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності (п. 4 розд. X Закону №361).
Враховуючи, що момент розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів на закупівлю вищевказаних робіт такий нормативно-правовий акт не затверджено, подання документів державному реєстратору для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника - не вимагалось.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи зобов’язання Управління південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та те, що договір про закупівлю зазначених робіт від 08.07.2020 №69/ДУ виконано, про що свідчить оприлюднення звіту про виконання договору вирішили:Посилити виконавську дисципліну в частині підготовки тендерної документації, перевірки пропозицій учасників торгів, оприлюднення інформації в електронній системі закупівель

2020-11-05 14:53:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ" 4 868 644,80
UAH з ПДВ
4 868 644,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 5 699 360,03
UAH з ПДВ
5 699 360,03
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 6 835 201,20
UAH з ПДВ
6 762 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 7 000 000,00
UAH з ПДВ
6 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 22:21
Електронний підпис
12 червня 2020 22:18
підтвердження
01 червня 2020 10:00
Електронний підпис
01 червня 2020 09:59
техчастина.pdf
01 червня 2020 09:59
статут_ ліцензія.pdf
01 червня 2020 09:59
посадова особа.pdf
01 червня 2020 09:59
проект догорору.pdf
01 червня 2020 09:59
обіг.pdf
01 червня 2020 09:59
кв.крит.pdf
01 червня 2020 09:59
інші документи.pdf
01 червня 2020 09:59
ДЦ.pdf
01 червня 2020 09:59
довідки.pdf
01 червня 2020 09:59
довідка про відкриття.pdf
01 червня 2020 09:59
довідка про борги.pdf
01 червня 2020 09:59
гарантія.pdf
01 червня 2020 09:59
аналогічний договір.pdf
01 червня 2020 09:59
АБЗ.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 12:34
розрахунки
08 липня 2020 12:34
узгоджена ДЦ,
02 липня 2020 12:18
довідка
25 червня 2020 18:55
Електронний підпис
25 червня 2020 18:53
довідка
25 червня 2020 18:53
довідка
25 червня 2020 18:53
довідка
01 червня 2020 12:33
Електронний підпис
01 червня 2020 12:32
ДЦ.pdf
01 червня 2020 12:32
тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2020 12:32
public_doc.pdf
01 червня 2020 12:32
Інші довідки.pdf
01 червня 2020 12:32
Додаток 5 лист згода.pdf
01 червня 2020 12:32
Додаток 1 фіндокументи.pdf
01 червня 2020 12:32
Додаток 1 працівники.pdf
01 червня 2020 12:32
Додаток 1 МТБ.pdf
01 червня 2020 12:32
Додаток 1 інші довідки.pdf
01 червня 2020 12:32
Додаток 1 АБЗ.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 15:02
Електронний підпис
28 травня 2020 15:02
Договірна ціна.pdf
28 травня 2020 15:02
Проект договору.pdf
28 травня 2020 15:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 травня 2020 15:02
Ліцензія.pdf
28 травня 2020 15:02
Відгук до договору 49н.pdf
28 травня 2020 15:02
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 11:58
Електронний підпис
01 червня 2020 11:57
18 Довідки АБЗ нові_0001.pdf
01 червня 2020 11:57
38 ДЦ м. Генічеськ_0001.pdf
01 червня 2020 11:57
37 Технічна частина.pdf
01 червня 2020 11:57
36 Сертифікат ISO.pdf
01 червня 2020 11:57
32 ДОВІДКИ З БАНКУ _0001 2.pdf
01 червня 2020 11:56
19 Договір поставки а.б.pdf
01 червня 2020 11:56
4 Доручення_0001 (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"

ПП АВІГЕЯ СТ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"
#41359014
Рішення скасоване 4 868 644,80
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:45
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"
#41359014
Відхилено 4 868 644,80
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:51
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
Переможець 5 699 360,03
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
5 699 360,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 09:40
Звіт виконання договору укладений
26 жовтня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 16:09
Додаткова 1 69-ДУ.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 14:31
Договір укладений
08 липня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання послуг та внесено міни до графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 69/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 699 360,03
UAH (в тому числі ПДВ 949 893,34 UAH)