Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32430000-6 Глобальні мережі (Апаратно-програмний комплекс захисту веб-сайтів (Web Application Firewall) з налаштуванням)
Очікувана вартість
3 592 800,00 UAH
UA-2020-05-14-001135-c 6ef0d501778e4bb8bef5b13e2f234537
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плетмінцева Ганна Володимирівна

+380442050124 zakupki@oree.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ОПЕРАТОР РИНКУ
Код ЄДРПОУ: 43064445
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Контактна особа: Плетмінцева Ганна Володимирівна
+380442050124
zakupki@oree.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 14:21
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 14:21
Початок аукціону: 05 червня 2020 11:31
Очікувана вартість: 3 592 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32430000-6: Глобальні мережі


тендерні пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Апаратно-програмний комплекс захисту веб-сайтів (Web Application Firewall) з налаштуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32430000-6 — Глобальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору . Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 50% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві на наступний робочий день після підписання Договору. Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару . Решта вартості Договору у розмірі 50% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання та налаштування Обладнання в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві разом з Актом. Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 14:17
Проект договору waf.docx
14 травня 2020 14:17
ТД waf.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо вимог до рішення
Дата подання: 22 травня 2020 12:07
Дата відповіді: 26 травня 2020 13:42
Коллеги, добрий день! Підкажіть будь ласка, в вимогах до рішення присутній пункт "підтримка балансування навантаження на веб-сервер/веб-застосування на 7 (прикладному) рівні базової еталонної моделі взаємодії відкритих систем (OSI) згідно стандарту ISO/IEC 7498-1:1994;", цей функціонал повинен бути в коплекті поставки, чи мається на увазі можливість до його придбання у майбутньому?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до табл. 1. Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги» Тендерної документації серед необхідних характеристик предмета закупівлі зазначено: «підтримка балансування навантаження на веб-сервер/веб-застосування на 7 (прикладному) рівні базової еталонної моделі взаємодії відкритих систем (OSI) згідно стандарту ISO/IEC 7498-1:1994», тобто запропоноване обладнання повинне забезпечувати вказаний функціонал в комплекті поставки.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-14-001135-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІС-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:21330546
Дата подання: 22 червня 2020 14:52
Оскарження рішення Замовника
Наша компанія хоче оскаржити рішення Замовника щодо нашої дискваліфікації. У доданих файлах знаходятся Наша Скарга та Додатки до неї. Прохання розглянути.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 червня 2020 20:41
рішення від 25.06.2020 № 12595.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 20:41
рішення від 07.07.2020 № 13245.pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 21:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внаслідок невірного розуміння учасниками зазначеної закупівлі технічних вимог до предмету закупівлі, викладених у Тендерній документації на закупівлю, в результаті чого учасником було запропоновано обладнання, у якому ДП «Оператор ринку» немає потреби, а саме апаратно-програмний комплекс F5 BIG-IP i4600 Application Security Manager виробництва F5 Networks. Виходячи з вищевикладеного, виникає необхідність відмінити відкриті торги щодо закупівлі 32430000-6 - Глобальні мережі (апаратно-програмний комплекс захисту веб-сайтів (Web Application Firewall) з налаштуванням)» відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон): у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі запропонованого обладнання.
Дата виконання рішення замовником: 20 липня 2020 14:50

Документи подані скаржником

22 червня 2020 13:40
Довіреність 18.06.2020.pdf
22 червня 2020 13:40
Додаток 1.pdf
22 червня 2020 13:40
Додаток 2.pdf
22 червня 2020 13:40
Додаток 3.pdf
22 червня 2020 13:40
Додаток 4.pdf
22 червня 2020 13:40
Скарга.pdf
03 липня 2020 11:28
висновок.pdf

Документи подані замовником

01 липня 2020 17:35
Лист
01 липня 2020 17:36
Лист
01 липня 2020 17:36
Додаток
01 липня 2020 17:36
Додаток (2)
01 липня 2020 17:36
Додаток (3,8,9,10)
01 липня 2020 17:36
Додаток (4,7)
01 липня 2020 17:36
Додаток (5)
01 липня 2020 17:36
Додаток (6)
01 липня 2020 17:36
Додаток (11)
07 липня 2020 10:43
Довіреність
07 липня 2020 10:43
Лист
07 липня 2020 10:43
Лист_2 word

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО " СЕРВІС-ЦЕНТР" 2 131 769,73
UAH з ПДВ
2 095 769,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Софтліст" 3 555 900,00
UAH з ПДВ
3 483 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА" 3 590 200,00
UAH з ПДВ
3 518 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 21:45
Електронний підпис
21 липня 2020 21:31
Аргументація.pdf
04 червня 2020 11:14
Електронний підпис
04 червня 2020 11:14
Електронний підпис
04 червня 2020 11:07
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 11:07
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 12:22
Довіренність Ролік.PDF
26 червня 2020 12:22
Довідка з МВД.PDF
04 червня 2020 10:40
Електронний підпис
04 червня 2020 10:19
3.7. Гарантійний лист.PDF
04 червня 2020 10:19
3.3. Наказ.PDF
04 червня 2020 10:19
3.2. Статут_новий.PDF
04 червня 2020 10:19
3.1. Форма 1 _ WAF.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 11:03
Електронний підпис
04 червня 2020 11:03
Статут.pdf
04 червня 2020 11:03
Протокол_директор.pdf
04 червня 2020 11:03
Опис.pdf
04 червня 2020 11:03
Наказ.pdf
04 червня 2020 11:03
Витяг_ПДВ.pdf
04 червня 2020 11:03
Витяг з ЄДР_новий.pdf
04 червня 2020 11:03
Виписка.pdf
04 червня 2020 11:03
фін звітнсть.pdf
04 червня 2020 11:03
ТП_ВАФ.pdf
04 червня 2020 11:03
ТЗ_WAF.pdf
04 червня 2020 11:03
Ст 17.pdf
04 червня 2020 11:02
Назва_ВАФ.pdf
04 червня 2020 11:02
Довідка_ст 17.pdf
04 червня 2020 11:02
Довідка_база.pdf
04 червня 2020 11:02
Гарантійний лист.pdf
04 червня 2020 11:02
Авторизація_WAF.pdf
04 червня 2020 11:02
Довідка_довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО " СЕРВІС-ЦЕНТР"

ТОВ "Софтліст"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО " СЕРВІС-ЦЕНТР"
#21330546
Очікує рішення
2 095 769,73
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 липня 2020 00:00
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО " СЕРВІС-ЦЕНТР"
#21330546
Рішення скасоване 2 095 769,73
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:50
ТОВ "Софтліст"
#33086430
Рішення скасоване 3 483 900,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:50

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

Документи

12 червня 2020 13:55
Електронний підпис
12 червня 2020 13:50
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 липня 2020 15:08
Кінець періоду оскарження: 31 липня 2020 00:00
Дата відміни: 17 серпня 2020 19:51
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Внаслідок невірного розуміння учасниками зазначеної закупівлі технічних вимог до предмету закупівлі, викладених у Тендерній документації на закупівлю, в результаті чого учасником було запропоновано обладнання, у якому ДП «Оператор ринку» немає потреби, а саме апаратно-програмний комплекс F5 BIG-IP i4600 Application Security Manager виробництва F5 Networks. Виходячи з вищевикладеного, виникає необхідність відмінити відкриті торги щодо закупівлі 32430000-6 - Глобальні мережі (апаратно-програмний комплекс захисту веб-сайтів (Web Application Firewall) з налаштуванням)» відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон): у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі запропонованого обладнання.
Документи:
20 липня 2020 15:08
Електронний підпис
20 липня 2020 14:54
Протокол
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-05-14-001135-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІС-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:21330546
Дата подання: 30 липня 2020 17:04
Скарга на рішення про відмову закупівлі
Пропозицію нашої компанії було відхилено, після чого Антимонопольний комітет задовольнив нашу скаргу щодо неправомірності відхилення нашої пропозиції. Після чтого Замовник затребував аргументацію аномально низької ціни, агрументацію по котрій ми надалі. Після чого Замовник вирішив відмінити торги, не маючи для цього законних підстав. Детальний опис у доданих файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2020 18:50
рішення від 03.08.2020 № 14833 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 18:50
рішення від 12.08.2020 №15461.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 19:51

Документи подані скаржником

30 липня 2020 15:34
Скарга.pdf
30 липня 2020 18:00
Довіреність 18.06.2020.pdf

Документи подані замовником

06 серпня 2020 11:45
Довіреність
06 серпня 2020 11:45
Лист
06 серпня 2020 11:45
Лист_ word