Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34110000-1 - Легкові автомобілі (Транспортний засіб служб соціальної допомоги, автомобіль спеціального призначення для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний електрогідропідйомником для підйому осіб в кріслі-колясці)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-05-14-001025-c ● bae01650e8b94ca390e1c47c9805d46c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація (установа, заклад) Міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) |
Код ЄДРПОУ: | 34706804 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м Миколаїв, вул. Морехідна, 9/2 |
Контактна особа: |
Лісневська Валентина Андріївна +380512341174 nikolaev.tc@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 13:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 13:56 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Транспортний засіб служб соціальної допомоги, автомобіль спеціального призначення для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний електрогідропідйомником для підйому осіб в кріслі-колясці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Морехідна, буд.9/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 21 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 17:20 |
Перелік змін до ТД 2.docx | |
27 травня 2020 17:20 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc | |
21 травня 2020 12:06 |
Перелік змін до ТД.docx | |
21 травня 2020 12:06 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
14 травня 2020 13:52 |
Тендерна документація.doc |
27 травня 2020 17:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2020 17:20 |
Перелік змін до ТД 2.docx
|
||||||
27 травня 2020 17:20 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc
|
||||||
21 травня 2020 12:06 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
21 травня 2020 12:06 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||
14 травня 2020 13:52 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 19 травня 2020 11:25
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:01
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «Технічні вимоги до предмету закупівлі», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме FORD TRANSIST. Окремі характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю FORD TRANSIST та виключають можливість запропонувати еквівалент, а саме Колісна база, мм не менше 3000, не більше 3500, Довжина автомобіля, мм не менше 5000, не більше 5350, Висота автомобіля, мм не менше 2100, не більше 2300, Внутрішні розміри: - висота, мм не менше 1600 і не більше 1700, Довжина пасажирського салону по підлозі не менше,мм 3000. Самі по собі дані вимоги не є дискримінаційними, однак в сукупності з іншими вимогами, що заявлені у додатку 3 ТД, даним вимогам відповідає виключно автомобіль FORD TRANSIST.
Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля FORD TRANSIST, хоча дані характеристики не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Отже, провівши аналіз вашої тендерної документації та ринку нових автомобілів України можна прийти до висновку, що на ринку України ВІДСУТНІ ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ!
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а саме: Колісна база, мм не менше 3000, не більше 3500, Довжина автомобіля, мм не менше 5000, не більше 5350, Висота автомобіля, мм не менше 2100, не більше 2300, Внутрішні розміри: - висота, мм не менше 1600 і не більше 1700, Довжина пасажирського салону по підлозі не менше,мм 3000.
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ми не мали наміру здійснити штучне або умисне обмеження потенційного кола учасників. Вимоги у тендерній документації встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Ми прийняли до відома Ваші зауваження.
З метою розширення кола учасників торгів нами будуть внесені зміни в Додаток 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації в частині габаритних розмірів. Однак повністю виключити вимоги щодо габаритних розмірів ми не можемо, оскільки нам потрібен транспортний засіб, який би задовольняв потреби нашої установи в перевезенні людей з обмеженими можливостями.
Звертаємо увагу, що в запитанні Ви посилаєтесь на статті Закону у старій редакції, яка діяла до 19.04.2020 р.
Ми прийняли до відома Ваші зауваження.
З метою розширення кола учасників торгів нами будуть внесені зміни в Додаток 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації в частині габаритних розмірів. Однак повністю виключити вимоги щодо габаритних розмірів ми не можемо, оскільки нам потрібен транспортний засіб, який би задовольняв потреби нашої установи в перевезенні людей з обмеженими можливостями.
Звертаємо увагу, що в запитанні Ви посилаєтесь на статті Закону у старій редакції, яка діяла до 19.04.2020 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ |
1 199 010,00
UAH з ПДВ
|
1 019 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект" |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" |
1 310 000,00
UAH з ПДВ
|
1 292 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" |
1 357 000,00
UAH з ПДВ
|
1 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ #41085735 |
Переможець |
1 019 999,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 13:16
|
Акт приймання-передачі | укладений |
28 липня 2020 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 08:55
|
Договір | укладений |
25 червня 2020 08:53
|